Het begon toch als xraydioquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het begon ooit als ONZ radio
Goh.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:45 schreef ToT het volgende:
En die 49 in Radio49 is ook een hint naar ONZ.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:45 schreef ToT het volgende:
En die 49 in Radio49 is ook een hint naar ONZ.
Dat was een tussennaam na de teloorgang van ONZ radio, ONZ radio heeft zeker wel een jaar bestaanquote:
Oke.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat was een tussennaam na de teloorgang van ONZ radio, ONZ radio heeft zeker wel een jaar bestaan
Die vond ik vandaag, ik wist niet eens dat er een origineel wasquote:
"Where on the stair" klinkt ook wel beter!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die vond ik vandaag, ik wist niet eens dat er een origineel was
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Even de newbies geschiedenisles geven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]Ik vraag nooit om verzoekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Wat is jouw smaak eigenlijk, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Studiotje het volgende:
Maar sorry voor mijn 2 vorige posts, ik dwaal af van het onderwerp, en dat in ONZ.
Even luisteren wat er op is, zodat ik ontopic post.
Laden duurt lang..
Jezus. Waarom eigenlijk WMP ondersteunen, kom op zeg
Oh. Niet mijn smaak.
Liegbeestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vraag nooit om verzoekjes
Aanstekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |