ik ben geen marokkaan, mongooltjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Aldus een Marokkaan. Europees voetbal is alleen voor Europeanen. Ga lekker Casablanca of Rabat volgen.
Ga janken, kneus. Man man man, dit soort mensenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Aldus een Marokkaan. Europees voetbal is alleen voor Europeanen. Ga lekker Casablanca of Rabat volgen.
Je snapt dat je verzoek een garantie is voor mijn voortdurend verblijf alhier?. Of heeft je hoofd dezelfde inhoud als een voetbal?quote:
Makes sense....quote:
Liever een "kamelenridder" dan een domme racist.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg als al die kamelenridders.
Aiciu pleasequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Aiciu het volgende:
Ze zouden je uitkering moeten stoppen en en je op straat laten leven.
Mijn zegen hebben ze. Zijn we meteen van Wilders af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:28 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Verklaard waarom je accepteert dat je land wordt overgenomen.
InsjaAllah. Ben moslim, kaffir!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Leuk man, geen feestdagen meer want dat is racistisch.
Neger wordt een verboden woord, voortaan moet je donkere meneer zeggen
Invoering van de islam en oud en nieuw wordt verboden.
Vuurwerk dat maakt zo veel lawaai dat kan echt niet.
Maar hardop allah muziek ma natuurlijk wel.
Mooi zo, opgetyft staat netjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:36 schreef Aiciu het volgende:
Maar goed, ik woon over 10 jaar toch niet meer in dit opgegeven land.
Als het in 2024 een islamitisch staat is, zit ik lekker waar ik thuis hoor.
En waar ze dat islamitische tuig wel laten weten dat ze ongewenst zijn,
Das Viertes Reich is er over 10 jaar nog niet hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:36 schreef Aiciu het volgende:
Maar goed, ik woon over 10 jaar toch niet meer in dit opgegeven land.
Als het in 2024 een islamitisch staat is, zit ik lekker waar ik thuis hoor.
En waar ze dat islamitische tuig wel laten weten dat ze ongewenst zijn,
Nationalismequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet nationalistich genoeg om dat te voorkomen. Liever zijn ze links en zijn paspoorten onbelangrijk en leven we straks tussen Somaliërs en PakistanenEn is de voertaal Engels en de tweede taal Arabisch
Dan wens ik die vier landen veel succes in de tweede wereld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:43 schreef Aiciu het volgende:
Eurabië wordt een land. En Italië, Griekenland, Spanje en Portugal blijven zichzelf.
Krijgen we ons geld dan wel nog terug?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:43 schreef Aiciu het volgende:
Eurabië wordt een land. En Italië, Griekenland, Spanje en Portugal blijven zichzelf.
Das niet eerlijk.quote:
Ik ben wel trots hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Geen trots, geen passie. Geen eer!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:48 schreef Spongeboss het volgende:
Slow chat denk eraan jongenZzzzz ik ga nu vuurwerk afsteken gr gr Tom.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooie waggie heb je vriend
Daarom meer Mocro's, die hebben tenminste nog een beetje een machocultuur.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:49 schreef Aiciu het volgende:
[..]
De wereld heeft een nieuwe wereldoorlog nodig, om de rangen weer te verdelen.
Hoe is het mogelijk dat een land dat ooit de wereldzeeën veroverde is gedegradeerd tot een land vol met mietjes??
De mocros van hier of daar. Die Berbers zijn wel tof maar daar is alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom meer Mocro's, die hebben tenminste nog een beetje een machocultuur.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:48 schreef Spongeboss het volgende:
Slow chat denk eraan jongenZzzzz ik ga nu vuurwerk afsteken gr gr Tom.
Ik sta klaar met mijn @cequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof we de wapens niet in onze handen gaan nemen wanneer dat nodig is
Dat was ik eigenlijk niet van plan, nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof we de wapens niet in onze handen gaan nemen wanneer dat nodig is
Vieze kutbuitenlander hier een beetje ruzie lopen zoeken ga lekker terug naar je eigen land ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]![]()
Een macho in de meerderheid zeker? Ik had een keer ruzie met 3 marokkanen wij waren met ze 2en en ze gingen gauw weg toen wij z wouden slaan.
Lafaardquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan, nee.
Op jou kunnen we rekenen inderdaad, dat wist ik alquote:
Ja.quote:
Ik hoor net van mijn zusje dat ik een marokkaan waarmee ze omgaat geklapt was door mij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:54 schreef Aiciu het volgende:
Me broer had 3 marokkanen het ziekenhuis in getikt nadat ze een oude vrouw hadden beroofd.
Marokkanen zijn pussies
Jammer dat jij niet het machozaadje was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:54 schreef Aiciu het volgende:
Me broer had 3 marokkanen het ziekenhuis in getikt nadat ze een oude vrouw hadden beroofd.
Marokkanen zijn pussies
Italië is het enige land dat niet op eigen kracht Afrikaanse landen kon koloniseren, derhalve geloof ik niks van dit verhaal en ben je per definitie een mietje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:54 schreef Aiciu het volgende:
Marokkanen zijn pussies
Vraag maar aan DAK april 1941. Jullie konden niet eens Griekenland bezettenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:00 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vraag maar politie noord kennemerland december 2012
Misschien is dat deels de reden dat je uitgegroeid bent tot een racistisch onwetend sukkeltjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:06 schreef Aiciu het volgende:
[..]
kan wel. geschiedenis was mijn spijbeluurtje.
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:06 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Boks mattie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:06 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Italië is toch wel het mest mislukte land van Europa.quote:De bezetting (kolonisatie volgens de Italianen) van Ethiopië zou maar vijf jaar duren. In juni 1940 verklaarde Mussolini de oorlog aan de geallieerden en viel Frankrijk, Egypte en Brits-Somaliland binnen. Slechts de laatste operatie was tijdelijk succesvol, maar al vanaf maart 1941 werden Ethiopië en de rest van Italiaans Oost-Afrika door de Britten vanuit Soedan en Kenia veroverd, ondersteund door Ethiopische vrijscharen. In december van dat jaar zou Haile Selassie als eerste van de door de asmogendheden verdreven staatshoofden weer voet in zijn eigen hoofdstad zetten.
Altijd als het een gevaar wordt dan sta ik klaar om mijn vrijheid te beschermen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lafaard
[..]
Op jou kunnen we rekenen inderdaad, dat wist ik al
Jij stemt als Limburger vast ook PVV?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Altijd als het een gevaar wordt dan sta ik klaar om mijn vrijheid te beschermen.
Dat niet ik geloof niet in de PVV.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij stemt als Limburger vast ook PVV?
Ok goede zaakquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat niet ik geloof niet in de PVV.
Ik geloof in mijn vrijheid en mijn groot-oom heeft tegen de nazi's gevochten. Mocht er nu een gevaar zijn zoals ISIS en mochten ze hierheen komen zou ik wel vechten. Jij niet?quote:
Als ze Amsterdam willen veroveren gaan we knokken jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik geloof in mijn vrijheid en mijn groot-oom heeft tegen de nazi's gevochten. Mocht er nu een gevaar zijn zoals ISIS en mochten ze hierheen komen zou ik wel vechten. Jij niet?
Ik maak me wel zorgen als je nieuwsberichten leest dat ze chemische wapen kennis hebben en er faciliteiten zijn waar ze zulke dingen kunnen fabriceren. Ze zouden zo iets loslaten...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze Amsterdam willen veroveren gaan we knokken ja
Jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Heeft deadprez al een beleidsplan voor KLB voorgesteld?
We werken er samen aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Heeft deadprez al een beleidsplan voor KLB voorgesteld?
Corruptie dus. Hoeveel betaalt hij je ervoor?quote:
Ik hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Corruptie dus. Hoeveel betaalt hij je ervoor?
hij snapt corruptie niet helemaalquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
KRIJG JE LIEVER HOOFD OF HEAD???1????1???
Is alleen omdat deadprez niet kan schrijvenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Corruptie dus. Hoeveel betaalt hij je ervoor?
Waarom ben jij niet in de Supermarkt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is alleen omdat deadprez niet kan schrijven
Ik ga zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in de Supermarkt?
Sommige mensen kunnen hun privéleven en hun leven op FOK! niet gescheiden houden.quote:
Maar wat is 'de Supermarkt' ? Een club in Den Haag of zo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen hun privéleven en hun leven op FOK! niet gescheiden houden.
Moet je perse geen link hebben met je leven op FOK! dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen hun privéleven en hun leven op FOK! niet gescheiden houden.
Nee, maar mensen zoals Mortaxx en BT doen graag aan incrowdtopics en verwarren FOK! met WhatsApp.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Moet je perse geen link hebben met je leven op FOK! dan?
Ja. Zelf nooit geweest maar Morti is er fan van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wat is 'de Supermarkt' ? Een club in Den Haag of zo?
Zoals een post om 00:00:00.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Het leven zit vol met verassingen.
Mwaah fan is overdreven. Matties willen niet naar die oh oh cherso toko van jou. Kom je ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Zelf nooit geweest maar Morti is er fan van.
Nee supermarkt met al die alto mensen van Di-rect is leuk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwaah fan is overdreven. Matties willen niet naar die oh oh cherso toko van jou. Kom je ook?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee supermarkt met al die alto mensen van Di-rect is leuk.En nee, blijf thuis vanavond
Enjoy.
Ook daar ga je niks scoren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwaah fan is overdreven. Matties willen niet naar die oh oh cherso toko van jou. Kom je ook?
Hji gaat tenminste uit ipv topics maken over Danzig waar je nog nooit geweest ben omdat je bang bent geweigerd te wordenquote:
Ik ga ook uitquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hji gaat tenminste uit ipv topics maken over Danzig waar je nog nooit geweest ben omdat je bang bent geweigerd te worden
Nee niet in den haag is geen verbinding met ovquote:
Alphen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee niet in den haag is geen verbinding met ov
Jaquote:
hoi dimaquote:
beetje feunen en jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |