quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou iemand bang zijn geweigerd te worden voor Danzig? Is dat net zo iets als bang zijn dat je geweigerd wordt voor een PGB omdat je net niet gehandicapt genoeg bent?
O in dat geval moet ik ff een sollicitatie versturen, brb.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik besef me net: dp heeft meer dan 100 notes dus hij kan het niet worden
Aber4mod, elk topic wordt een scquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
O in dat geval moet ik ff een sollicitatie versturen, brb.
je zou op mij stemmen zei je in te eerste topicquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
O in dat geval moet ik ff een sollicitatie versturen, brb.
Ja maar toen dacht ik dat deadprez nog in de race was to become Klaagbaak's next top moderatorquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je zou op mij stemmen zei je in te eerste topic
Ja wel ffies en jij dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
He duckie ben je nog wezen stappen
dan heb ik m'n sollicitatie voor niks getyptquote:
Pls, zelfs Steven is hier MOD geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik besef me net: dp heeft meer dan 100 notes dus hij kan het niet worden
ik maak een grapje, je bent weer eens te serieus Guusquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pls, zelfs Steven is hier MOD geweest.
fixtquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan heb ik tailfox zijn sollicitatie voor niks getypt
wat is een tailfoxquote:
Ze doen dan wel vrolijk, maar Amerikanen zijn zo vuil als het maar kan. Eenmaal hij weg is lachen ze hem uit. Allemaal 1 grote façade.quote:
Dat is overal op de wereld zo manquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:13 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Ze doen dan wel vrolijk, maar Amerikanen zijn zo vuil als het maar kan. Eenmaal hij weg is lachen ze hem uit. Allemaal 1 grote façade.
ik vond charles manson altijd best wel aantrekkelijk #nohomoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de nadruk op 'vond'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik vond charles manson altijd best wel aantrekkelijk #nohomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de nadruk op 'vond'vind 2e foto beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
Ik vind de tattoo niet zo mooiquote:
Lekker wel 200% toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee ben alweer sinds 09.00 aan het werk.
Morgen ook weer naar school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |