dat doe ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:19 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Feestbeest gespot, feest verziekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok en nu?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:24 schreef jelfrikandel het volgende:
Over iets meer dan anderhalf uur ben ik jarig. Gr gr.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:29 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
K zit in spanning te wachten want mss zijn mijn fok mattiejs wel in om mij te feliciteren
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:25 schreef jelfrikandel het volgende:
En dan ben ik thuisvoor t eerst sinds tijden op zaterdag
Ik was vandaag naar m'm oma geweest en ik heb een peper op, met hamburgers en frikandellen. En yogi en bier. En patat. En chocolade.quote:
Laat dan maarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:00 schreef hoofdhead het volgende:
Hoezo moet ik met tieten komen?
Wat ben ik? Gay?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:02 schreef jelfrikandel het volgende:
Jajaja deze man is 19jaar geworden!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef amvrosios het volgende:
jeej nachtbagger! ( en het is 00:00 geweest, dus jeej officieel nachtbagger )
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:02 schreef jelfrikandel het volgende:
Jajaja deze man is 19jaar geworden!
Ok. Dan ga ik weer weg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:54 schreef Spinosaurus het volgende:
IK BEN ER OOK WEER BIJ JONGONS!!!!1111
HET IS HIJ OF IKquote:
Jij natuurlijk, ik had ooit eendenfoto's genomen voor je toen ik een jonko aan het smoken was, wil je zien?quote:
Ja Ben erg benieuwdquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Jij natuurlijk, ik had ooit eendenfoto's genomen voor je toen ik een jonko aan het smoken was, wil je zien?
Je krijgt zelf tetten minstens genoeg voor een C cupquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kom ik op de tetten op mijn beeldscherm of komen de tetten op het beeldscherm?
Mag ik ze aanraken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Je krijgt zelf tetten minstens genoeg voor een C cup
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik spuit borstmelk in je kont.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef Aiciu het volgende:
Wtf oom van een vriend heeft ze moeder wss vermoors
mijn topics niet een gratis kick geven en open houden zou gemeen zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker, ben zeer kwaadaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |