SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stickertje op 28-08-2014 19:44:57 ]Ze smelten de kazen!
Waarom wil jij mijn CV, koningin?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik betaal niks, ben wel een koningin () en ik wil je cv graag in dm
Omdat jij zei dat we alles wilden wetenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn CV, koningin?
Ooohquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat jij zei dat we alles wilden weten
Heb je een goede cv? Je weet nooitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oooh
Dacht ik kans te maken, is het weer zoiets![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oooh
Dacht ik kans te maken, is het weer zoiets![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
Sorry Muis, maar nu mute ik echt even!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Unmute maar, goedmakertje voor je
Hoezo is dat trollen ik maak mijn punt gewoon duidelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet zoveel popcorn, het punt van beide kanten is nu 30x gemaakt en het is duidelijk.
Het is echter wel zo dat het iedereen van tv sc VS. iedereen hier is, dus dat er verschillende sentimenten zijn die men als gebruiker van de verschillende SC's niet snappen. Deze gevoelens en ideeën zijn duidelijk niet aan elkaar over te brengen. Dus plz nu niet hier trollen of de boel verneuken tv sc-users!
Oh wat hou ik toch van jequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat jij zei dat we alles wilden weten
Er is nog geen getroll, maar niet gaan trollenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:39 schreef appelen het volgende:
[..]
Hoezo is dat trollen ik maak mijn punt gewoon duidelijk.
quote:
Een topper, kan bijna minister president worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je een goede cv? Je weet nooit
En het is nog wel ONZquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is nog geen getroll, maar niet gaan trollen
Heldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een topper, kan bijna minister president worden.
Dibs voor minister van economische zakenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een topper, kan bijna minister president worden.
Je maakt het wel telkens erger hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Held
Al kan iedere lamlul dat wel tegenwoordig
Ik dacht even aan de huidige, was niet persoonlijk naar jou toe hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je maakt het wel telkens erger he
Oud?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Ja nou ja ik snap punten van beide kanten nu eenmaal wel, zo ben ik nu eenmaal als oud en wijs mens
Yupsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oud?
Wijs?
Nee je hebt gelijk. Ik kan me verplaatsen in allebei de kanten, maar oneindig in discussie blijven heeft geen zin
Het begon toch als xraydioquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het begon ooit als ONZ radio
Goh.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:45 schreef ToT het volgende:
En die 49 in Radio49 is ook een hint naar ONZ.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:45 schreef ToT het volgende:
En die 49 in Radio49 is ook een hint naar ONZ.
Dat was een tussennaam na de teloorgang van ONZ radio, ONZ radio heeft zeker wel een jaar bestaanquote:
Oke.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat was een tussennaam na de teloorgang van ONZ radio, ONZ radio heeft zeker wel een jaar bestaan
Die vond ik vandaag, ik wist niet eens dat er een origineel wasquote:
"Where on the stair" klinkt ook wel beter!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die vond ik vandaag, ik wist niet eens dat er een origineel was
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Even de newbies geschiedenisles geven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]Ik vraag nooit om verzoekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Wat is jouw smaak eigenlijk, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Studiotje het volgende:
Maar sorry voor mijn 2 vorige posts, ik dwaal af van het onderwerp, en dat in ONZ.
Even luisteren wat er op is, zodat ik ontopic post.
Laden duurt lang..
Jezus. Waarom eigenlijk WMP ondersteunen, kom op zeg
Oh. Niet mijn smaak.
Liegbeestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vraag nooit om verzoekjes
Aanstekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |