Ja het IS de Surprise show waarbij hij op tv komt!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk trouwens dat Inso pas zaterdag op TV komt. Dan is bij SBS6 om 21:30 het programma Surprise Surprice.
Prince of Persiaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het IS de Surprise show waarbij hij op tv komt!
Oh fuck, te snel gelezen!
Wat is er vanavond op dan?
Ik skip vanavond ff.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Wil er iemand om 21:00 uur draaien?
In de bios gezien, is wel aardigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Geinige film; de eerste film die ik ooit op Blu-Ray heb gezien!Heb ik nog steeds!
Snap ikquote:
Al zou jij de enige zijn, dan nog draai ik gewoon door hoorquote:
Ik wil wel om 22:00 onder voorbehoudquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil wel om 22:00 onder voorbehoud
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al zou jij de enige zijn, dan nog draai ik gewoon door hoor
Als er 5 minuten voor 9 niemand zich gemeld heeft, wil ik wel doordraaien hoor, met verzoekjes en zo. Aan mijn show voorbereiden kom ik toch niet meer toe
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil wel om 22:00 onder voorbehoud
Ik heb ook speciale viltjes, en die weer vastgezet met dat bison dubbelzijdige plakband. Dat houdt beter dan de lijmlaag van de viltjes zelfquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:43 schreef ToT het volgende:
Ik ben nog ff met de meubels aan het kloten hoor!
Plastic nopjes onder de pootjes vandaan halen, en speciale viltjes er op doen.
Oh dit zjn dikke metalen platen met schrofdraad, waar weer vilt op bevestigd zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook speciale viltjes, en die weer vastgezet met dat bison dubbelzijdige plakband. Dat houdt beter dan de lijmlaag van de viltjes zelf
Ah, ja, Possie had het laatst over dat systeem, maar dat gaat niet zo goed in mijn metalen poten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dit zjn dikke metalen platen met schrofdraad, waar weer vilt op bevestigd zit.
Men zegt wel eens dat plastic noppen beter zijn omdat daar geen zand onder kan komen te zitten in tegenstelling tot met viltjes, maar je HOORT die plastic noppen ZELF gewoon over de grond schuren.
Heb je genoeg voor een uurtje Mama Appelsap? Dan kan ik mijn préshow tussen 21:00 en 22:00 draaienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga draaien,
Iemand tips?
Ah snap ik idd!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, Possie had het laatst over dat systeem, maar dat gaat niet zo goed in mijn metalen poten.
Beetje rock is wel lekker, maar '80s ook....of '80s rock...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga draaien,
Iemand tips?
Nopequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je genoeg voor een uurtje Mama Appelsap? Dan kan ik mijn préshow tussen 21:00 en 22:00 draaien
Wat in het vat zit verzuurd nietquote:
Die heb ik wel, de oude of de jonge?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oeps, te snel geklikt!
Ehhh....Hazes ?
oude natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik wel, de oude of de jonge?
Dit nummer? Of de volgende?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
ToT (en Fokker ook natuurlijk) kunnen jullie even goed luisteren bij het volgende nummer?
Het is de end-title van de film Jade, maar ik meen daar toch echt een hele (voor mij dan) bekende Canadeze zangeres te horen die hier ietwat bekend is geworden door haar keltische muziek.
Loreena McKennit toch?quote:
Ik ben ook niet zo goed in multi taskenquote:
Ja ik zit hier ook te mailen, DMmen, posten enz!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed in multi tasken
Briljant, en ik zit mij nu suf te piekeren welk nummer van Peter Gabriel of Phil Collins het ook al weer is met de clip met de spitting image poppenquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Bleh denk je ff bij mams en manlief langs te gaan uit het werk en misschien mee te kanen
Eerste wat je hoort: "Wie denk je dat er is overleden?", goede maat van manlief en gewoon toffe buurtman. Zaten gisteren nog te ouwehoeren samen die twee. "Mascotte" van het darten. Grmbl.
Land of confusion!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Briljant, en ik zit mij nu suf te piekeren welk nummer van Peter Gabriel of Phil Collins het ook al weer is met de clip met de spitting image poppen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Bleh denk je ff bij mams en manlief langs te gaan uit het werk en misschien mee te kanen
Eerste wat je hoort: "Wie denk je dat er is overleden?", goede maat van manlief en gewoon toffe buurtman. Zaten gisteren nog te ouwehoeren samen die twee. "Mascotte" van het darten. Grmbl.
quote:
Op leeftijd al? Of te jong?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ongelukkig gevallen, hoe verzin je het. Bah.
65 geloof ik. Net genietend van zijn pensioen iig.quote:
quote:
Te jong dusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
65 geloof ik. Net genietend van zijn pensioen iig.
LOLquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik heb verzoekjes nodig
Anders duik ik weer in mijn dump map en wat daar nog in zit willen jullie denk ik op dit moment niet horen
Welke wil je van Lacrimosa horen? Die heb ik nog niet getagged namelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL
Iets van Lacrimosa?
Verder Joe Cocker
Michael Jackson - Earth song
U2 - It's a beautiful day
quote:
Schakal (piano version), Fassade III, Der morgen danach, Ich bin der brennende komet, Mein stolzes herz......take your pick!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke wil je van Lacrimosa horen? Die heb ik nog niet getagged namelijk
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je wilt niet weten hoeveel bloed, zweet en tranen er achter de schermen vloeien
Op de eerste stond ik al die die gaat het wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Schakal (piano version), Fassade III, Der morgen danach, Ich bin der brennende komet, Mein stolzes herz......take your pick!
Heh, toen stond ik in de keuken lolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Echt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de eerste stond ik al die die gaat het worden
Ja snap ik joh, soms kan het topic erg fijn zijn om even je hart te luchten en wat afleiding te krijgen, maar soms kun je het gewoon ff net niet hebben.quote:
Sterkte rafquote:
Lekker nummer Mousequote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Na Ben eigenlijk het enige nummer van MJ wat ik echt mooi vind
Goeie keuze danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Whut? Een medestander qua Ben?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ben vind ik zwaar over the top, en dat gevoel wat er zogenaamd in zit, is er gewoon keihard in geslagen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Whut? Een medestander qua Ben?
Oh ja ik was hier niet meer
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:
OK, normaal draai ik niet dezelfde artiest 2x in een show, maar ik heb clown core toch maar ff vervangenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
OK, normaal draai ik niet dezelfde artiest 2x in een show, maar ik heb clown core toch maar ff vervangen
Whehehe!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ff popcorn pakken hoor, ik kom net een minuutje te kort
Jah, ik heb inmiddels 43 soorten popcornquote:
Vroegah mochten we op zich wel 2 artiesten acfhter elkaar draaien, maar dat was wel het max. de derde van dezelfde artiest moest dan een uur wachten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
OK, normaal draai ik niet dezelfde artiest 2x in een show, maar ik heb clown core toch maar ff vervangen
Moeten wij geloof ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vroegah mochten we op zich wel 2 artiesten acfhter elkaar draaien, maar dat was wel het max. de derde van dezelfde artiest moest dan een uur wachten.
Maar toen zaten we aan contractvoorwaarden vast van belangenorganisaties van artiesten. ASCAP/BMI enzo
Hier hoef je geen contract te tekenen en wordt er aan gehouden voor zover ik heb gemerkt. Daar was het toen een eis. Niet tekenen? Niet draaien. Was best wel hard op zich.quote:
Daarom vroeg ik het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |