Amateur Transplants!quote:
Sorryquote:
iets met cock in the blenderquote:
quote:
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon aan een van de roosteraars vragen je op het rooster te zetten
21:00-23:00 (een twee uur show) is normaal, uitloop kan in overleg met andere DJ's en roosteraars.
Niets mis mee toch, gewoon een roosteraar vragenquote:
Ik heb net ToT geDM't maar die stuurt me weer naar jouquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis mee toch, gewoon een roosteraar vragen
De radio is gewoon voor iedereen om lol te hebben. Maar hou wel in je achterhoofd dat er ook achter R49 mensen zitten die echt gewoon betalen om het radio maken voor iedereen mogelijk te maken
En Symph heeft je er al opgezetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb net ToT geDM't maar die stuurt me weer naar jou
nou laat maar. die zijn nogal kinderachtigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:57 schreef Fylax het volgende:
Heb trouwens alvast aan de TVSC mensen gevraagd of ze hier morgen willen meeposten.
* knokkels highthreeandahalves Fylaxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:57 schreef Fylax het volgende:
Heb trouwens alvast aan de TVSC mensen gevraagd of ze hier morgen willen meeposten.
Wat wil je nou? Dat ze hier posten of dat ik toch voorlees wat ze daar zeggen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nou laat maar. die zijn nogal kinderachtig
Ze zijn welkom hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:57 schreef Fylax het volgende:
je snapt maar niet waar het om gaatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ze hier posten of dat ik toch voorlees wat ze daar zeggen?
Jij krigt een stickertje van mij als je Martha & the Muffins draait - Echo beachquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:01 schreef knokkels het volgende:
Waar is mijn respect dan voor deze pareltjes
*grinnik*
woeiquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij krigt een stickertje van mij als je Martha & the Muffins draait - Echo beach
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
En toen mijn collega's eens aan mij vroegen, wat draai je zoal op de radio en hun dit nummer liet horen
Ze hadden er drie dagen later nog last van
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij krigt een stickertje van mij als je Martha & the Muffins draait - Echo beach
goed samengevatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef ToT het volgende:
De mensen van TV SC zijn uiteraard welkom, zolang ze maar een beetje chill reageren hier, en en niet denigrerend zoals zonet, of dat onze regels ter discussie worden gesteld.
Deze radio is gewoon zoals het is, en we willen het hier gewoon gezellig houden.
Onderling is de sfeer gewoon hartstikke positief en dat willen we gewoon houden.
Nieuwe mensen zijn altijd welkom, zolang het maar geen negatieve impact op de sfeer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |