SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stickertje op 28-08-2014 19:44:57 ]Ze smelten de kazen!
Waarom wil jij mijn CV, koningin?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik betaal niks, ben wel een koningin () en ik wil je cv graag in dm
Omdat jij zei dat we alles wilden wetenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn CV, koningin?
Ooohquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat jij zei dat we alles wilden weten
Heb je een goede cv? Je weet nooitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oooh
Dacht ik kans te maken, is het weer zoiets![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oooh
Dacht ik kans te maken, is het weer zoiets![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
Sorry Muis, maar nu mute ik echt even!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Unmute maar, goedmakertje voor je
Hoezo is dat trollen ik maak mijn punt gewoon duidelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet zoveel popcorn, het punt van beide kanten is nu 30x gemaakt en het is duidelijk.
Het is echter wel zo dat het iedereen van tv sc VS. iedereen hier is, dus dat er verschillende sentimenten zijn die men als gebruiker van de verschillende SC's niet snappen. Deze gevoelens en ideeën zijn duidelijk niet aan elkaar over te brengen. Dus plz nu niet hier trollen of de boel verneuken tv sc-users!
Oh wat hou ik toch van jequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat jij zei dat we alles wilden weten
Er is nog geen getroll, maar niet gaan trollenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:39 schreef appelen het volgende:
[..]
Hoezo is dat trollen ik maak mijn punt gewoon duidelijk.
quote:
Een topper, kan bijna minister president worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je een goede cv? Je weet nooit
En het is nog wel ONZquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is nog geen getroll, maar niet gaan trollen
Heldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een topper, kan bijna minister president worden.
Dibs voor minister van economische zakenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een topper, kan bijna minister president worden.
Je maakt het wel telkens erger hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Held
Al kan iedere lamlul dat wel tegenwoordig
Ik dacht even aan de huidige, was niet persoonlijk naar jou toe hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je maakt het wel telkens erger he
Oud?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Ja nou ja ik snap punten van beide kanten nu eenmaal wel, zo ben ik nu eenmaal als oud en wijs mens
Yupsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oud?
Wijs?
Nee je hebt gelijk. Ik kan me verplaatsen in allebei de kanten, maar oneindig in discussie blijven heeft geen zin
Het begon toch als xraydioquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het begon ooit als ONZ radio
Goh.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:45 schreef ToT het volgende:
En die 49 in Radio49 is ook een hint naar ONZ.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:45 schreef ToT het volgende:
En die 49 in Radio49 is ook een hint naar ONZ.
Dat was een tussennaam na de teloorgang van ONZ radio, ONZ radio heeft zeker wel een jaar bestaanquote:
Oke.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat was een tussennaam na de teloorgang van ONZ radio, ONZ radio heeft zeker wel een jaar bestaan
Die vond ik vandaag, ik wist niet eens dat er een origineel wasquote:
"Where on the stair" klinkt ook wel beter!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die vond ik vandaag, ik wist niet eens dat er een origineel was
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Even de newbies geschiedenisles geven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]Ik vraag nooit om verzoekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Wat is jouw smaak eigenlijk, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Studiotje het volgende:
Maar sorry voor mijn 2 vorige posts, ik dwaal af van het onderwerp, en dat in ONZ.
Even luisteren wat er op is, zodat ik ontopic post.
Laden duurt lang..
Jezus. Waarom eigenlijk WMP ondersteunen, kom op zeg
Oh. Niet mijn smaak.
Liegbeestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vraag nooit om verzoekjes
Aanstekerquote:
quote:
A pub with no beerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:54 schreef knokkels het volgende:
Oei... ik heb wederom geen biertje
Multitasken jonguhquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil wel draaien. maar ik wil ook voetbal kijken![]()
ik draaide in de winkel.. Nou ja, de letters die op een pakje stonden. Zag er best geinig uit op zichquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil wel draaien. maar ik wil ook voetbal kijken![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:58 schreef Fokker89 het volgende:
Nee ik ga even voetbal kijken tot strakjes![]()
Have funquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:58 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, ik moest toch watquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:58 schreef Fokker89 het volgende:
ik bedoelde A Pub With No Beer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens; het is catchy, maar wel HEEL erg simpel.
Nummer uit 1955quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik bedoelde A Pub With No Beer.
Op zich kan ik dit ook best heel erg waarderen. En ja, simpel is het wel
Ow!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik bedoelde A Pub With No Beer.
Op zich kan ik dit ook best heel erg waarderen. En ja, simpel is het wel
idd!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:04 schreef knokkels het volgende:
Goed, als ik nu niet begin met mijn soep komt die nooit af natuurlijk
* knokkels neemt telefoon mee voor de stream
Hmmmmm Leila K sample
Zaag hem in twee. Dan heb je twee kleinere eettafelsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:05 schreef ToT het volgende:
Ik ben wat meubeltjes aan het versjouwen.Tering, wat heb ik eigenlijk een schofterig grote eettafel!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zaag hem in twee. Dan heb je twee kleinere eettafels
quote:en jullie mogen natuurlijk ook dj worden en er zijn geen regels dus haal lekker overal je luisteraars vandaan en laat ze praten waae ze willen
Ow gawd!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
Er wordt te weinig klassieke muziek gedraaid op R49, dus, dus, dus................
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax gaat een eigen zender beginnen, genaamt radio 7![]()
Oke voetbal kijken doei
Dit serieus nemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
Oke voetbal kijken doei
Tyf even op uit onze slowchat danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
Oke voetbal kijken doei
Vraag me ook niet waar ik dit soort zooi vandaan hebquote:
tsssk niet trollenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Tyf even op uit onze slowchat dan
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tsssk niet trollen
Blijf dan wegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tsssk niet trollen
Zo. Dat wordt een CHAOSquote:
quote:
quote:
Ja het IS de Surprise show waarbij hij op tv komt!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk trouwens dat Inso pas zaterdag op TV komt. Dan is bij SBS6 om 21:30 het programma Surprise Surprice.
Prince of Persiaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het IS de Surprise show waarbij hij op tv komt!
Oh fuck, te snel gelezen!
Wat is er vanavond op dan?
Ik skip vanavond ff.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Wil er iemand om 21:00 uur draaien?
In de bios gezien, is wel aardigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Geinige film; de eerste film die ik ooit op Blu-Ray heb gezien!Heb ik nog steeds!
Snap ikquote:
Al zou jij de enige zijn, dan nog draai ik gewoon door hoorquote:
Ik wil wel om 22:00 onder voorbehoudquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil wel om 22:00 onder voorbehoud
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al zou jij de enige zijn, dan nog draai ik gewoon door hoor
Als er 5 minuten voor 9 niemand zich gemeld heeft, wil ik wel doordraaien hoor, met verzoekjes en zo. Aan mijn show voorbereiden kom ik toch niet meer toe
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil wel om 22:00 onder voorbehoud
Ik heb ook speciale viltjes, en die weer vastgezet met dat bison dubbelzijdige plakband. Dat houdt beter dan de lijmlaag van de viltjes zelfquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:43 schreef ToT het volgende:
Ik ben nog ff met de meubels aan het kloten hoor!
Plastic nopjes onder de pootjes vandaan halen, en speciale viltjes er op doen.
Oh dit zjn dikke metalen platen met schrofdraad, waar weer vilt op bevestigd zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook speciale viltjes, en die weer vastgezet met dat bison dubbelzijdige plakband. Dat houdt beter dan de lijmlaag van de viltjes zelf
Ah, ja, Possie had het laatst over dat systeem, maar dat gaat niet zo goed in mijn metalen poten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dit zjn dikke metalen platen met schrofdraad, waar weer vilt op bevestigd zit.
Men zegt wel eens dat plastic noppen beter zijn omdat daar geen zand onder kan komen te zitten in tegenstelling tot met viltjes, maar je HOORT die plastic noppen ZELF gewoon over de grond schuren.
Heb je genoeg voor een uurtje Mama Appelsap? Dan kan ik mijn préshow tussen 21:00 en 22:00 draaienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga draaien,
Iemand tips?
Ah snap ik idd!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, Possie had het laatst over dat systeem, maar dat gaat niet zo goed in mijn metalen poten.
Beetje rock is wel lekker, maar '80s ook....of '80s rock...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga draaien,
Iemand tips?
Nopequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je genoeg voor een uurtje Mama Appelsap? Dan kan ik mijn préshow tussen 21:00 en 22:00 draaien
Wat in het vat zit verzuurd nietquote:
Die heb ik wel, de oude of de jonge?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oeps, te snel geklikt!
Ehhh....Hazes ?
oude natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik wel, de oude of de jonge?
Dit nummer? Of de volgende?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
ToT (en Fokker ook natuurlijk) kunnen jullie even goed luisteren bij het volgende nummer?
Het is de end-title van de film Jade, maar ik meen daar toch echt een hele (voor mij dan) bekende Canadeze zangeres te horen die hier ietwat bekend is geworden door haar keltische muziek.
Loreena McKennit toch?quote:
Ik ben ook niet zo goed in multi taskenquote:
Ja ik zit hier ook te mailen, DMmen, posten enz!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed in multi tasken
Briljant, en ik zit mij nu suf te piekeren welk nummer van Peter Gabriel of Phil Collins het ook al weer is met de clip met de spitting image poppenquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Bleh denk je ff bij mams en manlief langs te gaan uit het werk en misschien mee te kanen
Eerste wat je hoort: "Wie denk je dat er is overleden?", goede maat van manlief en gewoon toffe buurtman. Zaten gisteren nog te ouwehoeren samen die twee. "Mascotte" van het darten. Grmbl.
Land of confusion!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Briljant, en ik zit mij nu suf te piekeren welk nummer van Peter Gabriel of Phil Collins het ook al weer is met de clip met de spitting image poppen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Bleh denk je ff bij mams en manlief langs te gaan uit het werk en misschien mee te kanen
Eerste wat je hoort: "Wie denk je dat er is overleden?", goede maat van manlief en gewoon toffe buurtman. Zaten gisteren nog te ouwehoeren samen die twee. "Mascotte" van het darten. Grmbl.
quote:
Op leeftijd al? Of te jong?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ongelukkig gevallen, hoe verzin je het. Bah.
65 geloof ik. Net genietend van zijn pensioen iig.quote:
quote:
Te jong dusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
65 geloof ik. Net genietend van zijn pensioen iig.
LOLquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik heb verzoekjes nodig
Anders duik ik weer in mijn dump map en wat daar nog in zit willen jullie denk ik op dit moment niet horen
Welke wil je van Lacrimosa horen? Die heb ik nog niet getagged namelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL
Iets van Lacrimosa?
Verder Joe Cocker
Michael Jackson - Earth song
U2 - It's a beautiful day
quote:
Schakal (piano version), Fassade III, Der morgen danach, Ich bin der brennende komet, Mein stolzes herz......take your pick!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke wil je van Lacrimosa horen? Die heb ik nog niet getagged namelijk
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je wilt niet weten hoeveel bloed, zweet en tranen er achter de schermen vloeien
Op de eerste stond ik al die die gaat het wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Schakal (piano version), Fassade III, Der morgen danach, Ich bin der brennende komet, Mein stolzes herz......take your pick!
Heh, toen stond ik in de keuken lolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Echt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de eerste stond ik al die die gaat het worden
Ja snap ik joh, soms kan het topic erg fijn zijn om even je hart te luchten en wat afleiding te krijgen, maar soms kun je het gewoon ff net niet hebben.quote:
Sterkte rafquote:
Lekker nummer Mousequote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Na Ben eigenlijk het enige nummer van MJ wat ik echt mooi vind
Goeie keuze danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Whut? Een medestander qua Ben?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ben vind ik zwaar over the top, en dat gevoel wat er zogenaamd in zit, is er gewoon keihard in geslagen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Whut? Een medestander qua Ben?
Oh ja ik was hier niet meer
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:
OK, normaal draai ik niet dezelfde artiest 2x in een show, maar ik heb clown core toch maar ff vervangenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
OK, normaal draai ik niet dezelfde artiest 2x in een show, maar ik heb clown core toch maar ff vervangen
Whehehe!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ff popcorn pakken hoor, ik kom net een minuutje te kort
Jah, ik heb inmiddels 43 soorten popcornquote:
Vroegah mochten we op zich wel 2 artiesten acfhter elkaar draaien, maar dat was wel het max. de derde van dezelfde artiest moest dan een uur wachten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
OK, normaal draai ik niet dezelfde artiest 2x in een show, maar ik heb clown core toch maar ff vervangen
Moeten wij geloof ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vroegah mochten we op zich wel 2 artiesten acfhter elkaar draaien, maar dat was wel het max. de derde van dezelfde artiest moest dan een uur wachten.
Maar toen zaten we aan contractvoorwaarden vast van belangenorganisaties van artiesten. ASCAP/BMI enzo
Hier hoef je geen contract te tekenen en wordt er aan gehouden voor zover ik heb gemerkt. Daar was het toen een eis. Niet tekenen? Niet draaien. Was best wel hard op zich.quote:
Daarom vroeg ik het ookquote:
Dan zouden we geen DJ over houdenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hier hoef je geen contract te tekenen en wordt er aan gehouden voor zover ik heb gemerkt. Daar was het toen een eis. Niet tekenen? Niet draaien. Was best wel hard op zich.
Ah!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook
Deze vind ikmaar ik heb eerder bij een verzoekje van jou gehad dat ik nét de verkeerde versie voor jouw smaak te pakken had
Whehehe idd!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zouden we geen DJ over houden
Was toen een nummer van Nighwish die ik in studio opname beter vind, maar jij in de live versiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ja van deze is bijvoorbeeld ook een andere versie, die lang niet zo mooi is.
En van Nightwish zijn er ook wel wat studioversies die ik wat matiger vind.
Ah!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was toen een nummer van Nighwish die ik in studio opname beter vind, maar jij in de live versie
Die kans is echt heel groot aanwezig inderdaad. En het is zo leukquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zouden we geen DJ over houden
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die kans is echt heel groot aanwezig inderdaad. En het is zo leuk![]()
Wilde ik net zeggen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
So, ff geen little help from my friends
Dat laatste hoeft van mij al helemaal nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen!Of Unchain my heart enzo.
Oh?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft van mij al helemaal niet
Niets nieuws tochquote:
Whehehe ik hou niet meer precies bij wie waar allemaal een hekel aan heeft. Van Symph en jou weet ik wel ongeveer de belangrijkste dingen.quote:
Oh, heeft ook niets met Joe Cocker te maken, maar met de titel van het nummerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik hou niet meer precies bij wie waar allemaal een hekel aan heeft. Van Symph en jou weet ik wel ongeveer de belangrijkste dingen.
Is het voetbal al afgelopen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste nummer, ik vind het wel mooi geweest voor vanavond
Fokker klaar of gaat de Onder Voorbehoud in werking treden en kunnen we bij Guppie verzoekjes gaan indienen?
Ah!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, heeft ook niets met Joe Cocker te maken, maar met de titel van het nummer
Vorig weekend was je langer van huisquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Mijn timing is niet helemaal lekker geloof ik
Ik ben net thuis... 14 uur van huis geweest
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorig weekend was je langer van huis
Ik miste je al!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Mijn timing is niet helemaal lekker geloof ik
Ik ben net thuis... 15 uur van huis geweest
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste nummer, ik vind het wel mooi geweest voor vanavond
Fokker klaar of gaat de Onder Voorbehoud in werking treden en kunnen we bij Guppieknokkels verzoekjes gaan indienen?
Werkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik miste je al!
Waar ben je geweest?
ff wachten op Fokkerquote:
Okee dan!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Werken
Afspraak met de psychiater voor mijn jongste en aansluitend met de knollen op pad
Lang dagje Symphquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Werken
Afspraak met de psychiater voor mijn jongste en aansluitend met de knollen op pad
quote:
Ja, was totaal niet de bedoeling dat ik vanavond zou draaien, maar ik moest ook even wat kwijt geloof ikquote:
Dat is zijn TV op dit momentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
Fokker draait volgens mij. Volume is echt heel laag...
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is zijn TV op dit moment
We krijgen zo de verlenging van de wedstrijd te horen
En slaat zijn lege bierblikjes omquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef knokkels het volgende:
Hij krijgt een skype bericht binnen
^^quote:
Neuh joh, gewoon een R49-waardige startquote:
Absoluut!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neuh joh, gewoon een R49-waardige start
mijn leukste start was ooit toen poes in 3 seconden de hele playlist er doorheen ramde met de strtabuttonquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neuh joh, gewoon een R49-waardige start
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn leukste start was ooit toen poes in 3 seconden de hele playlist er doorheen ramde met de strtabutton
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef ToT het volgende:
"En die grote dikke....ja dat is je moeder!"
Vixen had gisteren het fenomenale idee opgevat om precies op mijn hand te gaan zitten. Daar zat mijn muis in, dus ik kon even weinig meerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn leukste start was ooit toen poes in 3 seconden de hele playlist er doorheen ramde met de strtabutton
quote:
Ik hoorde Kicks Like A Mule - The Bouncer!quote:
Een kat die op een muis gaat zitten, hoe onverwacht!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vixen had gisteren het fenomenale idee opgevat om precies op mijn hand te gaan zitten. Daar zat mijn muis in, dus ik kon even weinig meer
It's a peek in the future, for things to come!:)quote:
Dat overkomt mij dagelijksquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kat die op een muis gaat zitten, hoe onverwacht!
Je verwacht het niet he?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kat die op een muis gaat zitten, hoe onverwacht!
Ja, ik moet toch echt aan mijn zondagmorgenbruchklassiekeuurtje gaan beginnenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is baas!
Alleen die piano......dat is gewoon geram!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Verzoekje: Rein de Vries - Patsy
Ook voor Symph, ze gaat deadt
Mijn Radetzkymarsch is er niets bijquote:
ik zend uit met SAM. maar daarachter zit weer een ander programma waar ik mee draai.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
ff vraagje Fokker: hoe stuur jij die tekst mee, ik krijg het niet voor elkaar
In SAMquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
ff vraagje Fokker: hoe stuur jij die tekst mee, ik krijg het niet voor elkaar
dat werkt niet als je met vDJ werktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
In SAM
Encoders - Config - Server Details - Enable Title Streaming
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat werkt niet als je met vDJ werkt
De basis van VDJ is redelijk snel te begrijpen, maar wil je een mic gebruiken, geluidseffecten er tussendoor gooien of andere bijzondere dingen doen, dan is het wat lastiger.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik weet het ook alleen van SAM en Winamp/DSP
Ik ben oud
ah so, een beetje vals spelenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik zend uit met SAM. maar daarachter zit weer een ander programma waar ik mee draai.
Op SAM zet ik gewoon een nummer stil op. waarvan ik de tags wijzig.
dat heb ik aanstaan, maar nog werkt het nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
In SAM
Encoders - Config - Server Details - Enable Title Streaming
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah so, een beetje vals spelen
I'll stick to what I knowquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
De basis van VDJ is redelijk snel te begrijpen, maar wil je een mic gebruiken, geluidseffecten er tussendoor gooien of andere bijzondere dingen doen, dan is het wat lastiger.
Hey raar, qua muziek heb ik nog nooit problemen met VDJ gehad, wel met SAM.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
I'll stick to what I know![]()
VDJ heb ik gisteren nog wel een tijdje mee gestoeid maar veel muziek die ik in SAM zonder problemen kan draaien, komen er echt gebroken doorheen in VDJ 7
Er is best te draaien met VDJ7, alleen is het een beetje rot met onze streamserver die te modern isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
I'll stick to what I know![]()
VDJ heb ik gisteren nog wel een tijdje mee gestoeid maar veel muziek die ik in SAM zonder problemen kan draaien, komen er echt gebroken doorheen in VDJ 7
Wat is er allemaal aan de hand dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
haal mij er maar weer vanafword niks vanavond
What's upquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
haal mij er maar weer vanafword niks vanavond
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
programma drukt telkens het volgende nummer weg. geen idee
Ohhh kan ook een limitatie zijn van icecast. Kon ook niet met Shoutcast.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik aanstaan, maar nog werkt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |