Hij zei dat hij paar maanden terug al had gesolliciteerd en toen werd afgewezen en dacht dat die nu geen kans meer maakte ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft hij nou eigenlijk wel gesolliciteerd? Ja toch?
quote:
Dat betekent niet dat FOK! het belangrijkste van je dag was als je er een keer over droomt.quote:
het betekent wel dat je het als een belangrijk onderdeel van je dag hebt ervaren dat nog verder verwerkt moet worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat FOK! het belangrijkste van je dag was als je er een keer over droomt.
Jij beseft toch wel dat jij je aan regels moet houden? En dat je als je je aan die regels kan houden de ander onder de duim kan houden maar dat er regels/richtlijnen zijn. En dat allemaal om een speciaal kleurtje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje het voetvolk hier onder de duim houden enzulks.
Een onderdeel ja. Lees je post van net anders nog even terug.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het betekent wel dat je het als een belangrijk onderdeel van je dag hebt ervaren dat nog verder verwerkt moet worden.
Ik log uit en doe net alsof dit een droom was, godverdomde apen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat FOK! het belangrijkste van je dag was als je er een keer over droomt.
Oké doei.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:00 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik log uit en doe net alsof dit een droom was, godverdomde apen.
ja ik zeg 'dat wat je als belangrijk ziet' niet 'dat wat je als belangrijkste ziet'quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een onderdeel ja. Lees je post van net anders nog even terug.
Oh ja, je hebt gelijk. Sorry.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja ik zeg 'dat wat je als belangrijk ziet' niet 'dat wat je als belangrijkste ziet'
snap dus niet waar jouw reactie op slaat
Gaquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:00 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik log uit en doe net alsof dit een droom was, godverdomde apen.
Beverton.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |