quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom niet? De mensen van R49 faciliteren de boel, zie mijn voorbeeld omtrent negers en neo-nazi's. Gewoon even een stukje nadenkendheid en eventueel promoten van R49, anders heette het wel FOK!-Radio ofzo.
En geloof me, er wordt ook wel gewoon geld betaald om te kunnen uitzenden en andere randdingesen. Dan is het niet gek dat je juist R49 erbij betrekt en zo min mogelijk andere SC's?
Daarnaast luisteren ook veel mensen mijn kak niet en dat draai ik ook regelmatig omdat ik gewoon geen neuk geef.
en blijkbaar kan je ons niet uitstaan. Wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
Hoe ze met z'n allen op elkaar reageren bah
''je hebt gelijk''
''ja inderdaad'
''goed zo''
met alle respect voor wat je doet hoor, maar het is wel zo..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom moet jij gelijk weer zo reageren, terwijl een normale reactie veel beter is?
Zoals dit:
Het gaat er om dat jij de radio gebruikt om je eigen te laten horen. Radio49 boeit jou niets. Wanneer snap je dat?
De rest is hier in dit topic voor Radio49 zelf. Daar is dit topic voor bedoeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom moet jij gelijk weer zo reageren, terwijl een normale reactie veel beter is?
Zoals dit:
Het gaat er om dat jij de radio gebruikt om je eigen te laten horen. Radio49 boeit jou niets. Wanneer snap je dat?
Voel mijn verdrietquote:
Stiffquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ah, altijd leuk om tijdens een rel in het topic te komen
[ afbeelding ]
Er is zelfs gezegd ''maak reclame bij anderen'' en nu is dat opeens stom?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom niet? De mensen van R49 faciliteren de boel, zie mijn voorbeeld omtrent negers en neo-nazi's. Gewoon even een stukje nadenkendheid en eventueel promoten van R49, anders heette het wel FOK!-Radio ofzo.
En geloof me, er wordt ook wel gewoon geld betaald om te kunnen uitzenden en andere randdingesen. Dan is het niet gek dat je juist R49 erbij betrekt en zo min mogelijk andere SC's?
Daarnaast luisteren ook veel mensen mijn kak niet en dat draai ik ook regelmatig omdat ik gewoon geen neuk geef.
En je opa was ook al overleden op een concentratiekamp... Schrijf een boek!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik was leidinggevend.
Oh, misschien kon ik dat beter niet posten
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verwacht je nou echt dat blanken op die plantages werken?
Truequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stiffmans!quote:
Omdat ik ook niet zoveel op FOK! zit, zeker nu niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Je spamt je eigen shows all over the place, maar we zien je hier nooit als er iemand anders draait...
Gaat nu wel weer.quote:
Als dit al een rel is?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ah, altijd leuk om tijdens een rel in het topic te komen
[ afbeelding ]
Neehee, reclame is wat anders dan: "Ja, luister deze link en dawast", bekijk het eens vanuit het perspectief van de mensen hier? Die stoppen hun ziel en zaligheid in een online radiostation, wel zo leuk als andere mensen zich dan hier ook laten zien, toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er is zelfs gezegd ''maak reclame bij anderen'' en nu is dat opeens stom?
Geniet van je biertje kerel!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaat nu wel weer.
Vandaag potje chagerijnig op het werkt, omdat uitzendkrachten
Maar nu een pilsje en een dag werken tot het weekend
Herr Oberstquote:
die eet ik niet, echt nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet zoveel op FOK! zit, zeker nu niet.
Nogmaals, ik kan het de mensen die luisteren toch niet dwingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehee, reclame is wat anders dan: "Ja, luister deze link en dawast", bekijk het eens vanuit het perspectief van de mensen hier? Die stoppen hun ziel en zaligheid in een online radiostation, wel zo leuk als andere mensen zich dan hier ook laten zien, toch?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
en blijkbaar kan je ons niet uitstaan. Wat doe je hier dan nog?
begin lekker met je eigen server
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
True
Ik luister wel in het begin, maar weet meestal niet hoe snel ik naar mijn meurbaal moet grijpen om het geluid te stoppen
En ja, ik betaal iets meer dan 10cent p/p om het mogelijk te maken dat jij draait
Ik ben hier niet zo vaak meer hèquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dit al een rel is?
Stiffmeister!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |