SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel eens eerder gehad, en dan kan je alleen maar opnieuw installeren
Icecast is best flexibel, veel flexibeler dan Shoutcast. Is getest en getest en getestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohhh kan ook een limitatie zijn van icecast. Kon ook niet met Shoutcast.
quote:
quote:
Zet knokkels er maar op denk ikquote:
Doe jij het?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Zet knokkels er maar op denk ik
LOLquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef knokkels het volgende:
Ik zag even te laat dat mijn powerkabel uit de laptop was gevallen. Was net een nieuw topic aan het openen
Tenzij iemand anders wilquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Zet knokkels er maar op denk ik
Is het niet 96% vrij? Het is soms verneukeratief aflezen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ik merk ook dat mijn werkgeheugen 96% gebruikt, terwijl ik verder niks open heb staan
Hmmmm audiodg.exe, staat die in je taskmanager?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ik merk ook dat mijn werkgeheugen 96% gebruikt, terwijl ik verder niks open heb staan
Mooi, ik heb geopend voor je, en je kan er over een minuut opquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef knokkels het volgende:
Ik zag even te laat dat mijn powerkabel uit de laptop was gevallen. Was net een nieuw topic aan het openen
Nee in gebruik. denk dat en dan bijna 3GB aan firefoxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het niet 96% vrij? Het is soms verneukeratief aflezen.
OK voor kennisgeving aangenomenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:36 schreef Fylax het volgende:
Ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag van daarnet. Ik kan verder eventjes niet reageren vanwege het huiswerk wat ik nog moet maken maar reacties lees/beantwoord ik straks wel.
Aanvulling hierop dat als het van jullie mag ik graag morgen weer van 21:00 - 23:00/00:00 een Fylax Friday wil doen en mijn best ga doen om alle luisteraars hierheen te verplaatsen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:36 schreef Fylax het volgende:
Ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag van daarnet. Ik kan verder eventjes niet reageren vanwege het huiswerk wat ik nog moet maken maar reacties lees/beantwoord ik straks wel.
Even mezelf op orde brengen hierquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, ik heb geopend voor je, en je kan er over een minuut op
Hmm ik zit hier bij mij te kijken, en bij mij is 45% in gebruik, terwijl ik behoorlijk stevig aan het downloaden ben enzo. Dan is dat van jou echt vreemd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee in gebruik. denk dat en dan bijna 3GB aan firefox
is je pjoeter ziekjes?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee in gebruik. denk dat en dan bijna 3GB aan firefox
Gewoon aan een van de roosteraars vragen je op het rooster te zettenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aanvulling hierop dat als het van jullie mag ik graag morgen weer van 21:00 - 23:00/00:00 een Fylax Friday wil doen en mijn best ga doen om alle luisteraars hierheen te verplaatsen.
klinkt bijna wel zo...quote:
ICT nerds zitten gewoon te darten. Of was dat alleen bij onsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klinkt bijna wel zo...
net als mijn werk pc
en echt die ICT oetlullen: je hebt een nieuwe computer met voldoende geheugen dus je moet niet zeuren..
Er zit gvd nog een E processor in en 2 GB geheugen...
Nee echt een topding
Qua processoren ben ik er behoorlijk uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klinkt bijna wel zo...
net als mijn werk pc
en echt die ICT oetlullen: je hebt een nieuwe computer met voldoende geheugen dus je moet niet zeuren..
Er zit gvd nog een E processor in en 2 GB geheugen...
Nee echt een topding
Alan Sherman - Hello Muddah, Hello Faddahquote:
Don't ask mequote:
die originele, jeweet:s)quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Don't ask me
Onbewust krijg ik het altijd voor elkaar dat doordat ik één numer uit een show in voorbereiding draai men prompt met de rest op de proppen komt
i7 4e genquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua processoren ben ik er behoorlijk uit.
Een E processor is niet iets in de buurt van de i5 of i7, neem ik aan?
Jij was al wegquote:
Het waait hier ook altijd hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoor de wind weer in de mic in Den Helder waaien
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoor de wind weer in de mic in Den Helder waaien
Amateur Transplants!quote:
Sorryquote:
iets met cock in the blenderquote:
quote:
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon aan een van de roosteraars vragen je op het rooster te zetten
21:00-23:00 (een twee uur show) is normaal, uitloop kan in overleg met andere DJ's en roosteraars.
Niets mis mee toch, gewoon een roosteraar vragenquote:
Ik heb net ToT geDM't maar die stuurt me weer naar jouquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis mee toch, gewoon een roosteraar vragen
De radio is gewoon voor iedereen om lol te hebben. Maar hou wel in je achterhoofd dat er ook achter R49 mensen zitten die echt gewoon betalen om het radio maken voor iedereen mogelijk te maken
En Symph heeft je er al opgezetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb net ToT geDM't maar die stuurt me weer naar jou
nou laat maar. die zijn nogal kinderachtigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:57 schreef Fylax het volgende:
Heb trouwens alvast aan de TVSC mensen gevraagd of ze hier morgen willen meeposten.
* knokkels highthreeandahalves Fylaxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:57 schreef Fylax het volgende:
Heb trouwens alvast aan de TVSC mensen gevraagd of ze hier morgen willen meeposten.
Wat wil je nou? Dat ze hier posten of dat ik toch voorlees wat ze daar zeggen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nou laat maar. die zijn nogal kinderachtig
Ze zijn welkom hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:57 schreef Fylax het volgende:
je snapt maar niet waar het om gaatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ze hier posten of dat ik toch voorlees wat ze daar zeggen?
Jij krigt een stickertje van mij als je Martha & the Muffins draait - Echo beachquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:01 schreef knokkels het volgende:
Waar is mijn respect dan voor deze pareltjes
*grinnik*
woeiquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij krigt een stickertje van mij als je Martha & the Muffins draait - Echo beach
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
En toen mijn collega's eens aan mij vroegen, wat draai je zoal op de radio en hun dit nummer liet horen
Ze hadden er drie dagen later nog last van
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij krigt een stickertje van mij als je Martha & the Muffins draait - Echo beach
goed samengevatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef ToT het volgende:
De mensen van TV SC zijn uiteraard welkom, zolang ze maar een beetje chill reageren hier, en en niet denigrerend zoals zonet, of dat onze regels ter discussie worden gesteld.
Deze radio is gewoon zoals het is, en we willen het hier gewoon gezellig houden.
Onderling is de sfeer gewoon hartstikke positief en dat willen we gewoon houden.
Nieuwe mensen zijn altijd welkom, zolang het maar geen negatieve impact op de sfeer heeft.
Ik ken mijn klassiekers wel hoorquote:
Maak je jezelf het niet TE moeilijk? Je kan niet iedereen's verzoekje draaien, als je overal en nergens bentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
Ik wil het ook nog graag over het volgende hebben. Daarom vraag ik ook om alle DJ's hier eventjes op te reageren en ik ga dit berichtje vanmiddag wel quoten zodat alle DJ's het lezen enzo.
Ik zou graag een uurtje erbij willen, mits iedereen daar mee eens is. Zoals je misschien gemerkt hebt was het vorige week nogal hectisch met alle verzoekjes die ik vroeg afkapte en liet doorlopen met een ander nummer omdat ik graag iedereens verzoekjes wou draaien.
Daarom wou ik eventjes overleggen met jullie of een extra uurtje mogelijk is.
NEEE!!quote:
Het zou prima gaan met meer tijd, dan kan ik alles lekker rustig aan doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maak je jezelf het niet TE moeilijk? Je kan niet iedereen's verzoekje draaien, als je overal en nergens bent
Kun je wel eens hele nummers draaienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het zou prima gaan met meer tijd, dan kan ik alles lekker rustig aan doen.
Precies.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Kun je wel eens hele nummers draaien
Ik ben luisteraar, DJ, en achter de schermen nog iets bij R49 en ik geef je daar nu gewoon een heel eerlijk antwoord op:quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
Ik wil het ook nog graag over het volgende hebben. Daarom vraag ik ook om alle DJ's hier eventjes op te reageren en ik ga dit berichtje vanmiddag wel quoten zodat alle DJ's het lezen enzo.
Ik zou graag een uurtje erbij willen, mits iedereen daar mee eens is. Zoals je misschien gemerkt hebt was het vorige week nogal hectisch met alle verzoekjes die ik vroeg afkapte en liet doorlopen met een ander nummer omdat ik graag iedereens verzoekjes wou draaien.
Helaas sta ik er vanaf 11 al op. en inderdaad, je hoeft niet alle verzoekjes te draaien. dat zou wat worden als je in een discotheek werktquote:
Het gaat niet om wat de dj's goed vinden of willen. Het zijn de regels. Pas als er tegen het einde van je show geen andere dj na jou draait kan je verlengen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
En er is al een verzoek binnengekomen voor 23.00, maar die krijg ik om één of andere reden niet goed op het rooster.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben luisteraar, DJ, en achter de schermen nog iets bij R49 en ik geef je daar nu gewoon een heel eerlijk antwoord op:
Spontane shows worden voor één uur op het rooster gezet, verlengen als niemand anders wil draaien is mogelijk.
Voorbereide show die vooraf op het rooster gezet worden duren maximaal 2 uur. Verlengen is mogelijk als niemand anders wil draaien.
als ik verzokjes doe kan ik ook met gemak 3-4 uur vullen, maar ook ik heb mijn 3 uur shows opgegeven... Het is wel even wennen, maar het begint weer te wennen ;Yquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het zou prima gaan met meer tijd, dan kan ik alles lekker rustig aan doen.
Daarom was het de vraag om iemand van plan was om te draaien, duh.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat de dj's goed vinden of willen. Het zijn de regels. Pas als er tegen het einde van je show geen andere dj na jou draait kan je verlengen.
Oh oki.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Helaas sta ik er vanaf 11 al op. en inderdaad, je hoeft niet alle verzoekjes te draaien. dat zou wat worden als je in een discotheek werkt
Dat kan dus niet. Een show van 2u is de max.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef appelen het volgende:
Laat Fylax dan een uur eerder beginnen of kan dat niet
Blijf ff relaxed tegenover anderen; Outpost vertelt gewoon wat de regels zijn; je kunt niet vantevoren 3 uur inplannen, ook niet zo in overleg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom was het de vraag om iemand van plan was om te draaien, duh.
Oh oke.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. een show van 2u is de max.
De max tenzij niemand er na gaat draaien. Daarom die post zodat ik kon zien of er niemand na mij wou maar nu zie ik al dat fokker na mij gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Een show van 2u is de max.
pOSSIE :w *o*quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Een show van 2u is de max.
Ik bedoelde het gewoon normaal?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijf ff relaxed tegenover anderen; Outpost vertelt gewoon wat de regels zijn; je kunt niet vantevoren 3 uur inplannen, ook niet zo in overleg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |