Ik ken mijn klassiekers wel hoorquote:
Maak je jezelf het niet TE moeilijk? Je kan niet iedereen's verzoekje draaien, als je overal en nergens bentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
Ik wil het ook nog graag over het volgende hebben. Daarom vraag ik ook om alle DJ's hier eventjes op te reageren en ik ga dit berichtje vanmiddag wel quoten zodat alle DJ's het lezen enzo.
Ik zou graag een uurtje erbij willen, mits iedereen daar mee eens is. Zoals je misschien gemerkt hebt was het vorige week nogal hectisch met alle verzoekjes die ik vroeg afkapte en liet doorlopen met een ander nummer omdat ik graag iedereens verzoekjes wou draaien.
Daarom wou ik eventjes overleggen met jullie of een extra uurtje mogelijk is.
NEEE!!quote:
Het zou prima gaan met meer tijd, dan kan ik alles lekker rustig aan doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maak je jezelf het niet TE moeilijk? Je kan niet iedereen's verzoekje draaien, als je overal en nergens bent
Kun je wel eens hele nummers draaienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het zou prima gaan met meer tijd, dan kan ik alles lekker rustig aan doen.
Precies.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Kun je wel eens hele nummers draaien
Ik ben luisteraar, DJ, en achter de schermen nog iets bij R49 en ik geef je daar nu gewoon een heel eerlijk antwoord op:quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
Ik wil het ook nog graag over het volgende hebben. Daarom vraag ik ook om alle DJ's hier eventjes op te reageren en ik ga dit berichtje vanmiddag wel quoten zodat alle DJ's het lezen enzo.
Ik zou graag een uurtje erbij willen, mits iedereen daar mee eens is. Zoals je misschien gemerkt hebt was het vorige week nogal hectisch met alle verzoekjes die ik vroeg afkapte en liet doorlopen met een ander nummer omdat ik graag iedereens verzoekjes wou draaien.
Helaas sta ik er vanaf 11 al op. en inderdaad, je hoeft niet alle verzoekjes te draaien. dat zou wat worden als je in een discotheek werktquote:
Het gaat niet om wat de dj's goed vinden of willen. Het zijn de regels. Pas als er tegen het einde van je show geen andere dj na jou draait kan je verlengen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
En er is al een verzoek binnengekomen voor 23.00, maar die krijg ik om één of andere reden niet goed op het rooster.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben luisteraar, DJ, en achter de schermen nog iets bij R49 en ik geef je daar nu gewoon een heel eerlijk antwoord op:
Spontane shows worden voor één uur op het rooster gezet, verlengen als niemand anders wil draaien is mogelijk.
Voorbereide show die vooraf op het rooster gezet worden duren maximaal 2 uur. Verlengen is mogelijk als niemand anders wil draaien.
als ik verzokjes doe kan ik ook met gemak 3-4 uur vullen, maar ook ik heb mijn 3 uur shows opgegeven... Het is wel even wennen, maar het begint weer te wennen ;Yquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het zou prima gaan met meer tijd, dan kan ik alles lekker rustig aan doen.
Daarom was het de vraag om iemand van plan was om te draaien, duh.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat de dj's goed vinden of willen. Het zijn de regels. Pas als er tegen het einde van je show geen andere dj na jou draait kan je verlengen.
Oh oki.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Helaas sta ik er vanaf 11 al op. en inderdaad, je hoeft niet alle verzoekjes te draaien. dat zou wat worden als je in een discotheek werkt
Dat kan dus niet. Een show van 2u is de max.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef appelen het volgende:
Laat Fylax dan een uur eerder beginnen of kan dat niet
Blijf ff relaxed tegenover anderen; Outpost vertelt gewoon wat de regels zijn; je kunt niet vantevoren 3 uur inplannen, ook niet zo in overleg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom was het de vraag om iemand van plan was om te draaien, duh.
Oh oke.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. een show van 2u is de max.
De max tenzij niemand er na gaat draaien. Daarom die post zodat ik kon zien of er niemand na mij wou maar nu zie ik al dat fokker na mij gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Een show van 2u is de max.
pOSSIE :w *o*quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Een show van 2u is de max.
Ik bedoelde het gewoon normaal?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijf ff relaxed tegenover anderen; Outpost vertelt gewoon wat de regels zijn; je kunt niet vantevoren 3 uur inplannen, ook niet zo in overleg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |