Ik zit er nu al klaar voor. Ik heb al een verzoekjequote:
Dat gaat leuk worden!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zit er nu al klaar voor. Ik heb al een verzoekje
Jij moet gewoon de hele avondquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden aan R49 en als het goed is morgen gewoon weer een Fylax Friday. Gaan jullie meeluisteren? En belangrijker, willen jullie voor twee uurtjes (of als ik mag 3) meepraten over mijn show in het radio49 topic? Ik vind het zelf ook nog een beetje belachelijk, maar ik doe water bij de wijn en doe toch wat ze zeggen.
Wat was er dan gebeurd?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden aan R49 en als het goed is morgen gewoon weer een Fylax Friday. Gaan jullie meeluisteren? En belangrijker, willen jullie voor twee uurtjes (of als ik mag 3) meepraten over mijn show in het radio49 topic? Ik vind het zelf ook nog een beetje belachelijk, maar ik doe water bij de wijn en doe toch wat ze zeggen.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Fylax het volgende:
Dit gewoon hier postenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:58 schreef appelen het volgende:
ik post nog liever niks, ga niet posten bij die autisten
Zoals in een bepaald topic berichten plaatsen ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een conflict tussen wat mensen van tv sc inclusief mij en mensen uit r49
conflict nou nou nouquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een conflict tussen wat mensen van tv sc inclusief mij en mensen uit r49
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nou laat maar. die zijn nogal kinderachtig
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
Ik kan jullie natuurlijk niet dwingen om te posten in R49. Als je verzoekjes hebt of shoutouts kun je dit gewoon sturen in DM natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |