Hmm ik zit hier bij mij te kijken, en bij mij is 45% in gebruik, terwijl ik behoorlijk stevig aan het downloaden ben enzo. Dan is dat van jou echt vreemd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee in gebruik. denk dat en dan bijna 3GB aan firefox
is je pjoeter ziekjes?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee in gebruik. denk dat en dan bijna 3GB aan firefox
Gewoon aan een van de roosteraars vragen je op het rooster te zettenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aanvulling hierop dat als het van jullie mag ik graag morgen weer van 21:00 - 23:00/00:00 een Fylax Friday wil doen en mijn best ga doen om alle luisteraars hierheen te verplaatsen.
klinkt bijna wel zo...quote:
ICT nerds zitten gewoon te darten. Of was dat alleen bij onsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klinkt bijna wel zo...
net als mijn werk pc
en echt die ICT oetlullen: je hebt een nieuwe computer met voldoende geheugen dus je moet niet zeuren..
Er zit gvd nog een E processor in en 2 GB geheugen...
Nee echt een topding
Qua processoren ben ik er behoorlijk uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klinkt bijna wel zo...
net als mijn werk pc
en echt die ICT oetlullen: je hebt een nieuwe computer met voldoende geheugen dus je moet niet zeuren..
Er zit gvd nog een E processor in en 2 GB geheugen...
Nee echt een topding
Alan Sherman - Hello Muddah, Hello Faddahquote:
Don't ask mequote:
die originele, jeweet:s)quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Don't ask me
Onbewust krijg ik het altijd voor elkaar dat doordat ik één numer uit een show in voorbereiding draai men prompt met de rest op de proppen komt
i7 4e genquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua processoren ben ik er behoorlijk uit.
Een E processor is niet iets in de buurt van de i5 of i7, neem ik aan?
Jij was al wegquote:
Het waait hier ook altijd hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoor de wind weer in de mic in Den Helder waaien
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoor de wind weer in de mic in Den Helder waaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |