Zo, ben jij even goed met woorden. Is wel te zien waarom uitgerekend jij in de redactie zit!quote:
Nee hoor. Slechts een logisch vervolg op een post zonder inhoud. Ik had ook best "hier schrijf/zeg je niks" kunnen typen.quote:
Jaloers? Wil mijn plekje wel afstaan hoor....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zo, ben jij even goed met woorden. Is wel te zien waarom uitgerekend jij in de redactie zit!
Ja, ook zou ik graag de toiletten in huize Roodbol met mijn eigen tandenborstel willen schoonmaken, vóór het tandenpoetsen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jaloers? Wil mijn plekje wel afstaan hoor....
Owh, wacht, wat heb jij te bieden/???quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook graag de toiletten in huize Roodbol met mijn eigen toiletborstel willen schoonmaken, voor het tandenpoetsen.
Als het antwoord iets anders dan "gratis arbeid" is, word ik niet aangenomen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, wacht, wat heb jij te bieden/???
Mooiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als het antwoord iets anders dan "gratis arbeid" is, word ik niet aangenomen?
Yarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'spellchecker' is een serieuze functie?
Handig hoor iemand die mijn posts checktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lawl kunnen mensen nog niet eens spellen
niet nog meer inkomstenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:26 schreef NotYou het volgende:
Helemaal grappig als het studenten die iets journalisitiek gerelateerds studeren betreft. Begrijpen die zelf nou niet dat ze zichzelf het brood uit de mond aan het stelen zijn/hard meewerken aan het opheffen van de beoogde beroepsgroep, nog voor ze hun papiertje ook maar op zak hebben?
Maar adblockers, die mogen hier niet! Want slecht! ..voor Danny.
quote:Albert Heijn zoekt nieuwe vulploegmedewerkers voor supertmarkt!
Ben jij een boodschappenliefhebber, volg jij de aanbiedingen op de voet en heb jij zin om andere boodschappenliefhebbers te voorzien van de laatste boodschappen? Dan zoeken wij jou! Albert Heijn is al ruim twee jaar een boodschappengerelateerde winkel en wij zoeken enthousiaste vulploegmedewerkers.
Dagelijks is er op elk moment van de dag ontzettend veel nieuws in "de wereld van de boodschappen", onder medewerkers ook wel het magazijn genoemd. Als vulploegmedewerker zorg jij er voor dat iedereen deze boodschappen in de winkel kan vinden. Hierbij zit je in een enthousiaste crew met leuke collega's. Als vulploegmedewerker is er voor ieder wat wils om te doen, van het bijvullen van een schappen, stickeren en spiegelen tot het verplaatsen van pallets. Verder is het soms mogelijk om leuk klantcontact te hebben.
Wat kunnen wij jou bieden?
- Een leerzame functie bij een leuke supermarkt
- Een goede referentie voor op het cv
- De mogelijkheid tot persoonlijke groei, door het krijgen en nemen van verantwoordelijkheid
- Een speelplaats om jouw werklust en collegialiteit op los te laten
- Gratis en voor niets 10% medewerkerskorting op je boodschappen
- Mogelijkheid tot interessante, soms buitenlandse uitjes
- Ervaring op het gebied van boodschappen, klanten en medewerkerskorting
- Het opbouwen van een netwerk
- Het achter de schermen van de Albert Heijn zien
Altijd....quote:
Aldus een Marokkaan. Europees voetbal is alleen voor Europeanen. Ga lekker Casablanca of Rabat volgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hahah napoli is uitgeschakeld
En gij geleuft da?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:14 schreef Toto69 het volgende:
Het voorteken dat ik de nieuwe KLB mod worddeze zag ik gisteren staan
[ afbeelding ]
Ga jij FF Wilders' ass worshippen, racistische kneusquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Aldus een Marokkaan. Europees voetbal is alleen voor Europeanen. Ga lekker Casablanca of Rabat volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |