Stuur is via PM, even oordelen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand stuurt mij een foto zomaar... doet zich voor als model dus wil gewoon dat ontkrachten maar lukt niet
Nee, heb krio al gedm't. Ik vertrouw jou sws niet als iemand die hier een oordeel over kan vellen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur is via PM, even oordelen.
Ga je nou weer helemaal terug om mijn grap te ontkrachten?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
huh? ok ik zie de link niet... de tinder link alleen door het woord matches... benje geobsedeerd?
Shamequote:Op donderdag 4 september 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, heb krio al gedm't. Ik vertrouw jou sws niet als iemand die hier een oordeel over kan vellen.
Ik denk dat we langs elkaar heen pratenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga je nou weer helemaal terug om mijn grap te ontkrachten?Zwakjes
Wat zei je?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat we langs elkaar heen praten?
Of je worst lust.. maar dat antwoord heb ik eigenlijk alquote:
Mager ja, voor de vasculinariteiten jeweeeeeetquote:Op donderdag 4 september 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of je worst lust.. maar dat antwoord heb ik eigenlijk al
Oh kleine piemels dusquote:Op donderdag 4 september 2014 14:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mager ja, voor de vasculinariteiten jeweeeeeet![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
geez fking god wat een knaapje ook
[..]
[..]
[..]
Jouw broekspijpen echter wel :squote:
Gister nog een compliment gekregen van een chickiequote:
Geweldig man, van een chickie een compliment om je broekspijpenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gister nog een compliment gekregen van een chickieDus nee
![]()
![]()
![]()
Dig me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nee?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Je crush ms salvatore was er minder over te spreken of niet?
kquote:
Ik vind ze echt niet kunnen. Sorry.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gister nog een compliment gekregen van een chickieDus nee
![]()
![]()
![]()
Dig me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |