Gewoon even de knop omzetten....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
De max tenzij niemand er na gaat draaien. Daarom die post zodat ik kon zien of er niemand na mij wou maar nu zie ik al dat fokker na mij gaat.
Als je smiddags van 12:00-17:00 wil draaien heeft niemand er moeite mee, maar de vrijdagavond is nou eenmaal wat drukker bezet. en je kan niet prime-time voor jezelf in eigenenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
De max tenzij niemand er na gaat draaien. Daarom die post zodat ik kon zien of er niemand na mij wou maar nu zie ik al dat fokker na mij gaat.
Dat weet je dus pas tegen het einde van je show. (ok nu weet je het al eerder) Maar als je een show draait van 2u weet je pas tegen het einde van je show of er iemand of niemand draait en dus kan je dan om een verlenging vragen. Niet van te voren al.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom was het de vraag om iemand van plan was om te draaien, duh.
kom maar op met die stickersquote:
Ik vroeg het omdat ik dingen graag van te voren weet zodat ik me er op kan aanpassen. Ik ben iemand die niet zo goed tegen veranderingen kan dus als ik na 2 uur een extra uur zou krijgen kan ik me daar moeilijk op aanpassen, daarom wil ik altijd alles vantevoren weten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet je dus pas tegen het einde van je show. (ok nu weet je het al eerder) Maar als je een show draait van 2u weet je pas tegen het einde van je show of er iemand of niemand draait en dus kan je dan om een verlenging vragen. Niet van te voren al.
OH NOESquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
En als je nu de TVSC stiekem voor trekt
"Duh" komt niet echt netjes over, maar goed...quote:
ik zet hem wel wat harderquote:
Was dequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
"Duh" komt niet echt netjes over, maar goed...
Anyway, wat betreft verlenging naar 3 uur; dat kun je pas tijdens je show regelen als geen van de aanwezigen na jouw 2 uur wil draaien.
Ga er dan maar vanuit standaard 2 uur, en plan voor 4. Krijg je 4 uur is het mooi meegenomenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik dingen graag van te voren weet zodat ik me er op kan aanpassen. Ik ben iemand die niet zo goed tegen veranderingen kan dus als ik na 2 uur een extra uur zou krijgen kan ik me daar moeilijk op aanpassen, daarom wil ik altijd alles vantevoren weten.
plan voor 4?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga er dan maar vanuit standaard 2 uur, en plan voor 4. Krijg je 4 uur is het mooi meegenomen
Planquote:
Dat kan ik begrijpen maar dat kan niet mbt een 2u show. 2u is de max. Tijdens je show kan iemand kriebels krijgen en als nog na jou willen draaien. Daarom kan je nooit van te voren weten of er iemand na jou wil draaien dan tegen het einde van je show.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik dingen graag van te voren weet zodat ik me er op kan aanpassen. Ik ben iemand die niet zo goed tegen veranderingen kan dus als ik na 2 uur een extra uur zou krijgen kan ik me daar moeilijk op aanpassen, daarom wil ik altijd alles vantevoren weten.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:21 schreef Fogel het volgende:
Hee, ik hoor een verkeersregelaar die ook muziek regelt
Fylax Friday = improviserende show.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Plan
Ik ga ervanuit dat je een show voorbereid, en dus ook nummers achter de hand heb om in te springen op verzoekjes en uitloop en zo
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Een show van 2u is de max.
er kan overheen gelezen zijn natuurlijk, maar dit....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Ow, en ik voer hier al dagelijks discussies met een puber...
We gaan nu toch niet iedere keer die 2 uur ter duscussie stellen...
Pretty Please?
dus dan kan een eventueel uurtje extra ook welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax Friday = improviserende show.
In een improvisatieshow moet je ook tegen veranderingen kunnen, toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Improviseer 2 uur lang. Als er meer tijd nodig is en er draait niemand achter je, dan kan je verlengen. Als je niet tegen veranderingen kan, dan hou je het gewoon bij je 2 uur, simpel zat op zich.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik 2 uur lang veel verzoekjes achter elkaar draai en daarna er achter kom dat ik een uur extra krijg had ik net zo goed vanaf het begin alles kunnen laten lopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dus dan kan een eventueel uurtje extra ook wel
jezelf quotenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er kan overheen gelezen zijn natuurlijk, maar dit....
En na hem komt Fokker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Improviseer 2 uur lang. Als er meer tijd nodig is en er draait niemand achter je, dan kan je verlengen. Als je niet tegen veranderingen kan, dan hou je het gewoon bij je 2 uur, simpel zat op zich.
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En na hem komt Fokker.
Als Fylax om 1.00 alsnog verder wil, is dat uiteraard bespreekbaar.
Mwah, neeh, dat vind ik nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik 2 uur lang veel verzoekjes achter elkaar draai en daarna er achter kom dat ik een uur extra krijg had ik net zo goed vanaf het begin alles kunnen laten lopen.
ja want net als mijn puber hier thuis wordt er hier ook niet geluisterd en dan moet je jezelf soms herhalen. een aangezien ik je hier nu voor het eerst zie: meng je dan vooral niet in een duscussie over regels. Anders stuur ik mijn dochter op je af, en geloof me, dat wil je nietquote:
Dat is nou juist het mooie van live draaien. Of je fixed een show en je doet geen verzoekjes of je doet verzoekjes en gooit die door je show heen. Its up 2 u.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik 2 uur lang veel verzoekjes achter elkaar draai en daarna er achter kom dat ik een uur extra krijg had ik net zo goed vanaf het begin alles kunnen laten lopen.
Mag wel hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja want net als mijn puber hier thuis wordt er hier ook niet geluisterd en dan moet je jezelf soms herhalen. een aangezien ik je hier nu voor het eerst zie: meng je dan vooral niet in een duscussie over regels. Anders stuur ik mijn dochter op je af, en geloof me, dat wil je niet
pics van je dochter?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja want net als mijn puber hier thuis wordt er hier ook niet geluisterd en dan moet je jezelf soms herhalen. een aangezien ik je hier nu voor het eerst zie: meng je dan vooral niet in een duscussie over regels. Anders stuur ik mijn dochter op je af, en geloof me, dat wil je niet
Ok.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is nou juist het mooie van live draaien. Of je fixed een show en je doet geen verzoekjes of je doet verzoekjes en gooit die door je show heen. Its up 2 u.
Tja zo werken we hier nu eenmaal. Take it or leave it.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:
niks voor jou?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij zegt toch niksquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja zo werken we hier nu eenmaal. Take it or leave it.
Jij komt hier echt alleen maar om te kankeren. sodemieter nou eens op idioot. wij proberen het hier gewoon gezellig te houden, maar jij loopt echt de boel hier op te stoken.quote:
Waarom nou weer de discussie proberen aan te gaan met je take it or leave it en als je er niet mee eens bent ga dan weg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja zo werken we hier nu eenmaal. Take it or leave it.
Eh ja maar weet niet of ik die wel online heb staan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:26 schreef Fogel het volgende:
Fylax, een fan wil weten of je mixtapes hebt?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij komt hier echt alleen maar om te kankeren. sodemieter nou eens op idioot. wij proberen het hier gewoon gezellig te houden, maar jij loopt echt de boel hier op te stoken.
Ga lekker terug naar je eigen hol maloot
Gezellig zeg. Volgens mij probeert appelen heel normaal mee te posten hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij komt hier echt alleen maar om te kankeren. sodemieter nou eens op idioot. wij proberen het hier gewoon gezellig te houden, maar jij loopt echt de boel hier op te stoken.
Volgens mij heb je ook gewoon antwoord op je vraag gekregen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom nou weer de discussie proberen aan te gaan met je take it or leave it en als je er niet mee eens bent ga dan weg.
Ik heb net mijn excuses aangeboden, stel een normale vraag en ik krijg gelijk van 5 mensen weer de volle aanval in mijn gezicht.
Ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja wel lekker.quote:
Er blijft op mij gereageerd worden dus dan geef ik ook een antwoord terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook gewoon antwoord op je vraag gekregen.
ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gezellig zeg. Volgens mij probeert appelen heel normaal mee te posten hoor.
Ja geweldig. Hij post niet normaal mee, hij loopt alleen maar te zeiken over ''onze regeltjes'''quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gezellig zeg. Volgens mij probeert appelen heel normaal mee te posten hoor.
Omdat je de regels weer wil buigen. Zeker na het gedoe van eerder vandaag is de timing nogal ongelukkig om deze vraag te stellen. De regel van 2 uur max inplannen is gewoon kristalhelder.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom nou weer de discussie proberen aan te gaan met je take it or leave it en als je er niet mee eens bent ga dan weg.
Ik heb net mijn excuses aangeboden, stel een normale vraag en ik krijg gelijk van 5 mensen weer de volle aanval in mijn gezicht.
Tuurlijk johquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Hij post niet normaal mee, hij loopt alleen maar te zeiken over ''onze regeltjes'''
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja geweldig. Hij post niet normaal mee, hij loopt alleen maar te zeiken over ''onze regeltjes'''
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Kun je wel eens hele nummers draaien
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef appelen het volgende:
Laat Fylax dan een uur eerder beginnen of kan dat niet
quote:
quote:
Ik probeer helemaal niets te buigen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat je de regels weer wil buigen. Zeker na het gedoe van eerder vandaag is de timing nogal ongelukkig om deze vraag te stellen. De regel van 2 uur max inplannen is gewoon kristalhelder.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef appelen het volgende:
wow ze hebben echt overal regels voor en als je daarvan afwijkt zijn ze meteen helemaal gestresst
Ja als je mij quote in het TVSC topic dan lees ik wel eens dingen jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef appelen het volgende:
Ik snap er niks vanals er de hele dag niemand draait kun je alsnog maar 2 uur?
Het gaat er om dat hij HIER wel normaal probeert te doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja als je mij quote in het TVSC topic dan lees ik wel eens dingen ja
Ja hij hoest nog steedsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel lekker.Net 30 u in 3 dagen gewerkt en dus moe want dat ben ik niet gewent. (max 24 per week)
Hoest ie daar?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Opsodemieteren met je vooroordelen, ik lees hier regelmatig mee. Als er een report gedaan wordt reageert er wel een andere mod.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom wordt er weer een report gedaan? Er is helemaal niets aan de hand,
Precies, dat geeft alleen maar onnodige wrijvingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou nou..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Opsodemieteren met je vooroordelen, ik lees hier regelmatig mee. Als er een report gedaan wordt reageert er wel een andere mod.
It's super effective!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef Fogel het volgende:
* Fogel casts the "boohoo" spell
Did it work?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Gezeik over onze standaard voorwaarden.
Uh te weinig dolfijnen en te weinig Pink Floyd denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Opsodemieteren met je vooroordelen, ik lees hier regelmatig mee. Als er een report gedaan wordt reageert er wel een andere mod.
Ik beantwoorde de vraag met een vraag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vraag wat er aan de hand is. Ik vraag niet of er een TR is gedaan.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh te weinig dolfijnen en te weinig Pink Floyd denk ik
Tja en als ze zich gewoon ff verdiepen in de radio, snappen ze ook wel dat de regels er niet voor niets zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoeveel TRs wil je?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vraag wat er aan de hand is. Ik vraag niet of er een TR is gedaan.
Ja dat doen ze dus niet. ze zijn alleen uit op een relquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en als ze zich gewoon ff verdiepen in de radio, snappen ze ook wel dat de regels er niet voor niets zijn.
Tja, het is niet altijd happy hardstylequote:
Jammerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, het is niet altijd happy hardstyle
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze dus niet. ze zijn alleen uit op een rel
Kloptquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh te weinig dolfijnen en te weinig Pink Floyd denk ik
Daar hou ik niet van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik beantwoorde de vraag met een vraag.
Knoppenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel TRs wil je?
Ik mocht niet aan de knoppen van een bepaalde user zitten, dus als ik hier aan de knoppen kan klooien
Ja Radio49 is voor radio49, en je kunt alleen maar shows van maximaal 2 uur inplannen om anderen ook een kans te geven, maar als we hem daar op wijzen, krijgen we heel TV SC in ons hol.quote:
Zie hier niemand anders die nu moeilijk doetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze dus niet. ze zijn alleen uit op een rel
Tsja. Ik ben geen stalker die van iedereen gaat uitzoeken waar hij/zij wel of niet van houdt.quote:
Hoooooo wacht, even vanaf het begin, teruglezen is praktisch onmogelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Radio49 is voor radio49, en je kunt alleen maar shows van maximaal 2 uur inplannen om anderen ook een kans te geven, maar als we hem daar op wijzen, krijgen we heel TV SC in ons hol.
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
Zo kut-TR gemacht.
Krijg ik nu een note?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben geen stalker die van iedereen gaat uitzoeken waar hij/zij wel of niet van houdt.
Geldt ook voor jou, vertel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoooooo wacht, even vanaf het begin, teruglezen is praktisch onmogelijk
Haaaaaaaaaaai lomperikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ze willen dat wij hier komen posten ipv in de tv sc omdat de show voor deze sc is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoooooo wacht, even vanaf het begin, teruglezen is praktisch onmogelijk
Ach, doe Fogel toch een lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |