Mijn Radetzkymarsch is er niets bijquote:
ik zend uit met SAM. maar daarachter zit weer een ander programma waar ik mee draai.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
ff vraagje Fokker: hoe stuur jij die tekst mee, ik krijg het niet voor elkaar
In SAMquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
ff vraagje Fokker: hoe stuur jij die tekst mee, ik krijg het niet voor elkaar
dat werkt niet als je met vDJ werktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
In SAM
Encoders - Config - Server Details - Enable Title Streaming
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat werkt niet als je met vDJ werkt
De basis van VDJ is redelijk snel te begrijpen, maar wil je een mic gebruiken, geluidseffecten er tussendoor gooien of andere bijzondere dingen doen, dan is het wat lastiger.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik weet het ook alleen van SAM en Winamp/DSP
Ik ben oud
ah so, een beetje vals spelenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik zend uit met SAM. maar daarachter zit weer een ander programma waar ik mee draai.
Op SAM zet ik gewoon een nummer stil op. waarvan ik de tags wijzig.
dat heb ik aanstaan, maar nog werkt het nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
In SAM
Encoders - Config - Server Details - Enable Title Streaming
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah so, een beetje vals spelen
I'll stick to what I knowquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
De basis van VDJ is redelijk snel te begrijpen, maar wil je een mic gebruiken, geluidseffecten er tussendoor gooien of andere bijzondere dingen doen, dan is het wat lastiger.
Hey raar, qua muziek heb ik nog nooit problemen met VDJ gehad, wel met SAM.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
I'll stick to what I know![]()
VDJ heb ik gisteren nog wel een tijdje mee gestoeid maar veel muziek die ik in SAM zonder problemen kan draaien, komen er echt gebroken doorheen in VDJ 7
Er is best te draaien met VDJ7, alleen is het een beetje rot met onze streamserver die te modern isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
I'll stick to what I know![]()
VDJ heb ik gisteren nog wel een tijdje mee gestoeid maar veel muziek die ik in SAM zonder problemen kan draaien, komen er echt gebroken doorheen in VDJ 7
Wat is er allemaal aan de hand dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
haal mij er maar weer vanafword niks vanavond
What's upquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
haal mij er maar weer vanafword niks vanavond
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
programma drukt telkens het volgende nummer weg. geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |