ik ben geen marokkaan, mongooltjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Aldus een Marokkaan. Europees voetbal is alleen voor Europeanen. Ga lekker Casablanca of Rabat volgen.
Ga janken, kneus. Man man man, dit soort mensenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Aldus een Marokkaan. Europees voetbal is alleen voor Europeanen. Ga lekker Casablanca of Rabat volgen.
Je snapt dat je verzoek een garantie is voor mijn voortdurend verblijf alhier?. Of heeft je hoofd dezelfde inhoud als een voetbal?quote:
Makes sense....quote:
Liever een "kamelenridder" dan een domme racist.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg als al die kamelenridders.
Aiciu pleasequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Aiciu het volgende:
Ze zouden je uitkering moeten stoppen en en je op straat laten leven.
Mijn zegen hebben ze. Zijn we meteen van Wilders af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:28 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Verklaard waarom je accepteert dat je land wordt overgenomen.
InsjaAllah. Ben moslim, kaffir!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Leuk man, geen feestdagen meer want dat is racistisch.
Neger wordt een verboden woord, voortaan moet je donkere meneer zeggen
Invoering van de islam en oud en nieuw wordt verboden.
Vuurwerk dat maakt zo veel lawaai dat kan echt niet.
Maar hardop allah muziek ma natuurlijk wel.
Mooi zo, opgetyft staat netjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:36 schreef Aiciu het volgende:
Maar goed, ik woon over 10 jaar toch niet meer in dit opgegeven land.
Als het in 2024 een islamitisch staat is, zit ik lekker waar ik thuis hoor.
En waar ze dat islamitische tuig wel laten weten dat ze ongewenst zijn,
Das Viertes Reich is er over 10 jaar nog niet hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:36 schreef Aiciu het volgende:
Maar goed, ik woon over 10 jaar toch niet meer in dit opgegeven land.
Als het in 2024 een islamitisch staat is, zit ik lekker waar ik thuis hoor.
En waar ze dat islamitische tuig wel laten weten dat ze ongewenst zijn,
Nationalismequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet nationalistich genoeg om dat te voorkomen. Liever zijn ze links en zijn paspoorten onbelangrijk en leven we straks tussen Somaliërs en PakistanenEn is de voertaal Engels en de tweede taal Arabisch
Dan wens ik die vier landen veel succes in de tweede wereld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:43 schreef Aiciu het volgende:
Eurabië wordt een land. En Italië, Griekenland, Spanje en Portugal blijven zichzelf.
Krijgen we ons geld dan wel nog terug?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:43 schreef Aiciu het volgende:
Eurabië wordt een land. En Italië, Griekenland, Spanje en Portugal blijven zichzelf.
Das niet eerlijk.quote:
Ik ben wel trots hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Geen trots, geen passie. Geen eer!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:48 schreef Spongeboss het volgende:
Slow chat denk eraan jongenZzzzz ik ga nu vuurwerk afsteken gr gr Tom.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooie waggie heb je vriend
Daarom meer Mocro's, die hebben tenminste nog een beetje een machocultuur.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:49 schreef Aiciu het volgende:
[..]
De wereld heeft een nieuwe wereldoorlog nodig, om de rangen weer te verdelen.
Hoe is het mogelijk dat een land dat ooit de wereldzeeën veroverde is gedegradeerd tot een land vol met mietjes??
De mocros van hier of daar. Die Berbers zijn wel tof maar daar is alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom meer Mocro's, die hebben tenminste nog een beetje een machocultuur.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:48 schreef Spongeboss het volgende:
Slow chat denk eraan jongenZzzzz ik ga nu vuurwerk afsteken gr gr Tom.
Ik sta klaar met mijn @cequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof we de wapens niet in onze handen gaan nemen wanneer dat nodig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |