quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij komt hier echt alleen maar om te kankeren. sodemieter nou eens op idioot. wij proberen het hier gewoon gezellig te houden, maar jij loopt echt de boel hier op te stoken.
Ga lekker terug naar je eigen hol maloot
Gezellig zeg. Volgens mij probeert appelen heel normaal mee te posten hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij komt hier echt alleen maar om te kankeren. sodemieter nou eens op idioot. wij proberen het hier gewoon gezellig te houden, maar jij loopt echt de boel hier op te stoken.
Volgens mij heb je ook gewoon antwoord op je vraag gekregen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom nou weer de discussie proberen aan te gaan met je take it or leave it en als je er niet mee eens bent ga dan weg.
Ik heb net mijn excuses aangeboden, stel een normale vraag en ik krijg gelijk van 5 mensen weer de volle aanval in mijn gezicht.
Ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja wel lekker.quote:
Er blijft op mij gereageerd worden dus dan geef ik ook een antwoord terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook gewoon antwoord op je vraag gekregen.
ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gezellig zeg. Volgens mij probeert appelen heel normaal mee te posten hoor.
Ja geweldig. Hij post niet normaal mee, hij loopt alleen maar te zeiken over ''onze regeltjes'''quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gezellig zeg. Volgens mij probeert appelen heel normaal mee te posten hoor.
Omdat je de regels weer wil buigen. Zeker na het gedoe van eerder vandaag is de timing nogal ongelukkig om deze vraag te stellen. De regel van 2 uur max inplannen is gewoon kristalhelder.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom nou weer de discussie proberen aan te gaan met je take it or leave it en als je er niet mee eens bent ga dan weg.
Ik heb net mijn excuses aangeboden, stel een normale vraag en ik krijg gelijk van 5 mensen weer de volle aanval in mijn gezicht.
Tuurlijk johquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Hij post niet normaal mee, hij loopt alleen maar te zeiken over ''onze regeltjes'''
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Hij post niet normaal mee, hij loopt alleen maar te zeiken over ''onze regeltjes'''
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Kun je wel eens hele nummers draaien
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef appelen het volgende:
Laat Fylax dan een uur eerder beginnen of kan dat niet
quote:
quote:
Ik probeer helemaal niets te buigen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat je de regels weer wil buigen. Zeker na het gedoe van eerder vandaag is de timing nogal ongelukkig om deze vraag te stellen. De regel van 2 uur max inplannen is gewoon kristalhelder.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef appelen het volgende:
wow ze hebben echt overal regels voor en als je daarvan afwijkt zijn ze meteen helemaal gestresst
Ja als je mij quote in het TVSC topic dan lees ik wel eens dingen jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef appelen het volgende:
Ik snap er niks vanals er de hele dag niemand draait kun je alsnog maar 2 uur?
Het gaat er om dat hij HIER wel normaal probeert te doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja als je mij quote in het TVSC topic dan lees ik wel eens dingen ja
Ja hij hoest nog steedsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel lekker.Net 30 u in 3 dagen gewerkt en dus moe want dat ben ik niet gewent. (max 24 per week)
Hoest ie daar?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja als je mij quote in het TVSC topic dan lees ik wel eens dingen ja
Opsodemieteren met je vooroordelen, ik lees hier regelmatig mee. Als er een report gedaan wordt reageert er wel een andere mod.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom wordt er weer een report gedaan? Er is helemaal niets aan de hand,
Precies, dat geeft alleen maar onnodige wrijvingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou nou..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Opsodemieteren met je vooroordelen, ik lees hier regelmatig mee. Als er een report gedaan wordt reageert er wel een andere mod.
It's super effective!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef Fogel het volgende:
* Fogel casts the "boohoo" spell
Did it work?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |