quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij komt hier echt alleen maar om te kankeren. sodemieter nou eens op idioot. wij proberen het hier gewoon gezellig te houden, maar jij loopt echt de boel hier op te stoken.
Ga lekker terug naar je eigen hol maloot
Gezellig zeg. Volgens mij probeert appelen heel normaal mee te posten hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij komt hier echt alleen maar om te kankeren. sodemieter nou eens op idioot. wij proberen het hier gewoon gezellig te houden, maar jij loopt echt de boel hier op te stoken.
Volgens mij heb je ook gewoon antwoord op je vraag gekregen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom nou weer de discussie proberen aan te gaan met je take it or leave it en als je er niet mee eens bent ga dan weg.
Ik heb net mijn excuses aangeboden, stel een normale vraag en ik krijg gelijk van 5 mensen weer de volle aanval in mijn gezicht.
Ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja wel lekker.quote:
Er blijft op mij gereageerd worden dus dan geef ik ook een antwoord terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook gewoon antwoord op je vraag gekregen.
ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gezellig zeg. Volgens mij probeert appelen heel normaal mee te posten hoor.
Ja geweldig. Hij post niet normaal mee, hij loopt alleen maar te zeiken over ''onze regeltjes'''quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gezellig zeg. Volgens mij probeert appelen heel normaal mee te posten hoor.
Omdat je de regels weer wil buigen. Zeker na het gedoe van eerder vandaag is de timing nogal ongelukkig om deze vraag te stellen. De regel van 2 uur max inplannen is gewoon kristalhelder.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom nou weer de discussie proberen aan te gaan met je take it or leave it en als je er niet mee eens bent ga dan weg.
Ik heb net mijn excuses aangeboden, stel een normale vraag en ik krijg gelijk van 5 mensen weer de volle aanval in mijn gezicht.
Tuurlijk johquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Hij post niet normaal mee, hij loopt alleen maar te zeiken over ''onze regeltjes'''
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Hij post niet normaal mee, hij loopt alleen maar te zeiken over ''onze regeltjes'''
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Kun je wel eens hele nummers draaien
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef appelen het volgende:
Laat Fylax dan een uur eerder beginnen of kan dat niet
quote:
quote:
Ik probeer helemaal niets te buigen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat je de regels weer wil buigen. Zeker na het gedoe van eerder vandaag is de timing nogal ongelukkig om deze vraag te stellen. De regel van 2 uur max inplannen is gewoon kristalhelder.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef appelen het volgende:
wow ze hebben echt overal regels voor en als je daarvan afwijkt zijn ze meteen helemaal gestresst
Ja als je mij quote in het TVSC topic dan lees ik wel eens dingen jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef appelen het volgende:
Ik snap er niks vanals er de hele dag niemand draait kun je alsnog maar 2 uur?
Het gaat er om dat hij HIER wel normaal probeert te doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja als je mij quote in het TVSC topic dan lees ik wel eens dingen ja
Ja hij hoest nog steedsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel lekker.Net 30 u in 3 dagen gewerkt en dus moe want dat ben ik niet gewent. (max 24 per week)
Hoest ie daar?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Opsodemieteren met je vooroordelen, ik lees hier regelmatig mee. Als er een report gedaan wordt reageert er wel een andere mod.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom wordt er weer een report gedaan? Er is helemaal niets aan de hand,
Precies, dat geeft alleen maar onnodige wrijvingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou nou..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Opsodemieteren met je vooroordelen, ik lees hier regelmatig mee. Als er een report gedaan wordt reageert er wel een andere mod.
It's super effective!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef Fogel het volgende:
* Fogel casts the "boohoo" spell
Did it work?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Gezeik over onze standaard voorwaarden.
Uh te weinig dolfijnen en te weinig Pink Floyd denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Opsodemieteren met je vooroordelen, ik lees hier regelmatig mee. Als er een report gedaan wordt reageert er wel een andere mod.
Ik beantwoorde de vraag met een vraag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vraag wat er aan de hand is. Ik vraag niet of er een TR is gedaan.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh te weinig dolfijnen en te weinig Pink Floyd denk ik
Tja en als ze zich gewoon ff verdiepen in de radio, snappen ze ook wel dat de regels er niet voor niets zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoeveel TRs wil je?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vraag wat er aan de hand is. Ik vraag niet of er een TR is gedaan.
Ja dat doen ze dus niet. ze zijn alleen uit op een relquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en als ze zich gewoon ff verdiepen in de radio, snappen ze ook wel dat de regels er niet voor niets zijn.
Tja, het is niet altijd happy hardstylequote:
Jammerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, het is niet altijd happy hardstyle
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze dus niet. ze zijn alleen uit op een rel
Kloptquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh te weinig dolfijnen en te weinig Pink Floyd denk ik
Daar hou ik niet van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik beantwoorde de vraag met een vraag.
Knoppenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel TRs wil je?
Ik mocht niet aan de knoppen van een bepaalde user zitten, dus als ik hier aan de knoppen kan klooien
Ja Radio49 is voor radio49, en je kunt alleen maar shows van maximaal 2 uur inplannen om anderen ook een kans te geven, maar als we hem daar op wijzen, krijgen we heel TV SC in ons hol.quote:
Zie hier niemand anders die nu moeilijk doetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze dus niet. ze zijn alleen uit op een rel
Tsja. Ik ben geen stalker die van iedereen gaat uitzoeken waar hij/zij wel of niet van houdt.quote:
Hoooooo wacht, even vanaf het begin, teruglezen is praktisch onmogelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Radio49 is voor radio49, en je kunt alleen maar shows van maximaal 2 uur inplannen om anderen ook een kans te geven, maar als we hem daar op wijzen, krijgen we heel TV SC in ons hol.
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
Zo kut-TR gemacht.
Krijg ik nu een note?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben geen stalker die van iedereen gaat uitzoeken waar hij/zij wel of niet van houdt.
Geldt ook voor jou, vertel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoooooo wacht, even vanaf het begin, teruglezen is praktisch onmogelijk
Haaaaaaaaaaai lomperikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ze willen dat wij hier komen posten ipv in de tv sc omdat de show voor deze sc is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoooooo wacht, even vanaf het begin, teruglezen is praktisch onmogelijk
Ach, doe Fogel toch een lolquote:
Heeft hij geen enkele note?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, doe Fogel toch een loldie wil ook graag eens gebruik kunnen maken van zijn abo om zijn notes te kunnen lezen
Euj Knokkelsquote:
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja, ze willen dat wij hier komen posten ipv in de tv sc omdat de show voor deze sc is.
Ik DM z'n notes wel, veel effectieverquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, doe Fogel toch een loldie wil ook graag eens gebruik kunnen maken van zijn abo om zijn notes te kunnen lezen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Euj Knokkels
[..]
Ik snap 'm niet.
[..]
Ik DM z'n notes wel, veel effectiever
Nee nee die twee uur snap ik wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Het zijn niet eens echt regels.. we hebben gewoon met zijn allen afgesproken om 2 uur te hanteren om iedereen een kans te geven. En dan niet weer iedere keer daar aan zagen... Deal with it, of don't deal with it.....
Nogmaals, ik heb zelf een puber waar ik alles keer op keer op keer moet herhalen om het door te laten dringen, en het wordt een beetje vervelend als ik dat tijdens mijn hobby dan ook nog moet hanteren.
De puppies vanochten het reveille overleefd? Of lag je zelf toen nog op een bjanaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef bjanaan het volgende:
Avond![]()
Vanavond met het eerste lijns team meegetraind weer wat moe maar wel weer voldaan.
Hoe is het hier?
Oke. Vorige week had ik een radioshow en omdat ik in veel SC's post vroeg ik in die SC's of ze gingen mee luisteren. Dit vonden ze goed omdat ze graag naar mij luisteren. Toen werd er hier moeilijk gedaan omdat ik OOK reacties op mijn show uit die SC's voorlas.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Geldt ook voor jou, vertel.
Ik zou verkeer gaan regelen, maar dat wordt dit weekend niets, ziek enzo. Helaasquote:
TVSC is niks mis meequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke. Vorige week had ik een radioshow en omdat ik in veel SC's post vroeg ik in die SC's of ze gingen mee luisteren. Dit vonden ze goed omdat ze graag naar mij luisteren. Toen werd er hier moeilijk gedaan omdat ik OOK reacties op mijn show uit die SC's voorlas.
Daar hebben we toen een discussie om gehad, en nu net weer. Ik kan niet 25 mensen dwingen om in dit topic te gaan praten over de radioshow als ze dat fijner vinden in hun eigen SC, en ik vind het discriminerend om hen dan buiten te sluiten van mijn ''reactiepraatje'' in mijn radioshow.
Ik heb net 2 uur aangevraagd, maar vroeg er gelijk bij of er iemand na mij wilt draaien en zo niet dat ik 3 uur zou willen zodat ik rustiger aan kan doen. Dan krijg ik gelijk weer 6 mensen om mij heen die allemaal het zelfde vertellen en meteen in de aanval gaan.
Het laatste Muisjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De puppies vanochten het reveille overleefd? Of lag je zelf toen nog op een bjanaan?
sowwwwwwwwwwiequote:
Dat doe je goed manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:39 schreef Fogel het volgende:
Pluspunten voor de betere muziekkeuze op dit moment.
Tevens pluspunten voor het in de bus zitten met een aantrekkelijke blondine die me haar adres gaf.
Komt niet doorquote:
Oh... Verkeer regelen voor je lol? Jij loopt in je latex politie pakje een kruispunt op met politie fluit en eehmm....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou verkeer gaan regelen, maar dat wordt dit weekend niets, ziek enzo. Helaas
* Fogel geeft possie een doos tissuesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh... Verkeer regelen voor je lol? Jij loopt in je latex politie pakje een kruispunt op met politie fluit en eehmm....
je weet wat ik gezegd heb....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke. Vorige week had ik een radioshow en omdat ik in veel SC's post vroeg ik in die SC's of ze gingen mee luisteren. Dit vonden ze goed omdat ze graag naar mij luisteren. Toen werd er hier moeilijk gedaan omdat ik OOK reacties op mijn show uit die SC's voorlas.
Daar hebben we toen een discussie om gehad, en nu net weer. Ik kan niet 25 mensen dwingen om in dit topic te gaan praten over de radioshow als ze dat fijner vinden in hun eigen SC, en ik vind het discriminerend om hen dan buiten te sluiten van mijn ''reactiepraatje'' in mijn radioshow.
Ik heb net 2 uur aangevraagd, maar vroeg er gelijk bij of er iemand na mij wilt draaien en zo niet dat ik 3 uur zou willen zodat ik rustiger aan kan doen. Dan krijg ik gelijk weer 6 mensen om mij heen die allemaal het zelfde vertellen en meteen in de aanval gaan.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft possie een doos tissues
Uh? Ik moest gewoon aan LH vertellen wat er was.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je weet wat ik gezegd heb....
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef bjanaan het volgende:
Avond![]()
Vanavond met het eerste lijns team meegetraind weer wat moe maar wel weer voldaan.
Hoe is het hier?
Ja, ik post in veel meer SC's, NEXT!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
En daar heb je de sleutel in de handquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Verwacht je nou echt dat blanken op die plantages werken?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik post in veel meer SC's, NEXT!
Nouja, het is wel handig om gewoon R49 spul in R49 te houden en ook verzoekjes hier te laten doen, ik snap wel dat mensen dan een beetje scheef gaan kijken, jij niet dan?
Als ik aan een paar neonazi's vraag om mij een kop koffie te brengen en ze sturen een neger dan wordt ik natuurlijk ook niet vrolijk. Snapje mijn drift?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, het is wel handig om gewoon R49 spul in R49 te houden en ook verzoekjes hier te laten doen, ik snap wel dat mensen dan een beetje scheef gaan kijken, jij niet dan?
Als ik aan een paar neonazi's vraag om mij een kop koffie te brengen en ze sturen een neger dan wordt ik natuurlijk ook niet vrolijk. Snapje mijn drift?
Herr Fogel! Goed bezigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:39 schreef Fogel het volgende:
Pluspunten voor de betere muziekkeuze op dit moment.
Tevens pluspunten voor het in de bus zitten met een aantrekkelijke blondine die me haar adres gaf.
[..]
Ik werkte eens op rijstvelden tijdens mijn tijd in Vietnamquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verwacht je nou echt dat blanken op die plantages werken?
Wat er is, ik had het laatst over te weinig luisteraars die mijn muziek leuk vind. Toen zei iemand vraag dan aan mensen die dat wel leuk vinden of ze gaan luisteren. Dat heb ik dus gedaan in andere SC's. Ik kan ze toch niet verplichten om ze hier te gaan posten, anders draai ik hun verzoekjes niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Zitten weer wat relschoppertjes in het topic he ..
Werd je ook stelselmatig mishandeld?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik werkte eens op rijstvelden tijdens mijn tijd in Vietnam
Het gaat er om dat jij de radio gebruikt. om je eigen te laten horen. terwijl radio 49 jou geen ene tiefus boeit. wanneer snap je dat nou eens kleuterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat er is, ik had het laatst over te weinig luisteraars die mijn muziek leuk vind. Toen zei iemand vraag dan aan mensen die dat wel leuk vinden of ze gaan luisteren. Dat heb ik dus gedaan in andere SC's. Ik kan ze toch niet verplichten om ze hier te gaan posten, anders draai ik hun verzoekjes niet?
Doe je niks aan volgens mij is het in de ONZ SC wat saai ja dan komen ze de gezelligheid opzoekenquote:
Godverquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom moet jij gelijk weer zo reageren, terwijl een normale reactie veel beter is?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat jij de radio gebruikt. om je eigen te laten horen. terwijl radio 49 jou geen ene tiefus boeit. wanneer snap je dat nou eens kleuter
Oei, daar zit denk ik wel een kern van waarheid inquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat jij de radio gebruikt. om je eigen te laten horen. terwijl radio 49 jou geen ene tiefus boeit. wanneer snap je dat nou eens kleuter
quote:
omdat je maar door blijft gaan. je kan ook gewoon weggaan en morgen om 21:00 draaien. dan is er geen ene fuck aan de handquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom moet jij gelijk weer zo reageren, terwijl een normale reactie veel beter is?
Zoals dit:
Het gaat er om dat jij de radio gebruikt om je eigen te laten horen. Radio49 boeit jou niets. Wanneer snap je dat?
Waarom niet? De mensen van R49 faciliteren de boel, zie mijn voorbeeld omtrent negers en neo-nazi's. Gewoon even een stukje nadenkendheid en eventueel promoten van R49, anders heette het wel FOK!-Radio ofzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat er is, ik had het laatst over te weinig luisteraars die mijn muziek leuk vind. Toen zei iemand vraag dan aan mensen die dat wel leuk vinden of ze gaan luisteren. Dat heb ik dus gedaan in andere SC's. Ik kan ze toch niet verplichten om ze hier te gaan posten, anders draai ik hun verzoekjes niet?
Mij een kleuter enzo noemen is nou niet heel vriendelijk. Jammer.,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
omdat je maar door blijft gaan. je kan ook gewoon weggaan en morgen om 21:00 draaien. dan is er geen ene fuck aan de hand
Nee, ik was leidinggevend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Werd je ook stelselmatig mishandeld?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom niet? De mensen van R49 faciliteren de boel, zie mijn voorbeeld omtrent negers en neo-nazi's. Gewoon even een stukje nadenkendheid en eventueel promoten van R49, anders heette het wel FOK!-Radio ofzo.
En geloof me, er wordt ook wel gewoon geld betaald om te kunnen uitzenden en andere randdingesen. Dan is het niet gek dat je juist R49 erbij betrekt en zo min mogelijk andere SC's?
Daarnaast luisteren ook veel mensen mijn kak niet en dat draai ik ook regelmatig omdat ik gewoon geen neuk geef.
en blijkbaar kan je ons niet uitstaan. Wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
Hoe ze met z'n allen op elkaar reageren bah
''je hebt gelijk''
''ja inderdaad'
''goed zo''
met alle respect voor wat je doet hoor, maar het is wel zo..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom moet jij gelijk weer zo reageren, terwijl een normale reactie veel beter is?
Zoals dit:
Het gaat er om dat jij de radio gebruikt om je eigen te laten horen. Radio49 boeit jou niets. Wanneer snap je dat?
De rest is hier in dit topic voor Radio49 zelf. Daar is dit topic voor bedoeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoals dit:
Voel mijn verdrietquote:
Stiffquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ah, altijd leuk om tijdens een rel in het topic te komen
[ afbeelding ]
Er is zelfs gezegd ''maak reclame bij anderen'' en nu is dat opeens stom?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom niet? De mensen van R49 faciliteren de boel, zie mijn voorbeeld omtrent negers en neo-nazi's. Gewoon even een stukje nadenkendheid en eventueel promoten van R49, anders heette het wel FOK!-Radio ofzo.
En geloof me, er wordt ook wel gewoon geld betaald om te kunnen uitzenden en andere randdingesen. Dan is het niet gek dat je juist R49 erbij betrekt en zo min mogelijk andere SC's?
Daarnaast luisteren ook veel mensen mijn kak niet en dat draai ik ook regelmatig omdat ik gewoon geen neuk geef.
En je opa was ook al overleden op een concentratiekamp... Schrijf een boek!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik was leidinggevend.
Oh, misschien kon ik dat beter niet posten
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verwacht je nou echt dat blanken op die plantages werken?
Truequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stiffmans!quote:
Omdat ik ook niet zoveel op FOK! zit, zeker nu niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Je spamt je eigen shows all over the place, maar we zien je hier nooit als er iemand anders draait...
Gaat nu wel weer.quote:
Als dit al een rel is?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ah, altijd leuk om tijdens een rel in het topic te komen
[ afbeelding ]
Neehee, reclame is wat anders dan: "Ja, luister deze link en dawast", bekijk het eens vanuit het perspectief van de mensen hier? Die stoppen hun ziel en zaligheid in een online radiostation, wel zo leuk als andere mensen zich dan hier ook laten zien, toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er is zelfs gezegd ''maak reclame bij anderen'' en nu is dat opeens stom?
Geniet van je biertje kerel!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaat nu wel weer.
Vandaag potje chagerijnig op het werkt, omdat uitzendkrachten
Maar nu een pilsje en een dag werken tot het weekend
Herr Oberstquote:
die eet ik niet, echt nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet zoveel op FOK! zit, zeker nu niet.
Nogmaals, ik kan het de mensen die luisteren toch niet dwingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehee, reclame is wat anders dan: "Ja, luister deze link en dawast", bekijk het eens vanuit het perspectief van de mensen hier? Die stoppen hun ziel en zaligheid in een online radiostation, wel zo leuk als andere mensen zich dan hier ook laten zien, toch?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
en blijkbaar kan je ons niet uitstaan. Wat doe je hier dan nog?
begin lekker met je eigen server
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
True
Ik luister wel in het begin, maar weet meestal niet hoe snel ik naar mijn meurbaal moet grijpen om het geluid te stoppen
En ja, ik betaal iets meer dan 10cent p/p om het mogelijk te maken dat jij draait
Ik ben hier niet zo vaak meer hèquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dit al een rel is?
Stiffmeister!
Hmmm, ik ga niet terug zoeken maar zag afgelopen week nog een linkje van je maatje dat je teveel op FOk! zit.....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet zoveel op FOK! zit, zeker nu niet.
Zeg een keer "alleen verzoekjes die via het R49 topic binnenkomen draai ik misschien". Je dwingt nietmand, maar als iemand het ook maar iets boeit, dan komen ze wel hier kijken. En zo niet, dan ook goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan het de mensen die luisteren toch niet dwingen.
Dat lukt ook zeer zeker welquote:
Nee. Ik kom gewoon niet buiten en daar zat hij mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, ik ga niet terug zoeken maar zag afgelopen week nog een linkje van je maatje dat je teveel op FOk! zit.....
Je kunt wel aankaarten dat verzoekjes via dit topic kunnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan het de mensen die luisteren toch niet dwingen.
Ik zit er ook klaar voor en ga mij er niet mee bemoeienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh boy, here we go again
Heb ik nu toch ook gedaan? Het is hun keus om het te doen of niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kunt wel aankaarten dat verzoekjes via dit topic kunnen.
Anderzijds is het natuurlijk wel wenselijk om je show dan gewoon vooral te richten op de mensen in het R49 topic. Dat je af en toe wat draait vanuit een ander topic: soit.
We hebben nieuwe jinglesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar charme toch? Ik doneer ook eens in de zoveel tijd wel eens wat (waar blijven de jingles?)
Met de TVSC is ook niet veel misquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef WcPot het volgende:
Mooi dat wij toch gewoon in TVSC mogen posten
Behalve alles?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Met de TVSC is ook niet veel mis
Ga slapen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef Fylax het volgende:
Ik probeer al 'n uur mijn huiswerk te maken.
[..]
Is er ook nog een bjanaan2quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Met de TVSC is ook niet veel mis
Het thema is "Hoe te trollen op een forum"?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef Fylax het volgende:
Ik probeer al 'n uur mijn huiswerk te maken.
Ik krijg daar wat andere signalen over (vooral het richten op andere topics). Hoewel ik natuurlijk niet alles weet, want ik was er toen blijkbaar niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb ik nu toch ook gedaan? Het is hun keus om het te doen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |