quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Gezeik over onze standaard voorwaarden.
Uh te weinig dolfijnen en te weinig Pink Floyd denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Opsodemieteren met je vooroordelen, ik lees hier regelmatig mee. Als er een report gedaan wordt reageert er wel een andere mod.
Ik beantwoorde de vraag met een vraag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vraag wat er aan de hand is. Ik vraag niet of er een TR is gedaan.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh te weinig dolfijnen en te weinig Pink Floyd denk ik
Tja en als ze zich gewoon ff verdiepen in de radio, snappen ze ook wel dat de regels er niet voor niets zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja als je mij quote in het TVSC topic dan lees ik wel eens dingen ja
Hoeveel TRs wil je?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vraag wat er aan de hand is. Ik vraag niet of er een TR is gedaan.
Ja dat doen ze dus niet. ze zijn alleen uit op een relquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en als ze zich gewoon ff verdiepen in de radio, snappen ze ook wel dat de regels er niet voor niets zijn.
Tja, het is niet altijd happy hardstylequote:
Jammerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, het is niet altijd happy hardstyle
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze dus niet. ze zijn alleen uit op een rel
Kloptquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh te weinig dolfijnen en te weinig Pink Floyd denk ik
Daar hou ik niet van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik beantwoorde de vraag met een vraag.
Knoppenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel TRs wil je?
Ik mocht niet aan de knoppen van een bepaalde user zitten, dus als ik hier aan de knoppen kan klooien
Ja Radio49 is voor radio49, en je kunt alleen maar shows van maximaal 2 uur inplannen om anderen ook een kans te geven, maar als we hem daar op wijzen, krijgen we heel TV SC in ons hol.quote:
Zie hier niemand anders die nu moeilijk doetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze dus niet. ze zijn alleen uit op een rel
Tsja. Ik ben geen stalker die van iedereen gaat uitzoeken waar hij/zij wel of niet van houdt.quote:
Hoooooo wacht, even vanaf het begin, teruglezen is praktisch onmogelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Radio49 is voor radio49, en je kunt alleen maar shows van maximaal 2 uur inplannen om anderen ook een kans te geven, maar als we hem daar op wijzen, krijgen we heel TV SC in ons hol.
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
Zo kut-TR gemacht.
Krijg ik nu een note?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben geen stalker die van iedereen gaat uitzoeken waar hij/zij wel of niet van houdt.
Geldt ook voor jou, vertel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoooooo wacht, even vanaf het begin, teruglezen is praktisch onmogelijk
Haaaaaaaaaaai lomperikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Opsodemieteren met je vooroordelen, ik lees hier regelmatig mee. Als er een report gedaan wordt reageert er wel een andere mod.
Ja, ze willen dat wij hier komen posten ipv in de tv sc omdat de show voor deze sc is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoooooo wacht, even vanaf het begin, teruglezen is praktisch onmogelijk
Ach, doe Fogel toch een lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |