ja okquote:

je hebt goeie tettenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:11 schreef Robophatt het volgende:
Wow mag ook eens ene keer iemand iets aardigs zeggen tegen mij?

Kkflikker waarom doe ik die moeite. Gvd.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag het al in de topicgallery.

Het komt wat denigrerend over. Denk ik.... Ofzo.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is eraan een compliment?

Jesus fuck, kan ook niks goed doen hier hequote:Op donderdag 4 september 2014 18:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het komt wat denigrerend over. Denk ik.... Ofzo.

Just guessin'quote:Op donderdag 4 september 2014 18:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jesus fuck, kan ook niks goed doen hier he

Ik vond het niet zo denigrerend hoor nootjesquote:Op donderdag 4 september 2014 18:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het komt wat denigrerend over. Denk ik.... Ofzo.

Zag het laatst ook jaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:23 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Photographer Thomas Herbrich Took 100,000 Smoke Plume Photos Looking for Unexpected Shapes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

I wasquote:Op donderdag 4 september 2014 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo denigrerend hoor nootjes
quote:

Lijken me eerder gewoon PS brushes of 3D shizzle renders.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:23 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Photographer Thomas Herbrich Took 100,000 Smoke Plume Photos Looking for Unexpected Shapes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Niet alles is wat het lijkt.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Lijken me eerder gewoon PS brushes of 3D shizzle renders.

Zou het? Dat zou wel frauduleus zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Lijken me eerder gewoon PS brushes of 3D shizzle renders.

Jij en Mortax verdienen echt een klap voor jullie kanusquote:

Nee is ook echt deze, weet ik zeker.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Hij gebruikt wel graag veel special effects.
bvb: [ afbeelding ]

hehequote:Op donderdag 4 september 2014 19:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee is ook echt deze, weet ik zeker.

quote:Op donderdag 4 september 2014 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij en Mortax verdienen echt een klap voor jullie kanus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 4 september 2014 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |