Zal ik ook zeker doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
Ik kan jullie natuurlijk niet dwingen om te posten in R49. Als je verzoekjes hebt of shoutouts kun je dit gewoon sturen in DM natuurlijk.
was een topshowquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef Fylax het volgende:
Leuk dat jullie in ieder geval weer gaan luisteren.
Ik had het gevoel dat je vorige week een beetje tijd tekort kwam. Omdat je wel heel snel door de verzoekjes heen gingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef Fylax het volgende:
Leuk dat jullie in ieder geval weer gaan luisteren.
Klopt. Ik hoop daarom ook dat niemand na mij gaat draaien en ik nog een uurtje extra mag zodat ik gewoon alle verzoekjes helemaal kan draaien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat je vorige week een beetje tijd tekort kwam. Omdat je wel heel snel door de verzoekjes heen ging
Fylax Nightquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop daarom ook dat niemand na mij gaat draaien en ik nog een uurtje extra mag zodat ik gewoon alle verzoekjes helemaal kan draaien.
Ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop daarom ook dat niemand na mij gaat draaien en ik nog een uurtje extra mag zodat ik gewoon alle verzoekjes helemaal kan draaien.
Cool!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
Ik wil het ook nog graag over het volgende hebben. Daarom vraag ik ook om alle DJ's hier eventjes op te reageren en ik ga dit berichtje vanmiddag wel quoten zodat alle DJ's het lezen enzo.
Ik zou graag een uurtje erbij willen, mits iedereen daar mee eens is. Zoals je misschien gemerkt hebt was het vorige week nogal hectisch met alle verzoekjes die ik vroeg afkapte en liet doorlopen met een ander nummer omdat ik graag iedereens verzoekjes wou draaien.
Daarom wou ik eventjes overleggen met jullie of een extra uurtje mogelijk is.
Ja ik ben WcGod je mag best een klein beetje naar mij luisterenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:09 schreef appelen het volgende:
[..]
alsof jij mij zegt wat ik moet doen
Nooit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja ik ben WcGod je mag best een klein beetje naar mij luisteren
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef Fylax het volgende:
Lukt al niet meer. Iemand gaat al na mij.
Als 20 mensen 1 verzoekje doen heb ik al 20 nummers.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:14 schreef WcPot het volgende:
Is het ook niet een idee dat je maar één verzoekje per keer mag doen anders kom je helemaal niet meer over met je tijd
Ja dat gaat snelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als 20 mensen 1 verzoekje doen heb ik al 20 nummers.
En als je nu de TVSC stiekem voor trektquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als 20 mensen 1 verzoekje doen heb ik al 20 nummers.
wcpot plsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
En als je nu de TVSC stiekem voor trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |