Heeft hij geen enkele note?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, doe Fogel toch een loldie wil ook graag eens gebruik kunnen maken van zijn abo om zijn notes te kunnen lezen
Euj Knokkelsquote:
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja, ze willen dat wij hier komen posten ipv in de tv sc omdat de show voor deze sc is.
Ik DM z'n notes wel, veel effectieverquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, doe Fogel toch een loldie wil ook graag eens gebruik kunnen maken van zijn abo om zijn notes te kunnen lezen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Euj Knokkels
[..]
Ik snap 'm niet.
[..]
Ik DM z'n notes wel, veel effectiever
Nee nee die twee uur snap ik wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Het zijn niet eens echt regels.. we hebben gewoon met zijn allen afgesproken om 2 uur te hanteren om iedereen een kans te geven. En dan niet weer iedere keer daar aan zagen... Deal with it, of don't deal with it.....
Nogmaals, ik heb zelf een puber waar ik alles keer op keer op keer moet herhalen om het door te laten dringen, en het wordt een beetje vervelend als ik dat tijdens mijn hobby dan ook nog moet hanteren.
De puppies vanochten het reveille overleefd? Of lag je zelf toen nog op een bjanaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef bjanaan het volgende:
Avond![]()
Vanavond met het eerste lijns team meegetraind weer wat moe maar wel weer voldaan.
Hoe is het hier?
Oke. Vorige week had ik een radioshow en omdat ik in veel SC's post vroeg ik in die SC's of ze gingen mee luisteren. Dit vonden ze goed omdat ze graag naar mij luisteren. Toen werd er hier moeilijk gedaan omdat ik OOK reacties op mijn show uit die SC's voorlas.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Geldt ook voor jou, vertel.
Ik zou verkeer gaan regelen, maar dat wordt dit weekend niets, ziek enzo. Helaasquote:
TVSC is niks mis meequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke. Vorige week had ik een radioshow en omdat ik in veel SC's post vroeg ik in die SC's of ze gingen mee luisteren. Dit vonden ze goed omdat ze graag naar mij luisteren. Toen werd er hier moeilijk gedaan omdat ik OOK reacties op mijn show uit die SC's voorlas.
Daar hebben we toen een discussie om gehad, en nu net weer. Ik kan niet 25 mensen dwingen om in dit topic te gaan praten over de radioshow als ze dat fijner vinden in hun eigen SC, en ik vind het discriminerend om hen dan buiten te sluiten van mijn ''reactiepraatje'' in mijn radioshow.
Ik heb net 2 uur aangevraagd, maar vroeg er gelijk bij of er iemand na mij wilt draaien en zo niet dat ik 3 uur zou willen zodat ik rustiger aan kan doen. Dan krijg ik gelijk weer 6 mensen om mij heen die allemaal het zelfde vertellen en meteen in de aanval gaan.
Het laatste Muisjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De puppies vanochten het reveille overleefd? Of lag je zelf toen nog op een bjanaan?
sowwwwwwwwwwiequote:
Dat doe je goed manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:39 schreef Fogel het volgende:
Pluspunten voor de betere muziekkeuze op dit moment.
Tevens pluspunten voor het in de bus zitten met een aantrekkelijke blondine die me haar adres gaf.
Komt niet doorquote:
Oh... Verkeer regelen voor je lol? Jij loopt in je latex politie pakje een kruispunt op met politie fluit en eehmm....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou verkeer gaan regelen, maar dat wordt dit weekend niets, ziek enzo. Helaas
* Fogel geeft possie een doos tissuesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh... Verkeer regelen voor je lol? Jij loopt in je latex politie pakje een kruispunt op met politie fluit en eehmm....
je weet wat ik gezegd heb....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke. Vorige week had ik een radioshow en omdat ik in veel SC's post vroeg ik in die SC's of ze gingen mee luisteren. Dit vonden ze goed omdat ze graag naar mij luisteren. Toen werd er hier moeilijk gedaan omdat ik OOK reacties op mijn show uit die SC's voorlas.
Daar hebben we toen een discussie om gehad, en nu net weer. Ik kan niet 25 mensen dwingen om in dit topic te gaan praten over de radioshow als ze dat fijner vinden in hun eigen SC, en ik vind het discriminerend om hen dan buiten te sluiten van mijn ''reactiepraatje'' in mijn radioshow.
Ik heb net 2 uur aangevraagd, maar vroeg er gelijk bij of er iemand na mij wilt draaien en zo niet dat ik 3 uur zou willen zodat ik rustiger aan kan doen. Dan krijg ik gelijk weer 6 mensen om mij heen die allemaal het zelfde vertellen en meteen in de aanval gaan.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft possie een doos tissues
Uh? Ik moest gewoon aan LH vertellen wat er was.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je weet wat ik gezegd heb....
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef bjanaan het volgende:
Avond![]()
Vanavond met het eerste lijns team meegetraind weer wat moe maar wel weer voldaan.
Hoe is het hier?
Ja, ik post in veel meer SC's, NEXT!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |