Robo benched meer dan jij.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het al tof dat je het überhaupt doet

Alsof haar dat ook maar iets uitmaaktquote:Op donderdag 4 september 2014 00:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het al tof dat je het überhaupt doet

Oke Chloroquote:Op donderdag 4 september 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof haar dat ook maar iets uitmaakt

Aardig? Je bent toch zo'n strong independent black woman. Dan heb je niets aardigs nodigquote:Op donderdag 4 september 2014 00:11 schreef Robophatt het volgende:
Wow mag ook eens ene keer iemand iets aardigs zeggen tegen mij?

Oh ja, thanks for the reminderquote:Op donderdag 4 september 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aardig? Je bent toch zo'n strong independent black woman. Dan heb je niets aardigs nodig

Chicks diggen mijn billetjesquote:Op donderdag 4 september 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Mort, niet zo jaloers zijn. Jij kan ook vast beetje squatten enzo met je kippenbilletjes

Lekker met hun handen door de haren strelenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja? Kunnen ze daar lekker mee kroelen?
Van jouquote:

Ja ho eens evenquote:

Je konthaar?quote:Op donderdag 4 september 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
Lekker met hun handen door de haren strelen

Die tweelingquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.

kroesjov pls dat kijkt niemandquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |