Ik ook.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaweet niet waarom maar dat hele stuk over emojis
moet lachen. Suf.
Lol @ jamaica![]()
ik nu ook
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaweet niet waarom maar dat hele stuk over emojis
moet lachen. Suf.
Lol @ jamaica![]()
ik nu ook
Dat hartje met Afrika.quote:
Verkeerde account, Veer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:03 schreef ntm het volgende:
[..]
2NutZ is sowieso knapper dan jou, je voelt je zeker een stuk beter door stoere praat op internet?
Wow onverwachte hoek dit.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:04 schreef ntm het volgende:
'Kk kop' dit dat, nee jij trekt volle zalenKifesh
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wow onverwachte hoek dit.
Maar goed praat eerst normaal Nederlands pls want ik ben je mattie niet of je knikkermaatje en daarnaast die gast scheldt altijd iedereen uit om zijn onzekerheid te verkroppen en zijn e-persoonlijkheid te verhogen.
Dus hij mag best gewezen worden op de waarheid, maar helaas halve sc clanleden zoals jou gaan weer white knighten en denken is fissa.
Dus pls beste Ntm doen mij een lol met je 2NutZ oh je bent zo mooi en jij trekt zeker volle zalen (*proest *![]()
) en ga hem pijpen, kunnen jullie elkaar helpen.
Van de foto's die ik ooit heb mogen aanschouwen van mattie Durrr zie je toch eruit alsof je zo als figurant kan mee spelen in een aflevering van Kabouter Plop en van make-up heb je blijkbaar ook nog nooit gehoord dus dat kunnen ze je ook wel dan aanleren.
O ja je hebt gelijk, je mening klopt, ik ben kanki lelijk het scheelt alleen dat ik aan mijn kont krabben nog belangrijker vind dan jouw mening.
Ja stond alweer te edit'en maar helaas die enge 2NutZ heeft mij al door.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef 2NutZ het volgende:
Wow
Edit. Toch ff quote voordat ie zich bedenkt.
[..]
Ironisch dit wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wow onverwachte hoek dit.
Maar goed praat eerst normaal Nederlands pls want ik ben je mattie niet of je knikkermaatje en daarnaast die gast scheldt altijd iedereen uit om zijn onzekerheid te verkroppen en zijn e-persoonlijkheid te verhogen.
Dus hij mag best gewezen worden op de waarheid, maar helaas halve sc clanleden zoals jou gaan weer white knighten en denken is fissa.
Dus pls beste Ntm doen mij een lol met je 2NutZ oh je bent zo mooi en jij trekt zeker volle zalen (*proest *![]()
) en ga hem pijpen, kunnen jullie elkaar helpen.
Van de foto's die ik ooit heb mogen aanschouwen van mattie Durrr zie je toch eruit alsof je zo als figurant kan mee spelen in een aflevering van Kabouter Plop en van make-up heb je blijkbaar ook nog nooit gehoord dus dat kunnen ze je ook wel dan aanleren.
O ja je hebt gelijk, je mening klopt, ik ben kanki lelijk het scheelt alleen dat ik aan mijn kont krabben nog belangrijker vind dan jouw mening.
Is dat niet een soort van daderkennis?quote:
Vreemd heb nooit het idee gehad dat ik random mensen op internet uitscheld om ze te raken of mijn e-persoonlijkheid te verhogen maar als jij het ziet moet het ongetwijfeld waar zijn.quote:
Hij wil gewoon zeggen dat je een netjurel bjoetie bent.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:48 schreef ntm het volgende:
Van make-up heb ik blijkbaar nooit gehoord?
Is net zoiets als zeggen dat Blondje93 best raakbaar is.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zeggen dat je een netjurel bjoetie bent.
Hey, als jij dat vindt, wie zijn wij dan om daarover te oordelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is net zoiets als zeggen dat Blondje93 best raakbaar is.
Zeg ik niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, als jij dat vindt, wie zijn wij dan om daarover te oordelen.
Je hoeft het niet te zeggen, het was duidelijk dat je dat bedoelde.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Beter lezen de volgende keer.
Grappige interpretatie heb je dan, misschien kunnen ze op de middelbare je uitleggen wat het verschil is en begrijpend lezen is.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te zeggen, het was duidelijk dat je dat bedoelde.
Beter ga je niet met een vrouw in discussie, dat win je niet. En ook niet met 2nutzquote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Beter lezen de volgende keer.
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beter ga je niet met een vrouw in discussie, dat win je niet. En ook niet met 2nutz
Ik heb altijd geleerd dat mensen niet altijd zeggen wat ze eigenlijk willen zeggen omdat ze bang zijn. Wil je gewoon een hart onder de riem steken. Zal nooit oordelen over jouw liefde voor Blondje.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Grappige interpretatie heb je dan, misschien kunnen ze op de middelbare je uitleggen wat het verschil is en begrijpend lezen is.
Welles, welles, welles.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat mensen niet altijd zeggen wat ze eigenlijk willen zeggen omdat ze bang zijn. Wil je gewoon een hart onder de riem steken. Zal nooit oordelen over jouw liefde voor Blondje.
Oké, zou hoogstens wat grappen maken.quote:
Dat win je makkelijk. Zie sig.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beter ga je niet met een vrouw in discussie, dat win je niet. En ook niet met 2nutz
Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.quote:
Zowiezo wel veel vrouwen met arrogantie.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.
Is toch niet bijzonder? T klinkt wel vet though.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.
Het is ook niet bijzonder? Het is gewoon de spijker op de kop voor de meeste gleufdierenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is toch niet bijzonder? T klinkt wel vet though.
Godverdekanker, wat een domme hoerquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Godverdekanker, wat een domme hoer . Zou slaan.
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef wickedmen het volgende:
Gewoon geliked om te vragen of ze wilt neuken bij een match.
#levenophetrandjequote:Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef wickedmen het volgende:
Gewoon geliked om te vragen of ze wilt neuken bij een match.
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus, puur om haar te fucken.
Nou, heb je haar even goed te pakken zeg.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus, puur om haar te fucken.
Hehehehequote:Op woensdag 3 september 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, heb je haar even goed te pakken zeg.
Thnx.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, heb je haar even goed te pakken zeg.
Echt shi wahed highclass.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat hypocriet.
'Wel wat beters te doen'
Wat doe je op die site dan
Ahh nee ik bedoel op de telefoon in die app. Ik wil tegenspelersquote:
Haha ja sorry maar was echt te treurig hier de keren dat ik even kwam gluren.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ff normaal doen he, met je niet posten.
Ik bedoel dus de appquote:
Ohw.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja sorry maar was echt te treurig hier de keren dat ik even kwam gluren.
[..]
Ik bedoel dus de app
Wat niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan poolen op de telefoon?
Ik heb KFC kortingsbonnetjes, wanneer gaan we uit etenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef VeerEli het volgende:
Is facebook ook tijdelijk overleden bij jullie?
Ik wil geen kleine kuikentjes eten dWc verdorie zegquote:Op woensdag 3 september 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb KFC kortingsbonnetjes, wanneer gaan we uit eten?
Er is er maar één zonder kip en dat is zo'n Krushem. We kunnen elkaars Krushem slurpenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil geen kleine kuikentjes eten dWc verdorie zeg
Wat een lompe boer he. Zou je meenemen naar Amstel Hotel.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil geen kleine kuikentjes eten dWc verdorie zeg
Modus be likequote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een lompe boer he. Zou je meenemen naar Amstel Hotel..
Hahahah sheizequote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is er maar één zonder kip en dat is zo'n Krushem. We kunnen elkaars Krushem slurpen?
Haha, Krushem met m'n crush, ALS DAT GEEN TOEVAL IS![]()
;d ;D:
D
Tsss, niet eens Jack Daniels Hotel.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een lompe boer he. Zou je meenemen naar Amstel Hotel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dit is meer Amstel Stadion.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus be like
[ afbeelding ]
"Amstel Hotel".
Veer be like 'die ken ik niet, noem eens een liedje van ze?'quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus be like
[ afbeelding ]
"Amstel Hotel".
Fuck offquote:Op woensdag 3 september 2014 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Veer be like 'die ken ik niet, noem eens een liedje van ze?'
Niet te verwarren met Amstel Station, daar neemt krio z'n dates mee naartoe (en vandaan)quote:
Wat een lompe boer is het ook, hèquote:
Echt, niemand hier weet ook de juiste snaar te raken he, tjongejonge.. Teleurstellend weer, dit.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat een lompe boer is het ook, hè.
Wow.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Amstel Station, daar neemt krio z'n dates mee naartoe (en vandaan).
Alleen al om indruk te maken zou ik je meenemen naar de Mac waar we onder genot van jouw kortingscoupons kunnen kennis maken met onze ogen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
Hahahah sheize
Je zou mij pas onder de indruk krijgen als je me mee zou nemen naar een high class vegetarisch restaurant
Highclass alert.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
Echt, niemand hier weet ook de juiste snaar te raken he, tjongejonge.. Teleurstellend weer, dit.
Totdat je kennis maakt met m'n bef/vingercombi incl. G-spot stimulatie, krijg je zelfs Fas mee in de gordijnen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, niemand hier weet ook de juiste snaar te raken he, tjongejonge.. Teleurstellend weer, dit.
Hahahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Totdat je kennis maakt met m'n bef/vingercombi incl. G-spot stimulatie, krijg je zelfs Fas mee in de gordijnen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Totdat je kennis maakt met m'n bef/vingercombi incl. G-spot stimulatie, krijg je zelfs Fas mee in de gordijnen.
quote:
Dat kunnenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ehm pak vaak zo'n losse schijf gewoon. Dumbell heeft irritant formaat en met barbell kan ik geen evenwicht houdenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Echt hè.
Hoe doe jij split squats? Met dumbbells of barbell? =$
Ik vind het al tof dat je het überhaupt doetquote:Op donderdag 4 september 2014 00:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehm pak vaak zo'n losse schijf gewoon. Dumbell heeft irritant formaat en met barbell kan ik geen evenwicht houden
Robo benched meer dan jij.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het al tof dat je het überhaupt doet
Alsof haar dat ook maar iets uitmaaktquote:Op donderdag 4 september 2014 00:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke Chloroquote:Op donderdag 4 september 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof haar dat ook maar iets uitmaakt
Aardig? Je bent toch zo'n strong independent black woman. Dan heb je niets aardigs nodigquote:Op donderdag 4 september 2014 00:11 schreef Robophatt het volgende:
Wow mag ook eens ene keer iemand iets aardigs zeggen tegen mij?![]()
Oh ja, thanks for the reminderquote:Op donderdag 4 september 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aardig? Je bent toch zo'n strong independent black woman. Dan heb je niets aardigs nodig
Chicks diggen mijn billetjesquote:Op donderdag 4 september 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Mort, niet zo jaloers zijn. Jij kan ook vast beetje squatten enzo met je kippenbilletjes
Lekker met hun handen door de haren strelenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja? Kunnen ze daar lekker mee kroelen?
Van jouquote:
Ja ho eens evenquote:
Je konthaar?quote:Op donderdag 4 september 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
Lekker met hun handen door de haren strelen
Die tweelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
kroesjov pls dat kijkt niemandquote:
Die reddit page is down :Squote:
Het probleem in het verkeer is gewoon dat iedereen denkt voorrang te hebben.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:31 schreef Murdera het volgende:
Kenker sommige mensen in het verkeer. Een dikke bokkelul die zijn kind op de fiets vol het verkeer in duwt, kind wordt bijna aangereden, en dan schelden dat hij voorrang heeft wat nog niet eens zo iszou dat brilletje even van zn bolle ogen af moeten stompen.
ja idd. En het dan nog af willen dwingen door je kind er voor te duwen, the fuckquote:Op donderdag 4 september 2014 08:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het probleem in het verkeer is gewoon dat iedereen denkt voorrang te hebben.
Beter was er een vrachtwagen overheen gedenderd. Leren ze het meteen af.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja idd. En het dan nog af willen dwingen door je kind er voor te duwen, the fuck
oh mensen die voorrang geven aan fietsmongolen die dat niet hebbenquote:Op donderdag 4 september 2014 08:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het probleem in het verkeer is gewoon dat iedereen denkt voorrang te hebben.
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
strong independent black woman.
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Wanneer is er een nieuwe KLB hunk verkiezing?
Er moet nieuwe klb hunk verkiezing komen
Ik train daar voor ahahaah a ;p
Ja was heus niet expresquote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
geez fking god wat een knaapje ook
[..]
[..]
[..]
quote:
Terugkrabbelenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar bedankt dat je FOK! zo goed in de gate houdtIk voel me veilig.
Schijt gewoon in je bed dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet naar de wc maar m'n bed lig te lekker.
Ik hoef niet te kakken.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Schijt gewoon in je bed dan.
quote:
Weekend begint vrijdag 23.59 pas. gr grquote:Op donderdag 4 september 2014 11:29 schreef Salatrel het volgende:
Mooie tijd om thuis te komen van werknu weekend
afgewezenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weekend begint vrijdag 23.59 pas. gr gr
Nee jijquote:
Link eens, heb ik zo gezien.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe kan je ook alweer foto's checken op echtheid?
Wat zo gezien?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Link eens, heb ik zo gezien.
[ afbeelding ]
Ja nee meer op diegene op de foto... en ja die bestaat vast maar je kon checken toch of een foto elders voor kwam? ofzoquote:Op donderdag 4 september 2014 12:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Hoe kan je ook alweer foto's checken op echtheid? "
Oh, gewoon foto url copypasten naar google imagesquote:Op donderdag 4 september 2014 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee meer op diegene op de foto... en ja die bestaat vast maar je kon checken toch of een foto elders voor kwam? ofzo
Vind niks. Is ook imgur linkjequote:Op donderdag 4 september 2014 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, gewoon foto url copypasten naar google images
Nee, laat maar. Kijk wel ff hoe ik het checkquote:
Gelukt?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Kijk wel ff hoe ik het check
Nah wel een en ander gevonden maar geen matchesquote:
Ah, je zat op Tinder?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nah wel een en ander gevonden maar geen matchesnu weet ik nog niks.
Nee, zit niet op Tinderquote:
Stuur is via PM, even oordelen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand stuurt mij een foto zomaar... doet zich voor als model dus wil gewoon dat ontkrachten maar lukt niet
Nee, heb krio al gedm't. Ik vertrouw jou sws niet als iemand die hier een oordeel over kan vellen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur is via PM, even oordelen.
Ga je nou weer helemaal terug om mijn grap te ontkrachten?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
huh? ok ik zie de link niet... de tinder link alleen door het woord matches... benje geobsedeerd?
Shamequote:Op donderdag 4 september 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, heb krio al gedm't. Ik vertrouw jou sws niet als iemand die hier een oordeel over kan vellen.
Ik denk dat we langs elkaar heen pratenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga je nou weer helemaal terug om mijn grap te ontkrachten?Zwakjes
Wat zei je?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat we langs elkaar heen praten?
Of je worst lust.. maar dat antwoord heb ik eigenlijk alquote:
Mager ja, voor de vasculinariteiten jeweeeeeetquote:Op donderdag 4 september 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of je worst lust.. maar dat antwoord heb ik eigenlijk al
Oh kleine piemels dusquote:Op donderdag 4 september 2014 14:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mager ja, voor de vasculinariteiten jeweeeeeet![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
geez fking god wat een knaapje ook
[..]
[..]
[..]
Jouw broekspijpen echter wel :squote:
Gister nog een compliment gekregen van een chickiequote:
Geweldig man, van een chickie een compliment om je broekspijpenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gister nog een compliment gekregen van een chickieDus nee
![]()
![]()
![]()
Dig me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nee?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Je crush ms salvatore was er minder over te spreken of niet?
kquote:
Ik vind ze echt niet kunnen. Sorry.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gister nog een compliment gekregen van een chickieDus nee
![]()
![]()
![]()
Dig me.
Wat boeit ons dat, en waarom post je dat hier.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef Homijn het volgende:
Succesvolle FOK!'er de bak in!
Eén van de meest succesvolle FOK!'ers aller tijden is vandaag tot een gevangenisstraf veroordeeld. De user in kwestie, raaf34545, maakte precies één topic aan en plaatste precies één post op FOK! Het topic behaalde 300 posts, werd meer dan 30.000 keer bekeken en kreeg nog vier vervolgdelen;
Weinig FOK!-users halen zulke gemiddeldes. Maar raaf34545 gaat nu brommen:
http://www.powned.tv/nieu(...)f_voor_hacker_1.html
Ze vind kleine mannen abominaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
Mssalvatore heeft me niet terug geliked :s
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze opgerolde broekspijpen digged ;D;D;D
quote:
Dat 'jouw soort' is wel een goeie ;Pquote:Op donderdag 4 september 2014 11:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik doel op chicks in het algemeen. Niet alle vinden dat mooi, jwz. Alhoewel, misschien jouw 'soort' chicks idd.
Hahahaha zie nu pas de fotoquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh mwoh
Niet heel positief:
[..]
[..]
Dat 'jouw soort' is wel een goeie ;P
Daardoor lijk je langerquote:Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze opgerolde broekspijpen digged ;D;D;D
1) Ik vond het wel een leuk nieuwsfeitje. Maar het is geen eigen topic waard.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat boeit ons dat, en waarom post je dat hier.
Hahahaquote:
Oh ok, dan mag hetquote:Op donderdag 4 september 2014 15:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
1) Ik vond het wel een leuk nieuwsfeitje. Maar het is geen eigen topic waard.
2) Omdat het kan.
" Surinam toad "quote:Op donderdag 4 september 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Yo dwc mmg cashmoney sherlock SC Ruffryder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt ranzigquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ik vanavond niet ga sporten haal ik m'n drie dagen niet. Ik moet gaan maar ben lui. Pfffff
Ja wil niet gelijk Broly modus gaan toch, als ik 4x ga word ik té gespierd.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Niet 4 of meer dagen gaanben je aan het onderhouden ofzo?
Brolyquote:Op donderdag 4 september 2014 16:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja wil niet gelijk Broly modus gaan toch, als ik 4x ga word ik té gespierd.
je krijgt een plusje omdat je Broly kent. Je staat nu op -99quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ik vanavond niet ga sporten haal ik m'n drie dagen niet. Ik moet gaan maar ben lui. Pfffff
Ga jij echt meer dan 4 dagen in de week? En niet eens 1 dag vrij maken voor leg? ;squote:Op donderdag 4 september 2014 16:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Niet 4 of meer dagen gaanben je aan het onderhouden ofzo?
Biceps buik all day errydayquote:Op donderdag 4 september 2014 17:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga jij echt meer dan 4 dagen in de week? En niet eens 1 dag vrij maken voor leg? ;s
My legs are fine brahhhquote:Op donderdag 4 september 2014 17:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga jij echt meer dan 4 dagen in de week? En niet eens 1 dag vrij maken voor leg? ;s
Zag het al in de topicgalleryquote:Op donderdag 4 september 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Yo dwc mmg cashmoney sherlock SC Ruffryder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil jij mee naar club lustig?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag het al in de topicgallery.
Wow kijk Dima hier even supportive zijn.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 4 september 2014 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga wel morgen mee:
[ afbeelding ]
En volgende week.
[ afbeelding ]
Durf niet daarom met Dwc. Zonder koelie kom je niet eens binnenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe durf je daar heen te gaan man
Ah oke. Dus ik zie je Danzig vanavond?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Durf niet daarom met Dwc. Zonder koelie kom je niet eens binnen
Misschien heb datequote:Op donderdag 4 september 2014 17:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah oke. Dus ik zie je Danzig vanavond?
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
Tevens zelf gerespecteerde#delijst
quote:
clubs in den haag hahaquote:Op donderdag 4 september 2014 17:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Elke zelf gerespecteerde club die een ''tot 1:00 vrouwen gratis'' hanteert is gewoon aids.
Volgens mij ben jij de koelie, gezien de manier waarop je m'n zak draagt.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Durf niet daarom met Dwc. Zonder koelie kom je niet eens binnen
Alsof ik daar bij komquote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de koelie, gezien de manier waarop je m'n zak draagt.
Ben niet bekend met Amstel Station, maar iedereen weet dat ik geen bier drink hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Amstel Station, daar neemt krio z'n dates mee naartoe (en vandaan).
Ah ok. Ja ik vind het met barbell ook lastig om in positie te komen.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehm pak vaak zo'n losse schijf gewoon. Dumbell heeft irritant formaat en met barbell kan ik geen evenwicht houden
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja met een barbell zou ik gewoon echt de boel moeten verbouwen en alles onder het squatrek plaatsen denk ikquote:Op donderdag 4 september 2014 17:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah ok. Ja ik vind het met barbell ook lastig om in positie te komen.Maar voor de oefening zelf vind ik het wel fijn. Met losse schijf heb ik eigenlijk nooit gedaan (is ook niet heel handig voor mij als ik zwaarder wil gaan). =$
[..]
Robo's fysiek >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> jou.
ja okquote:
je hebt goeie tettenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:11 schreef Robophatt het volgende:
Wow mag ook eens ene keer iemand iets aardigs zeggen tegen mij?![]()
Kkflikker waarom doe ik die moeite. Gvd.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag het al in de topicgallery.
Het komt wat denigrerend over. Denk ik.... Ofzo.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is eraan een compliment?
Jesus fuck, kan ook niks goed doen hier hequote:Op donderdag 4 september 2014 18:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het komt wat denigrerend over. Denk ik.... Ofzo.
Just guessin'quote:Op donderdag 4 september 2014 18:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jesus fuck, kan ook niks goed doen hier he
Ik vond het niet zo denigrerend hoor nootjesquote:Op donderdag 4 september 2014 18:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het komt wat denigrerend over. Denk ik.... Ofzo.
Zag het laatst ook jaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:23 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Photographer Thomas Herbrich Took 100,000 Smoke Plume Photos Looking for Unexpected Shapes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I wasquote:Op donderdag 4 september 2014 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo denigrerend hoor nootjes
quote:
Lijken me eerder gewoon PS brushes of 3D shizzle renders.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:23 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Photographer Thomas Herbrich Took 100,000 Smoke Plume Photos Looking for Unexpected Shapes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alles is wat het lijkt.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Lijken me eerder gewoon PS brushes of 3D shizzle renders.
Zou het? Dat zou wel frauduleus zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Lijken me eerder gewoon PS brushes of 3D shizzle renders.
Jij en Mortax verdienen echt een klap voor jullie kanusquote:
Nee is ook echt deze, weet ik zeker.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Hij gebruikt wel graag veel special effects.
bvb: [ afbeelding ]
hehequote:Op donderdag 4 september 2014 19:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee is ook echt deze, weet ik zeker.
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij en Mortax verdienen echt een klap voor jullie kanus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Wie zou het weten?quote:
tvpquote:Op donderdag 4 september 2014 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:
jongens ik wil rijk worden binnen drie jaar, help me
Ik DM je ons samenwerkingscontractquote:
haha neppe schoenen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:10 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat
Inb4 dwc.
Emmer verzamelen en door de brievenbus doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:06 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ] Waarom bestaan dit soort mensen
een naaktslak hoort idd geen huisje te hebbenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:06 schreef ntm het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:43 schreef Salatrel het volgende:
http://www.boredpanda.com/tinder-selfie-replicas-tindafella/
een beetje vies zijn ze welquote:Op donderdag 4 september 2014 23:06 schreef ntm het volgende:
Mja, zat toen in de tuin laatst in het schemer en toen ging er 1 op mijn blote voet. Geen fan.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:06 schreef ntm het volgende:
Nasty just NASTYquote:Op vrijdag 5 september 2014 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, zat toen in de tuin laatst in het schemer en toen ging er 1 op mijn blote voet. Geen fan.
quote:
linkquote:
Oh dat. Wat was nu de uitkomst?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is weg. Modus VS BT over zijn al dan niet fake schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |