quote:
quote:
Ik zou mensen echt niet durven zo aan te spreken.quote:
Fucking awkwarde flashback heeft dit statement zojuist ongeldig verklaard.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ik zou mensen echt niet durven zo aan te spreken.
Heb niet gesolliciteerdquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:06 schreef jelfrikandel het volgende:
Eend als jij mod wordt is de eerste pils voor jouw rekening
Als je hiermee bedoelt of ik zojuist gemasturbeerd heb, dan ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goedemorgen luitjes, komt er al witte rook uit de pijp?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:35 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Als je hiermee bedoelt of ik zojuist gemasturbeerd heb, dan ja.
Waarom zou iemand bang zijn geweigerd te worden voor Danzig? Is dat net zo iets als bang zijn dat je geweigerd wordt voor een PGB omdat je net niet gehandicapt genoeg bent?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hji gaat tenminste uit ipv topics maken over Danzig waar je nog nooit geweest ben omdat je bang bent geweigerd te worden
Weet je dima wat het probleem is. Hij is niet echt een nerd hij is gekleed als een. Hij was vast altijd populair dan kan hij die rol ook aannemen ongeacht. Als ik goeie gitaarspeler ben doe ik het ook goes met een slechtere gitaar.quote:
Het was ook meer dat er zo goed als geen verbinding 's nachts is met het ovquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou iemand bang zijn geweigerd te worden voor Danzig? Is dat net zo iets als bang zijn dat je geweigerd wordt voor een PGB omdat je net niet gehandicapt genoeg bent?
Naar Danzig of naar de Supermarkt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het was ook meer dat er zo goed als geen verbinding 's nachts is met het ov
Nee gewoon naar den haag zelfquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Naar Danzig of naar de Supermarkt?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou iemand bang zijn geweigerd te worden voor Danzig? Is dat net zo iets als bang zijn dat je geweigerd wordt voor een PGB omdat je net niet gehandicapt genoeg bent?
O in dat geval moet ik ff een sollicitatie versturen, brb.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik besef me net: dp heeft meer dan 100 notes dus hij kan het niet worden
Aber4mod, elk topic wordt een scquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
O in dat geval moet ik ff een sollicitatie versturen, brb.
je zou op mij stemmen zei je in te eerste topicquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
O in dat geval moet ik ff een sollicitatie versturen, brb.
Ja maar toen dacht ik dat deadprez nog in de race was to become Klaagbaak's next top moderatorquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je zou op mij stemmen zei je in te eerste topic
Ja wel ffies en jij dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
He duckie ben je nog wezen stappen
dan heb ik m'n sollicitatie voor niks getyptquote:
Pls, zelfs Steven is hier MOD geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik besef me net: dp heeft meer dan 100 notes dus hij kan het niet worden
ik maak een grapje, je bent weer eens te serieus Guusquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pls, zelfs Steven is hier MOD geweest.
fixtquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan heb ik tailfox zijn sollicitatie voor niks getypt
wat is een tailfoxquote:
Ze doen dan wel vrolijk, maar Amerikanen zijn zo vuil als het maar kan. Eenmaal hij weg is lachen ze hem uit. Allemaal 1 grote façade.quote:
Dat is overal op de wereld zo manquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:13 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Ze doen dan wel vrolijk, maar Amerikanen zijn zo vuil als het maar kan. Eenmaal hij weg is lachen ze hem uit. Allemaal 1 grote façade.
ik vond charles manson altijd best wel aantrekkelijk #nohomoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de nadruk op 'vond'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik vond charles manson altijd best wel aantrekkelijk #nohomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de nadruk op 'vond'vind 2e foto beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
Ik vind de tattoo niet zo mooiquote:
Lekker wel 200% toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee ben alweer sinds 09.00 aan het werk.
Morgen ook weer naar school?
watnou gebanned hoofdhead dubbel user kloon lemming kutuser grafuserquote:
Retry32 = Kwaliteitquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
watnou gebanned hoofdhead dubbel user kloon lemming kutuser grafuser
Lage kwaliteit dat zekerquote:
wat doe ik fout?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
watnou gebanned hoofdhead dubbel user kloon lemming kutuser grafuser
had het tegen hoofdhead HOOFDHEAD of ReTry dat zeg ik togggggquote:
Wat haat je mijquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
had het tegen hoofdhead HOOFDHEAD of ReTry dat zeg ik toggggg
Jij bent lief vosje
much lovequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
had het tegen hoofdhead HOOFDHEAD of ReTry dat zeg ik toggggg
Jij bent lief vosje
met je 200 posts per dag kan ik niet tegen hoor sorryquote:
Kom vechten dan dikzakquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
met je 200 posts per dag kan ik niet tegen hoor sorry
oja en deadperz lover
Er komt soberso een 2de ronde waarin Homijn en Deadprez elkaar moeten bashenquote:Op maandag 1 september 2014 20:42 schreef richolio het volgende:
Spannend hè, jongens. Hoelaat wordt het morgen bekend gemaakt?
denk niet dat ze dat morgen al doenquote:Op maandag 1 september 2014 20:42 schreef richolio het volgende:
Spannend hè, jongens. Hoelaat wordt het morgen bekend gemaakt?
heb t aan frank gevraagd en hij zegt geen idee te hebben. ligt eraan of er in de laatste dagen veel sollicitaties zijn binnengekomen denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat ze dat morgen al doen
Als ze het morgen inderdaad niet doen dan is het wel heel verdacht dat jij dat nu al denktquote:Op maandag 1 september 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat ze dat morgen al doen
Volgens mij wordt er meestal niet direct na een sollicitatieronde iemand mod gemaakt.quote:Op maandag 1 september 2014 21:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Als ze het morgen inderdaad niet doen dan is het wel heel verdacht dat jij dat nu al denkt
Anders ligt het er wel een beetje heel erg dicht bovenopquote:Op maandag 1 september 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er meestal niet direct na een sollicitatieronde iemand mod gemaakt.
Ze weten al lang wie het gaat wordenquote:Op maandag 1 september 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er meestal niet direct na een sollicitatieronde iemand mod gemaakt.
ben je nou aan t trollen? Iedereen boven je zegt dat die kans klein isquote:
snel solliciteren.quote:Op maandag 1 september 2014 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
heb t aan frank gevraagd en hij zegt geen idee te hebben. ligt eraan of er in de laatste dagen veel sollicitaties zijn binnengekomen denk ik
wat is met dat trollen de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
snel solliciteren.
Wie wilt het voor mij doen
nou ik ben best wel druk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat is met dat trollen de laatste tijd
Ik had even een paar posts boven me kunnen lezen jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ben je nou aan t trollen? Iedereen boven je zegt dat die kans klein is
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had even een paar posts boven me kunnen lezen ja![]()
Maar volgensmij t topic in MED zou t zo zijn
zal deze week wel bekend worden (hoop ikquote:Over twee weken sluit de sollicitatieronde en gaan we uit de inzendingen kiezen.
ohh. Lezen is moeilijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
zal deze week wel bekend worden (hoop ik)
zsmquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wanneer gaat het een en ander bekend worden?
Dat roept dat tuig al twee weken lang ofzo.quote:
Gerapporteerd. Beetje de admins uitscheldenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dat roept dat tuig al twee weken lang ofzo.
Netjesquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Beetje de admins uitschelden
.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh een hielenlikkertje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als d4v1d mod wordt van KLB, log ik uit om nooit meer terug te komen
De mensen die dat zeggen, doen het vaak nooit #gratistip #noshitsherlock #opendeurquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:59 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Goh een hielenlikkertje.
Hielenlikken op een forum is wel treurnis ten top
Good job!quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
D4v1d4mod dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als d4v1d mod wordt van KLB, log ik uit om nooit meer terug te komen
Nee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:06 schreef Unites het volgende:
Heb je überhaupt wel gesolliciteerd deadprez? haha
Waarom zou je eigenlijk ook mod willen worden?quote:
Zou nooit liegen.quote:
Beetje het voetvolk hier onder de duim houden enzulks.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk ook mod willen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |