Wat in het vat zit verzuurd nietquote:
Die heb ik wel, de oude of de jonge?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oeps, te snel geklikt!
Ehhh....Hazes ?
oude natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik wel, de oude of de jonge?
Dit nummer? Of de volgende?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
ToT (en Fokker ook natuurlijk) kunnen jullie even goed luisteren bij het volgende nummer?
Het is de end-title van de film Jade, maar ik meen daar toch echt een hele (voor mij dan) bekende Canadeze zangeres te horen die hier ietwat bekend is geworden door haar keltische muziek.
Loreena McKennit toch?quote:
Ik ben ook niet zo goed in multi taskenquote:
Ja ik zit hier ook te mailen, DMmen, posten enz!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed in multi tasken
Briljant, en ik zit mij nu suf te piekeren welk nummer van Peter Gabriel of Phil Collins het ook al weer is met de clip met de spitting image poppenquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Bleh denk je ff bij mams en manlief langs te gaan uit het werk en misschien mee te kanen
Eerste wat je hoort: "Wie denk je dat er is overleden?", goede maat van manlief en gewoon toffe buurtman. Zaten gisteren nog te ouwehoeren samen die twee. "Mascotte" van het darten. Grmbl.
Land of confusion!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Briljant, en ik zit mij nu suf te piekeren welk nummer van Peter Gabriel of Phil Collins het ook al weer is met de clip met de spitting image poppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |