heheehehehe gister nog van de trap gevallen ja!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werd eens tijd dat je afviel fattie.
gelukkig, ben niet de enige die over FOK! droomtquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
ik heb gedroomd dat deadprez en Hoink mod werden en Copthorne en ik afvielen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfmoord, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
die man gaat huilen als hij het niet wordt
Zou wel een goede keuze zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
ik heb gedroomd dat deadprez en Hoink mod werden en Copthorne en ik afvielen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft hij nou eigenlijk wel gesolliciteerd? Ja toch?quote:
Godverdomme, wat een sadness.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gelukkig, ben niet de enige die over FOK! droomt
Ik heb het niet gehoord van hem zelf, maar ik denk dat hij stiekem achter de schermen wel een mailtje gestuurd heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft hij nou eigenlijk wel gesolliciteerd? Ja toch?
Oh ja, ik weet het weer. Hij had net als ik een open sollicitatie verstuurd een hele tijd terug en heeft die er ook tussen laten zetten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord van hem zelf, maar ik denk dat hij stiekem achter de schermen wel een mailtje gestuurd heeft.
watquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een sadness.
Kun je ook echt veel aan doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kom op man.. over een fucking forum dromen
dan heb je toch wel ietwat gefaald in de leve
kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kom op man.. over een fucking forum dromen
dan heb je toch wel ietwat gefaald in de leve
Leg het eens uit anders.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uh ja, weet je wel hoe een droom tot stand komt?
Waarom zou je moderator willen worden? Heb je geen leven?quote:
Dat heeft niemand hier.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Waarom zou je moderator willen worden? Heb je geen leven?![]()
je weet dat een droom alleen datgene is wat jij op een dag als belangrijk ziet en als herinnering op hebt geslagen verwerkt?quote:
plsquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uh ja, weet je wel hoe een droom tot stand komt?
Nee, zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je weet dat een droom alleen datgene is wat jij op een dag als belangrijk ziet en als herinnering op hebt geslagen verwerkt?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je weet dat een droom alleen datgene is wat jij op een dag als belangrijk ziet en als herinnering op hebt geslagen verwerkt?
Lijkt me wel leukquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Waarom zou je moderator willen worden? Heb je geen leven?![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Waarom we dromen, is nog altijd niet definitief verklaard. Reeds 2000 jaar geleden wist men dat dromen de mens gezond houdt. Het helpt de ziel te reinigen, om op die manier een innerlijke balans te vinden. In een droom zoeken we onbewust naar oplossingen voor problemen en verminderen er tevens onze stress mee.
Over onze dromen moeten we nadenken en er zelf met anderen over praten. Bij vele natuurlijkvolkeren is het verklaren van dromen een dagelijks ritueel. Onderzoek heeft aangetoond dat mensen met een hersenletsel, dus mensen die niet in staat zijn om te dromen, lijden onder depressies. Verder lijken ze ook elke innerlijke impuls te verliezen. Ze zijn niet in staat om bijvoorbeeld koffie te maken zonder ertoe aangezet te worden. Dromen zijn dus zeer belangrijk.
Elke gezonde mens droomt, zelf wanneer men ze de volgende morgen niet meer herinnert. Het heftigste dromen we in de zogenaamde REM-fase. Deze fase herhaalt zich om de 90 minuten en duurt ongeveer zo'n 20 minuten. 's Morgens kunnen we ons slechts de dromen uit de laatste REM-fase herinneren en dat is slechts 10 procent van alle dromen. Verder dringen dromen zelden door tot in het geheugen, zeker niet na alcohol of druggebruik.
Inhoud van de droom
Hoe zit het dan met de inhoud van onze dromen? Is de inhoud van een droom even belangrijk als het dromen zelf? Laat de droom zich wel verklaren? Men neemt aan dat de hersenen de indrukken die we overdag hebben opgedaan verwerken naargelang de belangrijkheid ervan, om ze dan vervolgens op te slaan of te wissen. Ongeveer op de manier hoe we onze bureau opruimen nadat we wekenlang allerlei dingen verzameld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |