Nou, heb je haar even goed te pakken zeg.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus, puur om haar te fucken.

Hehehehequote:Op woensdag 3 september 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, heb je haar even goed te pakken zeg.

Thnx.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, heb je haar even goed te pakken zeg.

Echt shi wahed highclass.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat hypocriet.
'Wel wat beters te doen'
Wat doe je op die site dan

Ahh nee ik bedoel op de telefoon in die app. Ik wil tegenspelersquote:

Haha ja sorry maar was echt te treurig hier de keren dat ik even kwam gluren.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ff normaal doen he, met je niet posten.
Ik bedoel dus de appquote:

Ohw.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja sorry maar was echt te treurig hier de keren dat ik even kwam gluren.
[..]
Ik bedoel dus de app

Wat niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan poolen op de telefoon?

Ik heb KFC kortingsbonnetjes, wanneer gaan we uit etenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef VeerEli het volgende:
Is facebook ook tijdelijk overleden bij jullie?
 ?
?

Ik wil geen kleine kuikentjes eten dWc verdorie zegquote:Op woensdag 3 september 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb KFC kortingsbonnetjes, wanneer gaan we uit eten?

Er is er maar één zonder kip en dat is zo'n Krushem. We kunnen elkaars Krushem slurpenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil geen kleine kuikentjes eten dWc verdorie zeg
 ?
?  
  ;d ;D:
;d ;D:  D
D

Wat een lompe boer he. Zou je meenemen naar Amstel Hotel.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil geen kleine kuikentjes eten dWc verdorie zeg
 .
.

Modus be likequote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een lompe boer he. Zou je meenemen naar Amstel Hotel..

Hahahah sheizequote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is er maar één zonder kip en dat is zo'n Krushem. We kunnen elkaars Krushem slurpen?
Haha, Krushem met m'n crush, ALS DAT GEEN TOEVAL IS
;d ;D:
D

Tsss, niet eens Jack Daniels Hotel.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een lompe boer he. Zou je meenemen naar Amstel Hotel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.

Dit is meer Amstel Stadion.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus be like
[ afbeelding ]
"Amstel Hotel".

Veer be like 'die ken ik niet, noem eens een liedje van ze?'quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus be like
[ afbeelding ]
"Amstel Hotel".

Fuck offquote:Op woensdag 3 september 2014 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Veer be like 'die ken ik niet, noem eens een liedje van ze?'

Niet te verwarren met Amstel Station, daar neemt krio z'n dates mee naartoe (en vandaan)quote:
 .
. Wat een lompe boer is het ook, hèquote:
 .
.

Echt, niemand hier weet ook de juiste snaar te raken he, tjongejonge.. Teleurstellend weer, dit.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat een lompe boer is het ook, hè.

Wow.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Amstel Station, daar neemt krio z'n dates mee naartoe (en vandaan).

Alleen al om indruk te maken zou ik je meenemen naar de Mac waar we onder genot van jouw kortingscoupons kunnen kennis maken met onze ogen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
Hahahah sheize
Je zou mij pas onder de indruk krijgen als je me mee zou nemen naar een high class vegetarisch restaurant

Highclass alert.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
Echt, niemand hier weet ook de juiste snaar te raken he, tjongejonge.. Teleurstellend weer, dit.

Totdat je kennis maakt met m'n bef/vingercombi incl. G-spot stimulatie, krijg je zelfs Fas mee in de gordijnen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, niemand hier weet ook de juiste snaar te raken he, tjongejonge.. Teleurstellend weer, dit.

Hahahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Totdat je kennis maakt met m'n bef/vingercombi incl. G-spot stimulatie, krijg je zelfs Fas mee in de gordijnen.

quote:Op woensdag 3 september 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Totdat je kennis maakt met m'n bef/vingercombi incl. G-spot stimulatie, krijg je zelfs Fas mee in de gordijnen.

quote:

Dat kunnenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]

Ehm pak vaak zo'n losse schijf gewoon. Dumbell heeft irritant formaat en met barbell kan ik geen evenwicht houdenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Echt hè.
Hoe doe jij split squats? Met dumbbells of barbell? =$

Ik vind het al tof dat je het überhaupt doetquote:Op donderdag 4 september 2014 00:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehm pak vaak zo'n losse schijf gewoon. Dumbell heeft irritant formaat en met barbell kan ik geen evenwicht houden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |