Robo benched meer dan jij.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het al tof dat je het überhaupt doet

Alsof haar dat ook maar iets uitmaaktquote:Op donderdag 4 september 2014 00:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het al tof dat je het überhaupt doet

Oke Chloroquote:Op donderdag 4 september 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof haar dat ook maar iets uitmaakt

Aardig? Je bent toch zo'n strong independent black woman. Dan heb je niets aardigs nodigquote:Op donderdag 4 september 2014 00:11 schreef Robophatt het volgende:
Wow mag ook eens ene keer iemand iets aardigs zeggen tegen mij?

Oh ja, thanks for the reminderquote:Op donderdag 4 september 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aardig? Je bent toch zo'n strong independent black woman. Dan heb je niets aardigs nodig

Chicks diggen mijn billetjesquote:Op donderdag 4 september 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Mort, niet zo jaloers zijn. Jij kan ook vast beetje squatten enzo met je kippenbilletjes

Lekker met hun handen door de haren strelenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja? Kunnen ze daar lekker mee kroelen?
Van jouquote:

Ja ho eens evenquote:

Je konthaar?quote:Op donderdag 4 september 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
Lekker met hun handen door de haren strelen

Die tweelingquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.

kroesjov pls dat kijkt niemandquote:

Die reddit page is down :Squote:

zou dat brilletje even van zn bolle ogen af moeten stompen.
 zou dat brilletje even van zn bolle ogen af moeten stompen.

Het probleem in het verkeer is gewoon dat iedereen denkt voorrang te hebben.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:31 schreef Murdera het volgende:
Kenker sommige mensen in het verkeer. Een dikke bokkelul die zijn kind op de fiets vol het verkeer in duwt, kind wordt bijna aangereden, en dan schelden dat hij voorrang heeft wat nog niet eens zo iszou dat brilletje even van zn bolle ogen af moeten stompen.

ja idd. En het dan nog af willen dwingen door je kind er voor te duwen, the fuckquote:Op donderdag 4 september 2014 08:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het probleem in het verkeer is gewoon dat iedereen denkt voorrang te hebben.

Beter was er een vrachtwagen overheen gedenderd. Leren ze het meteen af.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja idd. En het dan nog af willen dwingen door je kind er voor te duwen, the fuck

oh mensen die voorrang geven aan fietsmongolen die dat niet hebbenquote:Op donderdag 4 september 2014 08:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het probleem in het verkeer is gewoon dat iedereen denkt voorrang te hebben.

quote:Op donderdag 4 september 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
strong independent black woman.

quote:Op donderdag 4 september 2014 10:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Wanneer is er een nieuwe KLB hunk verkiezing?
Er moet nieuwe klb hunk verkiezing komen
Ik train daar voor ahahaah a ;p

Ja was heus niet expresquote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
geez fking god wat een knaapje ook
[..]
[..]
[..]

quote:
Terugkrabbelenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar bedankt dat je FOK! zo goed in de gate houdtIk voel me veilig.

Schijt gewoon in je bed dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet naar de wc maar m'n bed lig te lekker.

Ik hoef niet te kakken.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Schijt gewoon in je bed dan.

quote:

Weekend begint vrijdag 23.59 pas. gr grquote:Op donderdag 4 september 2014 11:29 schreef Salatrel het volgende:
Mooie tijd om thuis te komen van werknu weekend

afgewezenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weekend begint vrijdag 23.59 pas. gr gr

Nee jijquote:

Link eens, heb ik zo gezien.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe kan je ook alweer foto's checken op echtheid?

Wat zo gezien?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Link eens, heb ik zo gezien.
[ afbeelding ]

Ja nee meer op diegene op de foto... en ja die bestaat vast maar je kon checken toch of een foto elders voor kwam? ofzoquote:Op donderdag 4 september 2014 12:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Hoe kan je ook alweer foto's checken op echtheid? "

Oh, gewoon foto url copypasten naar google imagesquote:Op donderdag 4 september 2014 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee meer op diegene op de foto... en ja die bestaat vast maar je kon checken toch of een foto elders voor kwam? ofzo

Vind niks. Is ook imgur linkjequote:Op donderdag 4 september 2014 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, gewoon foto url copypasten naar google images

Nee, laat maar. Kijk wel ff hoe ik het checkquote:

Gelukt?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Kijk wel ff hoe ik het check

Nah wel een en ander gevonden maar geen matchesquote:
 nu weet ik nog niks.
 nu weet ik nog niks.

Ah, je zat op Tinder?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nah wel een en ander gevonden maar geen matchesnu weet ik nog niks.

Nee, zit niet op Tinderquote:

Stuur is via PM, even oordelen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand stuurt mij een foto zomaar... doet zich voor als model dus wil gewoon dat ontkrachten maar lukt niet

Nee, heb krio al gedm't. Ik vertrouw jou sws niet als iemand die hier een oordeel over kan vellen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur is via PM, even oordelen.

Ga je nou weer helemaal terug om mijn grap te ontkrachten?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
huh? ok ik zie de link niet... de tinder link alleen door het woord matches... benje geobsedeerd?
 Zwakjes
  Zwakjes

Shamequote:Op donderdag 4 september 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, heb krio al gedm't. Ik vertrouw jou sws niet als iemand die hier een oordeel over kan vellen.

Ik denk dat we langs elkaar heen pratenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga je nou weer helemaal terug om mijn grap te ontkrachten?Zwakjes
 ?
 ?

Wat zei je?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat we langs elkaar heen praten?

Of je worst lust.. maar dat antwoord heb ik eigenlijk alquote:

Mager ja, voor de vasculinariteiten jeweeeeeetquote:Op donderdag 4 september 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of je worst lust.. maar dat antwoord heb ik eigenlijk al

Oh kleine piemels dusquote:Op donderdag 4 september 2014 14:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mager ja, voor de vasculinariteiten jeweeeeeet
 ok
 ok

quote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
geez fking god wat een knaapje ook
[..]
[..]
[..]

Jouw broekspijpen echter wel :squote:

Gister nog een compliment gekregen van een chickiequote:
 Dus nee
 Dus nee  

Geweldig man, van een chickie een compliment om je broekspijpenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gister nog een compliment gekregen van een chickieDus nee

Dig me.
 wow.
 wow.  Ben je al die aandacht wel gewend zo als je aldoor oppert hier?
 Ben je al die aandacht wel gewend zo als je aldoor oppert hier? 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.

Nee?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Je crush ms salvatore was er minder over te spreken of niet?

kquote:

Ik vind ze echt niet kunnen. Sorry.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gister nog een compliment gekregen van een chickieDus nee

Dig me.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |