Je kan ook echt aan niets anders meer denken he?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen h oelaat het bekendgemaakt wordt?
werkvolk moet het zijn eh. Maar dat woord maakt jou sowieso gelijk zenuwachtig XDquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje het WERKvolk hier onder de duim houden enzulks.
Heb genoeg aan de autisten in m'n eigen leven, zou het echt niet willen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje het voetvolk hier onder de duim houden enzulks.
Soms worden users gewoon gevraagd om mod te worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:08 schreef Unites het volgende:
[..]
En als je nou op een of andere magische wijze dan toch mod wordt? Dan... dan... loog je toch
quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Soms worden users gewoon gevraagd om mod te worden.
Kleur is nog zwart!?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij mij zullen ze het niet vragenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
No shit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
bij mij zullen ze het niet vragen
Wil jij mof worden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
bij mij zullen ze het niet vragen
Wil je pics doneren!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb blond haar en blauwige ogen, dus ik ben het al
Je moet ook verplicht een LOI-cursus Nederlands hebben gevolgd en daar faal jij. Probeer het eens bij de volgende verkiezingen. Succesquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
beetje kansloos dat ik tot op heden nog niet benadert ben terwijl ik daar wel degelijk voor open sta en daarbij ook hep aangegeven er voor open te staan.
Ik moet ook fapppen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee sorry, die heb ik nodig om te fappen
Nee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je al op alle foto's uit de Fappening gefapt?
Werd eens tijd dat je afviel fattie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
ik heb gedroomd dat deadprez en Hoink mod werden en Copthorne en ik afvielen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |