Helemaal mee eenschquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
30 was gewoon een kado. Met 20 ben ik ook al blij.
Appelen is ongesteldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat is dat nou met jouw gehaat op mij opeens?
quote:
Ik haat niet. Ik haal je terug naar de werkelijkheidquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat is dat nou met jouw gehaat op mij opeens?
Aantal petten?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Leeftijd? Snelheid met z'n brommer over een jaar?
Brommers mogen van de wetgevahhh geen 50quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kijkersquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
laat ze maarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Snap niet waarom die mensen er nog zo op doorkankeren, volgens mij heeft Fylax het allang geaccepteerd...
Ga maar niet in dat topic posten want dan valt iedereen over mij heen
Ik val sowieso over jou heenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Snap niet waarom die mensen er nog zo op doorkankeren, volgens mij heeft Fylax het allang geaccepteerd...
Ga maar niet in dat topic posten want dan valt iedereen over mij heen
En nu stil jij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef WcPot het volgende:
Wat een drukte voor een radio programma man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |