watnou gebanned hoofdhead dubbel user kloon lemming kutuser grafuserquote:
Retry32 = Kwaliteitquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
watnou gebanned hoofdhead dubbel user kloon lemming kutuser grafuser
Lage kwaliteit dat zekerquote:
wat doe ik fout?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
watnou gebanned hoofdhead dubbel user kloon lemming kutuser grafuser
had het tegen hoofdhead HOOFDHEAD of ReTry dat zeg ik togggggquote:
Wat haat je mijquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
had het tegen hoofdhead HOOFDHEAD of ReTry dat zeg ik toggggg
Jij bent lief vosje
much lovequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
had het tegen hoofdhead HOOFDHEAD of ReTry dat zeg ik toggggg
Jij bent lief vosje
met je 200 posts per dag kan ik niet tegen hoor sorryquote:
Kom vechten dan dikzakquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
met je 200 posts per dag kan ik niet tegen hoor sorry
oja en deadperz lover
Er komt soberso een 2de ronde waarin Homijn en Deadprez elkaar moeten bashenquote:Op maandag 1 september 2014 20:42 schreef richolio het volgende:
Spannend hè, jongens. Hoelaat wordt het morgen bekend gemaakt?
denk niet dat ze dat morgen al doenquote:Op maandag 1 september 2014 20:42 schreef richolio het volgende:
Spannend hè, jongens. Hoelaat wordt het morgen bekend gemaakt?
heb t aan frank gevraagd en hij zegt geen idee te hebben. ligt eraan of er in de laatste dagen veel sollicitaties zijn binnengekomen denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat ze dat morgen al doen
Als ze het morgen inderdaad niet doen dan is het wel heel verdacht dat jij dat nu al denktquote:Op maandag 1 september 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat ze dat morgen al doen
Volgens mij wordt er meestal niet direct na een sollicitatieronde iemand mod gemaakt.quote:Op maandag 1 september 2014 21:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Als ze het morgen inderdaad niet doen dan is het wel heel verdacht dat jij dat nu al denkt
Anders ligt het er wel een beetje heel erg dicht bovenopquote:Op maandag 1 september 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er meestal niet direct na een sollicitatieronde iemand mod gemaakt.
Ze weten al lang wie het gaat wordenquote:Op maandag 1 september 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er meestal niet direct na een sollicitatieronde iemand mod gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |