My legs are fine brahhhquote:Op donderdag 4 september 2014 17:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga jij echt meer dan 4 dagen in de week? En niet eens 1 dag vrij maken voor leg? ;s

Zag het al in de topicgalleryquote:Op donderdag 4 september 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Yo dwc mmg cashmoney sherlock SC Ruffryder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 .
.

Wil jij mee naar club lustig?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag het al in de topicgallery.

Wow kijk Dima hier even supportive zijn.quote:

Dat dusquote:Op donderdag 4 september 2014 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga wel morgen mee:
[ afbeelding ]
En volgende week.
[ afbeelding ]

Durf niet daarom met Dwc. Zonder koelie kom je niet eens binnenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe durf je daar heen te gaan man

Ah oke. Dus ik zie je Danzig vanavond?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Durf niet daarom met Dwc. Zonder koelie kom je niet eens binnen

Misschien heb datequote:Op donderdag 4 september 2014 17:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah oke. Dus ik zie je Danzig vanavond?

quote:Op donderdag 4 september 2014 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
Tevens zelf gerespecteerde#delijst

quote:

clubs in den haag hahaquote:Op donderdag 4 september 2014 17:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Elke zelf gerespecteerde club die een ''tot 1:00 vrouwen gratis'' hanteert is gewoon aids.

Volgens mij ben jij de koelie, gezien de manier waarop je m'n zak draagt.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Durf niet daarom met Dwc. Zonder koelie kom je niet eens binnen

Alsof ik daar bij komquote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de koelie, gezien de manier waarop je m'n zak draagt.

Ben niet bekend met Amstel Station, maar iedereen weet dat ik geen bier drink hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Amstel Station, daar neemt krio z'n dates mee naartoe (en vandaan).

Ah ok. Ja ik vind het met barbell ook lastig om in positie te komen.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehm pak vaak zo'n losse schijf gewoon. Dumbell heeft irritant formaat en met barbell kan ik geen evenwicht houden
 Maar voor de oefening zelf vind ik het wel fijn. Met losse schijf heb ik eigenlijk nooit gedaan (is ook niet heel handig voor mij als ik zwaarder wil gaan). =$
 Maar voor de oefening zelf vind ik het wel fijn. Met losse schijf heb ik eigenlijk nooit gedaan (is ook niet heel handig voor mij als ik zwaarder wil gaan). =$quote:Op donderdag 4 september 2014 00:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het al tof dat je het überhaupt doet

Ja met een barbell zou ik gewoon echt de boel moeten verbouwen en alles onder het squatrek plaatsen denk ikquote:Op donderdag 4 september 2014 17:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah ok. Ja ik vind het met barbell ook lastig om in positie te komen.Maar voor de oefening zelf vind ik het wel fijn. Met losse schijf heb ik eigenlijk nooit gedaan (is ook niet heel handig voor mij als ik zwaarder wil gaan). =$
[..]
Robo's fysiek >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> jou.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |