Kijk dit is mijn sollicitatie!
Allereerst is het zo dat ik me onafhankelijk voel van ieder lid. Ik ben redelijk actief op FOK!,
ik lees meer dan dat ik post, maar ik besteed toch al gauw enkele uren per dag aan FOK!.
Hierdoor heb ik niet echt 'contacten' gemaakt, waardoor er nooit spraken zal zijn van
vriendjespolitiek. Ik beschrijf mezelf als eerlijk en trouw.
De 'Klaagbaak' vind ik een van de leukste forumonderdelen om te volgen, echter vind ik wel
dat er een frisse wind door mag waaien. Van mij mogen de regels iets strenger waardoor
er voortaan betere topics worden gemaakt. Zo vind ik het niet nodig dat er bijvoorbeeld
bepaalde mensen of bevolkingsgroepen worden gediscrimineerd en dat er zoveel verzonnen
topics zijn. Deze topics zie ik nog steeds best vaak voorbij komen en ik vind het jammer dat deze niet
worden weggehaald. Natuurlijk is dat soms moeilijk om te controleren, maar desondanks
zou ik het toch prettiger vinden als dat voortaan gebeurd. Ik denk dat ik in staat ben om die
taak goed uit te voeren; ik zal streng en rechtvaardig optreden wanneer nodig, zodat
de 'Klaagbaak' leuk voor iedereen blijft.
Ook heb ik een bepaalde toekomstvisie van de 'Klaagbaak'. Ik zou graag willen zien dat mensen
maar een x aantal topics per dag kunnen posten, zodat het lastiger is om te spammen en om er
voor te zorgen dat er kwalitatief betere topics worden geopend. Ook een keuring van topics voordat
ze op het forum verschijnen lijkt mij een goed idee, maar niet per se nodig.
Het lijkt me leuk om deel uit te mogen maken van een moderatieteam. Ik heb daar geen ervaring mee,
maar ik ben uiterst gedreven en mij lijkt het me zeer leuk om me daar voor de volle honderd procent
voor in te zetten. Ik denk dat ik veel kan leren van deze functie en dat deze functie een mooie
ervaring is. Ik vind FOK! de leukste website van Nederlandse bodem en het voelt voor mij als
een eer om daar eventueel deel van uit te mogen maken.
Hopelijk ben ik degene die de bezem door de 'Klaagbaak' heen mag halen. Ik denk dat het weghalen
van de stof een goed idee is. Een nieuwe frisse wind. Ik heb er zin in!