Hmmm, ik ga niet terug zoeken maar zag afgelopen week nog een linkje van je maatje dat je teveel op FOk! zit.....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet zoveel op FOK! zit, zeker nu niet.
Zeg een keer "alleen verzoekjes die via het R49 topic binnenkomen draai ik misschien". Je dwingt nietmand, maar als iemand het ook maar iets boeit, dan komen ze wel hier kijken. En zo niet, dan ook goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan het de mensen die luisteren toch niet dwingen.
Dat lukt ook zeer zeker welquote:
Nee. Ik kom gewoon niet buiten en daar zat hij mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, ik ga niet terug zoeken maar zag afgelopen week nog een linkje van je maatje dat je teveel op FOk! zit.....
Je kunt wel aankaarten dat verzoekjes via dit topic kunnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan het de mensen die luisteren toch niet dwingen.
Ik zit er ook klaar voor en ga mij er niet mee bemoeienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh boy, here we go again
Heb ik nu toch ook gedaan? Het is hun keus om het te doen of niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kunt wel aankaarten dat verzoekjes via dit topic kunnen.
Anderzijds is het natuurlijk wel wenselijk om je show dan gewoon vooral te richten op de mensen in het R49 topic. Dat je af en toe wat draait vanuit een ander topic: soit.
We hebben nieuwe jinglesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar charme toch? Ik doneer ook eens in de zoveel tijd wel eens wat (waar blijven de jingles?)
Met de TVSC is ook niet veel misquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef WcPot het volgende:
Mooi dat wij toch gewoon in TVSC mogen posten
Behalve alles?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Met de TVSC is ook niet veel mis
Ga slapen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef Fylax het volgende:
Ik probeer al 'n uur mijn huiswerk te maken.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik aan een paar neonazi's vraag om mij een kop koffie te brengen en ze sturen een neger dan wordt ik natuurlijk ook niet vrolijk. Snapje mijn drift?
Is er ook nog een bjanaan2quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Met de TVSC is ook niet veel mis
Het thema is "Hoe te trollen op een forum"?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef Fylax het volgende:
Ik probeer al 'n uur mijn huiswerk te maken.
Ik krijg daar wat andere signalen over (vooral het richten op andere topics). Hoewel ik natuurlijk niet alles weet, want ik was er toen blijkbaar niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb ik nu toch ook gedaan? Het is hun keus om het te doen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |