Gewoon even de knop omzetten....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
De max tenzij niemand er na gaat draaien. Daarom die post zodat ik kon zien of er niemand na mij wou maar nu zie ik al dat fokker na mij gaat.
Als je smiddags van 12:00-17:00 wil draaien heeft niemand er moeite mee, maar de vrijdagavond is nou eenmaal wat drukker bezet. en je kan niet prime-time voor jezelf in eigenenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
De max tenzij niemand er na gaat draaien. Daarom die post zodat ik kon zien of er niemand na mij wou maar nu zie ik al dat fokker na mij gaat.
Dat weet je dus pas tegen het einde van je show. (ok nu weet je het al eerder) Maar als je een show draait van 2u weet je pas tegen het einde van je show of er iemand of niemand draait en dus kan je dan om een verlenging vragen. Niet van te voren al.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom was het de vraag om iemand van plan was om te draaien, duh.
kom maar op met die stickersquote:
Ik vroeg het omdat ik dingen graag van te voren weet zodat ik me er op kan aanpassen. Ik ben iemand die niet zo goed tegen veranderingen kan dus als ik na 2 uur een extra uur zou krijgen kan ik me daar moeilijk op aanpassen, daarom wil ik altijd alles vantevoren weten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet je dus pas tegen het einde van je show. (ok nu weet je het al eerder) Maar als je een show draait van 2u weet je pas tegen het einde van je show of er iemand of niemand draait en dus kan je dan om een verlenging vragen. Niet van te voren al.
OH NOESquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
En als je nu de TVSC stiekem voor trekt
"Duh" komt niet echt netjes over, maar goed...quote:
ik zet hem wel wat harderquote:
Was dequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
"Duh" komt niet echt netjes over, maar goed...
Anyway, wat betreft verlenging naar 3 uur; dat kun je pas tijdens je show regelen als geen van de aanwezigen na jouw 2 uur wil draaien.
Ga er dan maar vanuit standaard 2 uur, en plan voor 4. Krijg je 4 uur is het mooi meegenomenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik dingen graag van te voren weet zodat ik me er op kan aanpassen. Ik ben iemand die niet zo goed tegen veranderingen kan dus als ik na 2 uur een extra uur zou krijgen kan ik me daar moeilijk op aanpassen, daarom wil ik altijd alles vantevoren weten.
plan voor 4?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga er dan maar vanuit standaard 2 uur, en plan voor 4. Krijg je 4 uur is het mooi meegenomen
Planquote:
Dat kan ik begrijpen maar dat kan niet mbt een 2u show. 2u is de max. Tijdens je show kan iemand kriebels krijgen en als nog na jou willen draaien. Daarom kan je nooit van te voren weten of er iemand na jou wil draaien dan tegen het einde van je show.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik dingen graag van te voren weet zodat ik me er op kan aanpassen. Ik ben iemand die niet zo goed tegen veranderingen kan dus als ik na 2 uur een extra uur zou krijgen kan ik me daar moeilijk op aanpassen, daarom wil ik altijd alles vantevoren weten.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:21 schreef Fogel het volgende:
Hee, ik hoor een verkeersregelaar die ook muziek regelt
Fylax Friday = improviserende show.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Plan
Ik ga ervanuit dat je een show voorbereid, en dus ook nummers achter de hand heb om in te springen op verzoekjes en uitloop en zo
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Een show van 2u is de max.
er kan overheen gelezen zijn natuurlijk, maar dit....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Ow, en ik voer hier al dagelijks discussies met een puber...
We gaan nu toch niet iedere keer die 2 uur ter duscussie stellen...
Pretty Please?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |