Dan zouden we geen DJ over houdenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hier hoef je geen contract te tekenen en wordt er aan gehouden voor zover ik heb gemerkt. Daar was het toen een eis. Niet tekenen? Niet draaien. Was best wel hard op zich.
Ah!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook
Deze vind ikmaar ik heb eerder bij een verzoekje van jou gehad dat ik nét de verkeerde versie voor jouw smaak te pakken had
Whehehe idd!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zouden we geen DJ over houden
Was toen een nummer van Nighwish die ik in studio opname beter vind, maar jij in de live versiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ja van deze is bijvoorbeeld ook een andere versie, die lang niet zo mooi is.
En van Nightwish zijn er ook wel wat studioversies die ik wat matiger vind.
Ah!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was toen een nummer van Nighwish die ik in studio opname beter vind, maar jij in de live versie
Die kans is echt heel groot aanwezig inderdaad. En het is zo leukquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zouden we geen DJ over houden
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die kans is echt heel groot aanwezig inderdaad. En het is zo leuk![]()
Wilde ik net zeggen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
So, ff geen little help from my friends
Dat laatste hoeft van mij al helemaal nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen!Of Unchain my heart enzo.
Oh?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft van mij al helemaal niet
Niets nieuws tochquote:
Whehehe ik hou niet meer precies bij wie waar allemaal een hekel aan heeft. Van Symph en jou weet ik wel ongeveer de belangrijkste dingen.quote:
Oh, heeft ook niets met Joe Cocker te maken, maar met de titel van het nummerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik hou niet meer precies bij wie waar allemaal een hekel aan heeft. Van Symph en jou weet ik wel ongeveer de belangrijkste dingen.
Is het voetbal al afgelopen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste nummer, ik vind het wel mooi geweest voor vanavond
Fokker klaar of gaat de Onder Voorbehoud in werking treden en kunnen we bij Guppie verzoekjes gaan indienen?
Ah!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, heeft ook niets met Joe Cocker te maken, maar met de titel van het nummer
Vorig weekend was je langer van huisquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Mijn timing is niet helemaal lekker geloof ik
Ik ben net thuis... 14 uur van huis geweest
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorig weekend was je langer van huis
Ik miste je al!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Mijn timing is niet helemaal lekker geloof ik
Ik ben net thuis... 15 uur van huis geweest
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste nummer, ik vind het wel mooi geweest voor vanavond
Fokker klaar of gaat de Onder Voorbehoud in werking treden en kunnen we bij Guppieknokkels verzoekjes gaan indienen?
Werkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik miste je al!
Waar ben je geweest?
ff wachten op Fokkerquote:
Okee dan!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Werken
Afspraak met de psychiater voor mijn jongste en aansluitend met de knollen op pad
Lang dagje Symphquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Werken
Afspraak met de psychiater voor mijn jongste en aansluitend met de knollen op pad
quote:
Ja, was totaal niet de bedoeling dat ik vanavond zou draaien, maar ik moest ook even wat kwijt geloof ikquote:
Dat is zijn TV op dit momentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
Fokker draait volgens mij. Volume is echt heel laag...
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is zijn TV op dit moment
We krijgen zo de verlenging van de wedstrijd te horen
En slaat zijn lege bierblikjes omquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef knokkels het volgende:
Hij krijgt een skype bericht binnen
^^quote:
Neuh joh, gewoon een R49-waardige startquote:
Absoluut!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neuh joh, gewoon een R49-waardige start
mijn leukste start was ooit toen poes in 3 seconden de hele playlist er doorheen ramde met de strtabuttonquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neuh joh, gewoon een R49-waardige start
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn leukste start was ooit toen poes in 3 seconden de hele playlist er doorheen ramde met de strtabutton
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef ToT het volgende:
"En die grote dikke....ja dat is je moeder!"
Vixen had gisteren het fenomenale idee opgevat om precies op mijn hand te gaan zitten. Daar zat mijn muis in, dus ik kon even weinig meerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn leukste start was ooit toen poes in 3 seconden de hele playlist er doorheen ramde met de strtabutton
quote:
Ik hoorde Kicks Like A Mule - The Bouncer!quote:
Een kat die op een muis gaat zitten, hoe onverwacht!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vixen had gisteren het fenomenale idee opgevat om precies op mijn hand te gaan zitten. Daar zat mijn muis in, dus ik kon even weinig meer
It's a peek in the future, for things to come!:)quote:
Dat overkomt mij dagelijksquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kat die op een muis gaat zitten, hoe onverwacht!
Je verwacht het niet he?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kat die op een muis gaat zitten, hoe onverwacht!
Ja, ik moet toch echt aan mijn zondagmorgenbruchklassiekeuurtje gaan beginnenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is baas!
Alleen die piano......dat is gewoon geram!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Verzoekje: Rein de Vries - Patsy
Ook voor Symph, ze gaat deadt
Mijn Radetzkymarsch is er niets bijquote:
ik zend uit met SAM. maar daarachter zit weer een ander programma waar ik mee draai.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
ff vraagje Fokker: hoe stuur jij die tekst mee, ik krijg het niet voor elkaar
In SAMquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
ff vraagje Fokker: hoe stuur jij die tekst mee, ik krijg het niet voor elkaar
dat werkt niet als je met vDJ werktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
In SAM
Encoders - Config - Server Details - Enable Title Streaming
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat werkt niet als je met vDJ werkt
De basis van VDJ is redelijk snel te begrijpen, maar wil je een mic gebruiken, geluidseffecten er tussendoor gooien of andere bijzondere dingen doen, dan is het wat lastiger.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik weet het ook alleen van SAM en Winamp/DSP
Ik ben oud
ah so, een beetje vals spelenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik zend uit met SAM. maar daarachter zit weer een ander programma waar ik mee draai.
Op SAM zet ik gewoon een nummer stil op. waarvan ik de tags wijzig.
dat heb ik aanstaan, maar nog werkt het nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
In SAM
Encoders - Config - Server Details - Enable Title Streaming
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah so, een beetje vals spelen
I'll stick to what I knowquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
De basis van VDJ is redelijk snel te begrijpen, maar wil je een mic gebruiken, geluidseffecten er tussendoor gooien of andere bijzondere dingen doen, dan is het wat lastiger.
Hey raar, qua muziek heb ik nog nooit problemen met VDJ gehad, wel met SAM.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
I'll stick to what I know![]()
VDJ heb ik gisteren nog wel een tijdje mee gestoeid maar veel muziek die ik in SAM zonder problemen kan draaien, komen er echt gebroken doorheen in VDJ 7
Er is best te draaien met VDJ7, alleen is het een beetje rot met onze streamserver die te modern isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
I'll stick to what I know![]()
VDJ heb ik gisteren nog wel een tijdje mee gestoeid maar veel muziek die ik in SAM zonder problemen kan draaien, komen er echt gebroken doorheen in VDJ 7
Wat is er allemaal aan de hand dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
haal mij er maar weer vanafword niks vanavond
What's upquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
haal mij er maar weer vanafword niks vanavond
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
programma drukt telkens het volgende nummer weg. geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |