quote:
quote:
Ik zou mensen echt niet durven zo aan te spreken.quote:
Fucking awkwarde flashback heeft dit statement zojuist ongeldig verklaard.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ik zou mensen echt niet durven zo aan te spreken.
Heb niet gesolliciteerdquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:06 schreef jelfrikandel het volgende:
Eend als jij mod wordt is de eerste pils voor jouw rekening
Als je hiermee bedoelt of ik zojuist gemasturbeerd heb, dan ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goedemorgen luitjes, komt er al witte rook uit de pijp?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:35 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Als je hiermee bedoelt of ik zojuist gemasturbeerd heb, dan ja.
Waarom zou iemand bang zijn geweigerd te worden voor Danzig? Is dat net zo iets als bang zijn dat je geweigerd wordt voor een PGB omdat je net niet gehandicapt genoeg bent?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hji gaat tenminste uit ipv topics maken over Danzig waar je nog nooit geweest ben omdat je bang bent geweigerd te worden
Weet je dima wat het probleem is. Hij is niet echt een nerd hij is gekleed als een. Hij was vast altijd populair dan kan hij die rol ook aannemen ongeacht. Als ik goeie gitaarspeler ben doe ik het ook goes met een slechtere gitaar.quote:
Het was ook meer dat er zo goed als geen verbinding 's nachts is met het ovquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou iemand bang zijn geweigerd te worden voor Danzig? Is dat net zo iets als bang zijn dat je geweigerd wordt voor een PGB omdat je net niet gehandicapt genoeg bent?
Naar Danzig of naar de Supermarkt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het was ook meer dat er zo goed als geen verbinding 's nachts is met het ov
Nee gewoon naar den haag zelfquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Naar Danzig of naar de Supermarkt?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou iemand bang zijn geweigerd te worden voor Danzig? Is dat net zo iets als bang zijn dat je geweigerd wordt voor een PGB omdat je net niet gehandicapt genoeg bent?
O in dat geval moet ik ff een sollicitatie versturen, brb.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik besef me net: dp heeft meer dan 100 notes dus hij kan het niet worden
Aber4mod, elk topic wordt een scquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
O in dat geval moet ik ff een sollicitatie versturen, brb.
je zou op mij stemmen zei je in te eerste topicquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
O in dat geval moet ik ff een sollicitatie versturen, brb.
Ja maar toen dacht ik dat deadprez nog in de race was to become Klaagbaak's next top moderatorquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je zou op mij stemmen zei je in te eerste topic
Ja wel ffies en jij dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
He duckie ben je nog wezen stappen
dan heb ik m'n sollicitatie voor niks getyptquote:
Pls, zelfs Steven is hier MOD geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik besef me net: dp heeft meer dan 100 notes dus hij kan het niet worden
ik maak een grapje, je bent weer eens te serieus Guusquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pls, zelfs Steven is hier MOD geweest.
fixtquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan heb ik tailfox zijn sollicitatie voor niks getypt
wat is een tailfoxquote:
Ze doen dan wel vrolijk, maar Amerikanen zijn zo vuil als het maar kan. Eenmaal hij weg is lachen ze hem uit. Allemaal 1 grote façade.quote:
Dat is overal op de wereld zo manquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:13 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Ze doen dan wel vrolijk, maar Amerikanen zijn zo vuil als het maar kan. Eenmaal hij weg is lachen ze hem uit. Allemaal 1 grote façade.
ik vond charles manson altijd best wel aantrekkelijk #nohomoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de nadruk op 'vond'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik vond charles manson altijd best wel aantrekkelijk #nohomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de nadruk op 'vond'vind 2e foto beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
Ik vind de tattoo niet zo mooiquote:
Lekker wel 200% toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee ben alweer sinds 09.00 aan het werk.
Morgen ook weer naar school?
watnou gebanned hoofdhead dubbel user kloon lemming kutuser grafuserquote:
Retry32 = Kwaliteitquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
watnou gebanned hoofdhead dubbel user kloon lemming kutuser grafuser
Lage kwaliteit dat zekerquote:
wat doe ik fout?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
watnou gebanned hoofdhead dubbel user kloon lemming kutuser grafuser
had het tegen hoofdhead HOOFDHEAD of ReTry dat zeg ik togggggquote:
Wat haat je mijquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
had het tegen hoofdhead HOOFDHEAD of ReTry dat zeg ik toggggg
Jij bent lief vosje
much lovequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
had het tegen hoofdhead HOOFDHEAD of ReTry dat zeg ik toggggg
Jij bent lief vosje
met je 200 posts per dag kan ik niet tegen hoor sorryquote:
Kom vechten dan dikzakquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
met je 200 posts per dag kan ik niet tegen hoor sorry
oja en deadperz lover
Er komt soberso een 2de ronde waarin Homijn en Deadprez elkaar moeten bashenquote:Op maandag 1 september 2014 20:42 schreef richolio het volgende:
Spannend hè, jongens. Hoelaat wordt het morgen bekend gemaakt?
denk niet dat ze dat morgen al doenquote:Op maandag 1 september 2014 20:42 schreef richolio het volgende:
Spannend hè, jongens. Hoelaat wordt het morgen bekend gemaakt?
heb t aan frank gevraagd en hij zegt geen idee te hebben. ligt eraan of er in de laatste dagen veel sollicitaties zijn binnengekomen denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat ze dat morgen al doen
Als ze het morgen inderdaad niet doen dan is het wel heel verdacht dat jij dat nu al denktquote:Op maandag 1 september 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat ze dat morgen al doen
Volgens mij wordt er meestal niet direct na een sollicitatieronde iemand mod gemaakt.quote:Op maandag 1 september 2014 21:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Als ze het morgen inderdaad niet doen dan is het wel heel verdacht dat jij dat nu al denkt
Anders ligt het er wel een beetje heel erg dicht bovenopquote:Op maandag 1 september 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er meestal niet direct na een sollicitatieronde iemand mod gemaakt.
Ze weten al lang wie het gaat wordenquote:Op maandag 1 september 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er meestal niet direct na een sollicitatieronde iemand mod gemaakt.
ben je nou aan t trollen? Iedereen boven je zegt dat die kans klein isquote:
snel solliciteren.quote:Op maandag 1 september 2014 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
heb t aan frank gevraagd en hij zegt geen idee te hebben. ligt eraan of er in de laatste dagen veel sollicitaties zijn binnengekomen denk ik
wat is met dat trollen de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
snel solliciteren.
Wie wilt het voor mij doen
nou ik ben best wel druk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat is met dat trollen de laatste tijd
Ik had even een paar posts boven me kunnen lezen jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ben je nou aan t trollen? Iedereen boven je zegt dat die kans klein is
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had even een paar posts boven me kunnen lezen ja![]()
Maar volgensmij t topic in MED zou t zo zijn
zal deze week wel bekend worden (hoop ikquote:Over twee weken sluit de sollicitatieronde en gaan we uit de inzendingen kiezen.
ohh. Lezen is moeilijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
zal deze week wel bekend worden (hoop ik)
zsmquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wanneer gaat het een en ander bekend worden?
Dat roept dat tuig al twee weken lang ofzo.quote:
Gerapporteerd. Beetje de admins uitscheldenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dat roept dat tuig al twee weken lang ofzo.
Netjesquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Beetje de admins uitschelden
.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh een hielenlikkertje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als d4v1d mod wordt van KLB, log ik uit om nooit meer terug te komen
De mensen die dat zeggen, doen het vaak nooit #gratistip #noshitsherlock #opendeurquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:59 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Goh een hielenlikkertje.
Hielenlikken op een forum is wel treurnis ten top
Good job!quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
D4v1d4mod dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als d4v1d mod wordt van KLB, log ik uit om nooit meer terug te komen
Nee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:06 schreef Unites het volgende:
Heb je überhaupt wel gesolliciteerd deadprez? haha
Waarom zou je eigenlijk ook mod willen worden?quote:
Zou nooit liegen.quote:
Beetje het voetvolk hier onder de duim houden enzulks.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk ook mod willen worden?
Je kan ook echt aan niets anders meer denken he?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen h oelaat het bekendgemaakt wordt?
werkvolk moet het zijn eh. Maar dat woord maakt jou sowieso gelijk zenuwachtig XDquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje het WERKvolk hier onder de duim houden enzulks.
Heb genoeg aan de autisten in m'n eigen leven, zou het echt niet willen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje het voetvolk hier onder de duim houden enzulks.
Soms worden users gewoon gevraagd om mod te worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:08 schreef Unites het volgende:
[..]
En als je nou op een of andere magische wijze dan toch mod wordt? Dan... dan... loog je toch
quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Soms worden users gewoon gevraagd om mod te worden.
Kleur is nog zwart!?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij mij zullen ze het niet vragenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
No shit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
bij mij zullen ze het niet vragen
Wil jij mof worden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
bij mij zullen ze het niet vragen
Wil je pics doneren!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb blond haar en blauwige ogen, dus ik ben het al
Je moet ook verplicht een LOI-cursus Nederlands hebben gevolgd en daar faal jij. Probeer het eens bij de volgende verkiezingen. Succesquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
beetje kansloos dat ik tot op heden nog niet benadert ben terwijl ik daar wel degelijk voor open sta en daarbij ook hep aangegeven er voor open te staan.
Ik moet ook fapppen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee sorry, die heb ik nodig om te fappen
Nee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je al op alle foto's uit de Fappening gefapt?
Werd eens tijd dat je afviel fattie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
ik heb gedroomd dat deadprez en Hoink mod werden en Copthorne en ik afvielen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heheehehehe gister nog van de trap gevallen ja!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werd eens tijd dat je afviel fattie.
gelukkig, ben niet de enige die over FOK! droomtquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
ik heb gedroomd dat deadprez en Hoink mod werden en Copthorne en ik afvielen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfmoord, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
die man gaat huilen als hij het niet wordt
Zou wel een goede keuze zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft hij nou eigenlijk wel gesolliciteerd? Ja toch?quote:
Godverdomme, wat een sadness.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gelukkig, ben niet de enige die over FOK! droomt
Ik heb het niet gehoord van hem zelf, maar ik denk dat hij stiekem achter de schermen wel een mailtje gestuurd heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft hij nou eigenlijk wel gesolliciteerd? Ja toch?
Oh ja, ik weet het weer. Hij had net als ik een open sollicitatie verstuurd een hele tijd terug en heeft die er ook tussen laten zetten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord van hem zelf, maar ik denk dat hij stiekem achter de schermen wel een mailtje gestuurd heeft.
watquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een sadness.
Kun je ook echt veel aan doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kom op man.. over een fucking forum dromen
dan heb je toch wel ietwat gefaald in de leve
kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kom op man.. over een fucking forum dromen
dan heb je toch wel ietwat gefaald in de leve
Leg het eens uit anders.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uh ja, weet je wel hoe een droom tot stand komt?
Waarom zou je moderator willen worden? Heb je geen leven?quote:
Dat heeft niemand hier.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Waarom zou je moderator willen worden? Heb je geen leven?![]()
je weet dat een droom alleen datgene is wat jij op een dag als belangrijk ziet en als herinnering op hebt geslagen verwerkt?quote:
plsquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uh ja, weet je wel hoe een droom tot stand komt?
Nee, zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je weet dat een droom alleen datgene is wat jij op een dag als belangrijk ziet en als herinnering op hebt geslagen verwerkt?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je weet dat een droom alleen datgene is wat jij op een dag als belangrijk ziet en als herinnering op hebt geslagen verwerkt?
Lijkt me wel leukquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Waarom zou je moderator willen worden? Heb je geen leven?![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Waarom we dromen, is nog altijd niet definitief verklaard. Reeds 2000 jaar geleden wist men dat dromen de mens gezond houdt. Het helpt de ziel te reinigen, om op die manier een innerlijke balans te vinden. In een droom zoeken we onbewust naar oplossingen voor problemen en verminderen er tevens onze stress mee.
Over onze dromen moeten we nadenken en er zelf met anderen over praten. Bij vele natuurlijkvolkeren is het verklaren van dromen een dagelijks ritueel. Onderzoek heeft aangetoond dat mensen met een hersenletsel, dus mensen die niet in staat zijn om te dromen, lijden onder depressies. Verder lijken ze ook elke innerlijke impuls te verliezen. Ze zijn niet in staat om bijvoorbeeld koffie te maken zonder ertoe aangezet te worden. Dromen zijn dus zeer belangrijk.
Elke gezonde mens droomt, zelf wanneer men ze de volgende morgen niet meer herinnert. Het heftigste dromen we in de zogenaamde REM-fase. Deze fase herhaalt zich om de 90 minuten en duurt ongeveer zo'n 20 minuten. 's Morgens kunnen we ons slechts de dromen uit de laatste REM-fase herinneren en dat is slechts 10 procent van alle dromen. Verder dringen dromen zelden door tot in het geheugen, zeker niet na alcohol of druggebruik.
Inhoud van de droom
Hoe zit het dan met de inhoud van onze dromen? Is de inhoud van een droom even belangrijk als het dromen zelf? Laat de droom zich wel verklaren? Men neemt aan dat de hersenen de indrukken die we overdag hebben opgedaan verwerken naargelang de belangrijkheid ervan, om ze dan vervolgens op te slaan of te wissen. Ongeveer op de manier hoe we onze bureau opruimen nadat we wekenlang allerlei dingen verzameld hebben.
Hij zei dat hij paar maanden terug al had gesolliciteerd en toen werd afgewezen en dacht dat die nu geen kans meer maakte ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft hij nou eigenlijk wel gesolliciteerd? Ja toch?
quote:
Dat betekent niet dat FOK! het belangrijkste van je dag was als je er een keer over droomt.quote:
het betekent wel dat je het als een belangrijk onderdeel van je dag hebt ervaren dat nog verder verwerkt moet worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat FOK! het belangrijkste van je dag was als je er een keer over droomt.
Jij beseft toch wel dat jij je aan regels moet houden? En dat je als je je aan die regels kan houden de ander onder de duim kan houden maar dat er regels/richtlijnen zijn. En dat allemaal om een speciaal kleurtje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje het voetvolk hier onder de duim houden enzulks.
Een onderdeel ja. Lees je post van net anders nog even terug.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het betekent wel dat je het als een belangrijk onderdeel van je dag hebt ervaren dat nog verder verwerkt moet worden.
Ik log uit en doe net alsof dit een droom was, godverdomde apen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat FOK! het belangrijkste van je dag was als je er een keer over droomt.
Oké doei.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:00 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik log uit en doe net alsof dit een droom was, godverdomde apen.
ja ik zeg 'dat wat je als belangrijk ziet' niet 'dat wat je als belangrijkste ziet'quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een onderdeel ja. Lees je post van net anders nog even terug.
Oh ja, je hebt gelijk. Sorry.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja ik zeg 'dat wat je als belangrijk ziet' niet 'dat wat je als belangrijkste ziet'
snap dus niet waar jouw reactie op slaat
Gaquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:00 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik log uit en doe net alsof dit een droom was, godverdomde apen.
Beverton.quote:
neequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht laatst een hint van Yvonne gespot te hebben trouwens, toen ze gisteren ofzo een oud topic kickte. Dat na de 15e oude topics verplicht hergebruikt moeten worden ofzo. Zou dat betekenen dat een oude user mod wordt, op de 15e?
#spannend #zenuwenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht laatst een hint van Yvonne gespot te hebben trouwens, toen ze gisteren ofzo een oud topic kickte. Dat na de 15e oude topics verplicht hergebruikt moeten worden ofzo. Zou dat betekenen dat een oude user mod wordt, op de 15e?
Misschien komt LudoSanders toch weer terug.quote:
Jij ook?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:04 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik denk dat iedereen stiekem heeft gesolliciteerd.
Waarheid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan zijn onze kansen verkeken.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien komt LudoSanders toch weer terug.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef Unites het volgende:
Ook een keuring van topics voordat
ze op het forum verschijnen lijkt mij een goed idee, maar niet per se nodig.
quote:
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef Unites het volgende:
Kijk dit is mijn sollicitatie!
Allereerst is het zo dat ik me onafhankelijk voel van ieder lid. Ik ben redelijk actief op FOK!,
ik lees meer dan dat ik post, maar ik besteed toch al gauw enkele uren per dag aan FOK!.
Hierdoor heb ik niet echt 'contacten' gemaakt, waardoor er nooit spraken zal zijn van
vriendjespolitiek. Ik beschrijf mezelf als eerlijk en trouw.
De 'Klaagbaak' vind ik een van de leukste forumonderdelen om te volgen, echter vind ik wel
dat er een frisse wind door mag waaien. Van mij mogen de regels iets strenger waardoor
er voortaan betere topics worden gemaakt. Zo vind ik het niet nodig dat er bijvoorbeeld
bepaalde mensen of bevolkingsgroepen worden gediscrimineerd en dat er zoveel verzonnen
topics zijn. Deze topics zie ik nog steeds best vaak voorbij komen en ik vind het jammer dat deze niet
worden weggehaald. Natuurlijk is dat soms moeilijk om te controleren, maar desondanks
zou ik het toch prettiger vinden als dat voortaan gebeurd. Ik denk dat ik in staat ben om die
taak goed uit te voeren; ik zal streng en rechtvaardig optreden wanneer nodig, zodat
de 'Klaagbaak' leuk voor iedereen blijft.
Ook heb ik een bepaalde toekomstvisie van de 'Klaagbaak'. Ik zou graag willen zien dat mensen
maar een x aantal topics per dag kunnen posten, zodat het lastiger is om te spammen en om er
voor te zorgen dat er kwalitatief betere topics worden geopend. Ook een keuring van topics voordat
Het lijkt me leuk om deel uit te mogen maken van een moderatieteam. Ik heb daar geen ervaring mee,
maar ik ben uiterst gedreven en mij lijkt het me zeer leuk om me daar voor de volle honderd procent
voor in te zetten. Ik denk dat ik veel kan leren van deze functie en dat deze functie een mooie
ervaring is. Ik vind FOK! de leukste website van Nederlandse bodem en het voelt voor mij als
een eer om daar eventueel deel van uit te mogen maken.
Hopelijk ben ik degene die de bezem door de 'Klaagbaak' heen mag halen. Ik denk dat het weghalen
van de stof een goed idee is. Een nieuwe frisse wind. Ik heb er zin in!
Dat was wel het plan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:10 schreef KLTZK het volgende:
Ergens ben ik wel bang dat deadprez een communistische staat van KLB maakt als hij mod wordt.
OT houdenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
fattyquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
ik heb trek in die paula pudding
wel mijn naam boven gezet? (a)quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef Unites het volgende:
Kijk dit is mijn sollicitatie!
Allereerst is het zo dat ik me onafhankelijk voel van ieder lid. Ik ben redelijk actief op FOK!,
ik lees meer dan dat ik post, maar ik besteed toch al gauw enkele uren per dag aan FOK!.
Hierdoor heb ik niet echt 'contacten' gemaakt, waardoor er nooit spraken zal zijn van
vriendjespolitiek. Ik beschrijf mezelf als eerlijk en trouw.
De 'Klaagbaak' vind ik een van de leukste forumonderdelen om te volgen, echter vind ik wel
dat er een frisse wind door mag waaien. Van mij mogen de regels iets strenger waardoor
er voortaan betere topics worden gemaakt. Zo vind ik het niet nodig dat er bijvoorbeeld
bepaalde mensen of bevolkingsgroepen worden gediscrimineerd en dat er zoveel verzonnen
topics zijn. Deze topics zie ik nog steeds best vaak voorbij komen en ik vind het jammer dat deze niet
worden weggehaald. Natuurlijk is dat soms moeilijk om te controleren, maar desondanks
zou ik het toch prettiger vinden als dat voortaan gebeurd. Ik denk dat ik in staat ben om die
taak goed uit te voeren; ik zal streng en rechtvaardig optreden wanneer nodig, zodat
de 'Klaagbaak' leuk voor iedereen blijft.
Ook heb ik een bepaalde toekomstvisie van de 'Klaagbaak'. Ik zou graag willen zien dat mensen
maar een x aantal topics per dag kunnen posten, zodat het lastiger is om te spammen en om er
voor te zorgen dat er kwalitatief betere topics worden geopend. Ook een keuring van topics voordat
Het lijkt me leuk om deel uit te mogen maken van een moderatieteam. Ik heb daar geen ervaring mee,
maar ik ben uiterst gedreven en mij lijkt het me zeer leuk om me daar voor de volle honderd procent
voor in te zetten. Ik denk dat ik veel kan leren van deze functie en dat deze functie een mooie
ervaring is. Ik vind FOK! de leukste website van Nederlandse bodem en het voelt voor mij als
een eer om daar eventueel deel van uit te mogen maken.
Hopelijk ben ik degene die de bezem door de 'Klaagbaak' heen mag halen. Ik denk dat het weghalen
van de stof een goed idee is. Een nieuwe frisse wind. Ik heb er zin in!
Ben je 12?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
ik heb trek in die paula pudding
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Ik vind wel dat dit topic open moet blijven tot er een nieuwe mod is en dat die het dan moet sluiten.
Gebeurt ook wel denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Ik vind wel dat dit topic open moet blijven tot er een nieuwe mod is en dat die het dan moet sluiten.
Ja of het wordt gewoon tegelijk met de sollicitatieronde dichtgeflikkerd.quote:
Nee, voedsel is leeftijdsgebonden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O mag ik ook geen zure matjes meer eten omdat ik een volwassen vrouw ben ofzo
Zure matjesquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
klinkt goedquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jammer dat voeder enzo er niet zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Of het gewoon helemaal niet sluiten, het is best een leuke sc geworden.
Steun je mequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
samen solliciteren als broeders ;p
Echt een gemis, maar gelukkig ben ik erquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jammer dat voeder enzo er niet zijn
Jup. Niet_toegestaan_ is wel weer terug sinds gisteren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Username?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup. Niet_toegestaan_ is wel weer terug sinds gisteren.
Je kent hem toch wel?quote:
Dankje <3!quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
hierbij geef ik mijn stem weg aan deze top user
Oh.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ik dacht even dat hij onder een nieuw account postte. Weet niet waarom
beetje raar ditquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ik dacht even dat hij onder een nieuw account postte. Weet niet waarom
haha goeie, boxquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gelukkig zal niemand anders dan jijzelf hieronder lijden
die grap, vond hem wel leuk.quote:
Daar ben ik blij omquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die grap, vond hem wel leuk.
ik. krijg morgen de blauwe user.quote:
Oke, gefeliciteerd met je nieuwe functie!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik. krijg morgen de blauwe user.
Stuur hem op voor reparatie.quote:
Hopelijk val ik wel onder de "enzo"quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Te veel chimi's geneukt zekerquote:
Zullen we een gesprek voerenquote:
Zonder wat?quote:Op woensdag 3 september 2014 01:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zonder of met?
Niet dat het uitmaakt
Krijg dan maar de vinketering!!1quote:
ik las vin-keteringquote:Op woensdag 3 september 2014 01:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Krijg dan maar de vinketering!!1
Ben je soms een mongooltjequote:
Nee, onder de zozoquote:Op woensdag 3 september 2014 01:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hopelijk val ik wel onder de "enzo"
K-Y gel, domboquote:
Ook goeie-môge Richolio. Ben jij al bezig verkozen te worden tot Mod?quote:
nee ik welquote:Op woensdag 3 september 2014 07:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ook goeie-môge Richolio. Ben jij al bezig verkozen te worden tot Mod?![]()
![]()
Gesolliciteerd bij Opa Bakkebaard?quote:
nee geen trekquote:Op woensdag 3 september 2014 07:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Gesolliciteerd bij Opa Bakkebaard?Want daar moet je wezen.
Kwestie van tijd dus, (geduldige)quote:Op woensdag 3 september 2014 07:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
nee geen trek
wacht wel tot ze mijn hoge kwaliteiten opmerken en me scouten
Ja. Lukt het al?quote:Op woensdag 3 september 2014 07:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ook goeie-môge Richolio. Ben jij al bezig verkozen te worden tot Mod?![]()
![]()
Zal je ff vertellen dat je daarvoor wel iets meer moet posten:quote:Op woensdag 3 september 2014 08:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dus, (geduldige)man. Heb de snellere route gekozen.....St
m.
Deo volente, InsjaAllah......quote:
Thx. Ben kansloos want heb yes-life......quote:Op woensdag 3 september 2014 08:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zal je ff vertellen dat je daarvoor wel iets meer moet posten:
-Minstens 50 posts/dag
-Minstens 10 topics per dag in minstens 3 verschillende subfora, terwijl dit niet als bagger beschouwd mag worden door de mods en het publiek
Want no-lifing is vereist.
Succes...
Fixedquote:
Als een kolonne reetkevers (hielenlikkers in jouw woordenboek) hebben een voorwaarde is dan wordt dp het zekerquote:Op woensdag 3 september 2014 09:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
De winnaar moet in ieder geval niet een karikatuur van zichzelf worden hopend op mensen die erom moeten lachen. Vind het altijd wat aandoenlijk dat Frankdebrin zoveel tijd op fok! spendeert met zichzelf nadoen: Erg nuchter, droge antwoorden geven waar hij veel applaus voor krijgt van mod-hielenlikkers.
Zeker waar, vraagt me dan ook altijd af waar het met je mis is gegaan als je mensen op fok! gaat adoreren.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:27 schreef Koral het volgende:
[..]
Als een kolonne reetkevers hebben een voorwaarde is dan wordt dp het zeker
bedankt voor het analyserenquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weet je dima wat het probleem is. Hij is niet echt een nerd hij is gekleed als een. Hij was vast altijd populair dan kan hij die rol ook aannemen ongeacht. Als ik goeie gitaarspeler ben doe ik het ook goes met een slechtere gitaar.
Kijk je kan mensen aanspreken en met ze praten, gewoon doen er zijn altijd aardige mensen. In Amerika echter zijn de mensen best vrij dat is die cultuur maar hier kan het ook gewoon maar die filmpjes zijn onzin.
Dus als je eens ergens loopt zeg eens hoi en kijk hoe dat gaat, maar verwacht niets.
Cynische paardenlulzuiger. Who cares what you think?!quote:Op woensdag 3 september 2014 09:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
bedankt voor het analyseren
ok okquote:Op woensdag 3 september 2014 09:34 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Cynische paardenlulzuiger. Who cares what you think?!
Excuses aanvaard. Byebyenexttime...quote:
ok okquote:Op woensdag 3 september 2014 09:43 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Byebyenexttime...
Press repeat off.quote:
Hij heeft zijn ontslag al weer genomen in verband met tijdgebrek door het verkrijgen van een leven.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Is ie al betrapt op het posten door slotjes?
Hij is perfekt dus neequote:Op woensdag 3 september 2014 09:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Bull, Harig _Kutje.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:48 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn ontslag al weer genomen in verband met tijdgebrek door het verkrijgen van een leven.
Als dat het niveau gaat worden van de huidige generatie mods eindigen we letterlijk als een werkloos, zurig, links forum.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:49 schreef eend112 het volgende:
Sowieso wordt deadprez mod, meest logisch. Hij heeft al modrechten.
Ik kan dat ontkrachten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien komt LudoSanders toch weer terug.
Creeptofascist. Rot dan op, nu al!quote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Als dat het niveau gaat worden van de huidige generatie mods eindigen we letterlijk als een werkloos, zurig, links forum.
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |