Jeuh een update.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 04:14 schreef Deisyy het volgende:
Mijn eigenste naamtopic!
We zitten te wachten tot we mogen boarden, Schiphol is saai 's nachts.
Ik ga ff mijn oortjes pakken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 04:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maak ik het wachten wat aangenamer.
quote:
Levensgevaarlijk dat honkballen van jou.quote:
Ik hou van risicovolle sporten...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat honkballen van jou.![]()
NWS / Homerun Drentse honkballer doodt passerende chihuahua
Niet zo verstandig op jouw leeftijd....kun je je beter gaan richten op bridge of jeu de boules.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou van risicovolle sporten...
Heb je wel eens zo'n jeu de boule bal op je voeten laten vallen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet zo verstandig op jouw leeftijd....kun je je beter gaan richten op bridge of jeu de boules.
Als je nu al last van trillende- en onvaste handen hebt, dan is een plastic setje mss een goede optie voor je!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n jeu de boule bal op je voeten laten vallen?
Die kans is groter dan geraakt te worden door een honkbal na een homerun...
Ik ben Pierre Jansen niet...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je nu al last van trillende- en onvaste handen hebt, dan is een plastic setje mss een goede optie voor je!
Wat een idioot gedoe met die hondjes, stelletje lijpkezen, net als die Hondenshow'squote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat honkballen van jou.![]()
NWS / Homerun Drentse honkballer doodt passerende chihuahua
Mss moet je de volgende keer op de Partij van de Dieren gaan stemmen....die schijnen daar ook tegen te zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een idioot gedoe met die hondjes, stelletje lijpkezen, net als die Hondenshow's
wie de mooiste hond heeft, kan ik me ook zo aan ergeren trouwens
Nee, blijkbaar nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog steeds. Het hele jaar door. Het houdt niet op. Niet vanzelf.
Doe ik al een paar jaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mss moet je de volgende keer op de Partij van de Dieren gaan stemmen....die schijnen daar ook tegen te zijn.
Ik niet...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik ben stomverbaasd....
Ik heb een grafhekel aan honden. Wmb zouden ze verboden worden als huisdieren. Alleen nog in de dierentuin zoals in Reykjavik. Dierentuinen zouden ze trouwens ook moeten verbieden en dat lost dan meteen het hele hondenprobleem op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet...
Er komen trouwens ook vele honden bij het honkballen.
Die elkaar dan weer aan stukken willen bijten. Altijd gezellig...
Je partner zou je niet uitlaten of de hondquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vooral tegen stinkende honden, oftewel 95% van de hele hondenpopulatie.
Je partner zal zo'n lucht hebben. Mooi dat ik die dan niet zou uitlaten...
Ja écht?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik ben stomverbaasd....
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:30 schreef FANN het volgende:
Ik was effe weg want DHL stond voor de deur, ik heb een nieuwe manier gevonden
om tķch al mijn boodschappen in huis te krijgen. Want ik mot toch wat![]()
Maar bij Kruidvat kan je ook van álles bestellen, van bleekwater, vuilniszakken,
wasmiddel etc. etc. samen met scheerschuim en deodorant en al die zooi kom
je wel aan 50 euro, dan is verzenden gratis, hoef ik niet naar buiten én het scheelt
een hoop gesjouw.
Was best een groot zwaar pakket trouwens, kon ik niet tillen, heeft die man toch
naar boven gebracht voor me, hij maakte nog wel een ''grapje'' maar ik denk ook
wel dat het een beetje serieus was, hij zei Poe Poe en dat voor 2 kwartjes....
dus ik dacht dat hij 2 kwartjes ervoor wilde hebben weet ik veeldus ik zei
moet ik dat meteen geven en dacht al bij mezelf, wat weinig ik geef heb wel een euro erbij,
maar toen zei hij, Nee... dat krijg ik ervoor betaald....
Dus da's best weinig dan dat bedoel ik eigenlijk, 2 kwartjes om een pakket af te leveren en
als je pech hebt moet je, of ik weet niet of dat ''moet'' het nog 3 trappen opsjouwen ook
zoals bij mij.
Vond ik wel lullig om te horen, maar ja, ik heb hem nog een blikje drinken aangeboden
voor onderweg, maar dat hoefde hij niet
Nee joh....ik lees het altijd met veel plezier!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]ik zal me proberen te beheersen en mezelf te beperken tot 1 zin, maar ik beloof niks
maar ja, ging weer nergens over, alleen dat die mensen van DHL dus best weinig per pakket krijgenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....ik lees het altijd met veel plezier!
Zwaar onderbetaald idd, maar ik vind dat zo iemand dat niet zo opzichtig aan jou als klant hoeft te melden. Mijn zusje maakte ook vaak van zo'n AH dienst gebruik vlak nadat ze bevallen was (woonde in een huis met een hele enge hoge trap) en die gaf standaard een euro fooi weet ik nog.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ja, ging weer nergens over, alleen dat die mensen van DHL dus best weinig per pakket krijgen
om af te leveren, want het waren 2 pakketten, die ene was kleiner, die heb ik zelf gedragen trouwens, dat wel...
Ja, doe ik de volgende keer ook wel, schoot me alleen een blikje drinken te binnen op dat momentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zwaar onderbetaald idd, maar ik vind dat zo iemand dat niet zo opzichtig aan jou als klant hoeft te melden. Mijn zusje maakte ook vaak van zo'n AH dienst gebruik vlak nadat ze bevallen was (woonde in een huis met een hele enge hoge trap) en die gaf standaard een euro fooi weet ik nog.
Ik zit trouwens tegen je te liegen, want toen mijn neefje geboren werd, was de euro er nog niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, doe ik de volgende keer ook wel, schoot me alleen een blikje drinken te binnen op dat moment
omdat hij toch behoorlijk stond te puffen, was ook niet meer één van de jongste..
Maar nu weet ik het, bij AH gaf ik ook altijd fooi, heb ik ook wel eens gebruik van gemaakt,
maar niet aan gedacht gewoon... en hij zei het niet écht op een rottige manier hoor, was meer een
grapje, denk ik hoor, wel met een beetje zuur lachje, dat welmaar kan ik me best voorstellen,
pakket was loodzwaar
Tisser aan de hand dat je de deur niet uit kunt dan? (ik mis hier nogal eens watquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Je partner zou je niet uitlaten of de hond![]()
Ik zou ook geen hond in huis willen hebben trouwens hoor...
[..]
Ja écht?![]()
Ik was effe weg want DHL stond voor de deur, ik heb een nieuwe manier gevonden
om tķch al mijn boodschappen in huis te krijgen. Want ik mot toch wat![]()
Maar bij Kruidvat kan je ook van álles bestellen, van bleekwater, vuilniszakken,
wasmiddel etc. etc. samen met scheerschuim en deodorant en al die zooi kom
je wel aan 50 euro, dan is verzenden gratis, hoef ik niet naar buiten én het scheelt
een hoop gesjouw.
Was best een groot zwaar pakket trouwens, kon ik niet tillen, heeft die man toch
naar boven gebracht voor me, hij maakte nog wel een ''grapje'' maar ik denk ook
wel dat het een beetje serieus was, hij zei Poe Poe en dat voor 2 kwartjes....
dus ik dacht dat hij 2 kwartjes ervoor wilde hebben weet ik veeldus ik zei
moet ik dat meteen geven en dacht al bij mezelf, wat weinig ik geef heb wel een euro erbij,
maar toen zei hij, Nee... dat krijg ik ervoor betaald....
Dus da's best weinig dan dat bedoel ik eigenlijk, 2 kwartjes om een pakket af te leveren en
als je pech hebt moet je, of ik weet niet of dat ''moet'' het nog 3 trappen opsjouwen ook
zoals bij mij.
Vond ik wel lullig om te horen, maar ja, ik heb hem nog een blikje drinken aangeboden
voor onderweg, maar dat hoefde hij niet
Neh... volgens mij was het niet zo bedoeld hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit trouwens tegen je te liegen, want toen mijn neefje geboren werd, was de euro er nog niet.
Hangt er natuurlijk vanaf hoe zo iemand het zegt, maar het komt een beetje bedelend op me over zoals ik het las.
Ow..... gezondheidprobleempjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tisser aan de hand dat je de deur niet uit kunt dan? (ik mis hier nogal eens wat)
Als je niet thuis was geweest had hij voor diezelfde 2 kwartjes nog een keer terug moeten komen... had het hem geld gekost.
Niet altijd....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:51 schreef FANN het volgende:
en jij liegt toch altijd? Stond in je stukkie Proza toen...
O ja... als je een nieuwe maakt, IK heb er niets mee te maken hoor, zeg ik maar alvastquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet altijd....![]()
De helft van de tijd, de andere helft is verzonnen!
Tijd om weer eens een nieuwe introductie voor newbies te maken.
FANN is een echte BNW-er....die heeft haar ramen met aluminiumfolie dichtgeplakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:51 schreef Leandra het volgende:
Tisser aan de hand dat je de deur niet uit kunt dan? (ik mis hier nogal eens wat)
ja tegen de stralingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN is een echte BNW-er....die heeft haar ramen met aluminiumfolie dichtgeplakt.
True Story.
Mijn partner niet, een hond wil ik sowieso niet...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Je partner zou je niet uitlaten of de hond![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:30 schreef FANN het volgende:
ow..... dat is wel weer een lang verhaal over niks geworden eigenlijk
Als jij pics daarvan plaatst in BNW en er een mooi verhaal bij bedenkt, dan heb je binnen no time tientallen fans daar.quote:
Tja, ik heb niet zoveel omhanden dan krijg je dat, ik ga zo wel even de boel goed opruimen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ze is allergischquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je niet thuis was geweest had hij voor diezelfde 2 kwartjes nog een keer terug moeten komen... had het hem geld gekost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erdogan's presidential inauguration of the 12th President of Turkey, Recep Tayyip Erdogan, was sworn in Parliament.
Erdogan presidentiële inauguratie van de 12e president van Turkije, Recep Tayyip Erdogan, werd beëdigd in het parlement.
[ Bericht 10% gewijzigd door Treehut362 op 28-08-2014 15:56:35 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Treehut362 het volgende:
Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erdogan's presidential inauguration of the 12th President of Turkey, Recep Tayyip Erdogan, was sworn in Parliament.
Erdogan presidentiële inauguratie van de 12e president van Turkije, Recep Tayyip Erdogan, werd beëdigd in het parlement.
We gaan op reis en we nemen mee...quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
We gaan op reis en we nemen mee...
Man, man, man....als je nu pas genomineerd wordt, dan ben je zo ongeveer de laatste in Nederland.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:11 schreef MadMaster het volgende:
En ja hoor, genomineerd om een nat pak te halen.
Dikke doei, gewoon storten ALS je achter het beoogde doel staat...
Das een nobel doel...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga lucifersboekkies voor jou sparen, als ze nog ergens te vinden zijn
Ik denk dat ze best nog moeilijk te vinden zijn, zéker als ze op tweedehands dinges wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een nobel doel...
Iets in deze trend
[ afbeelding ]
Das bij TH om de hoek...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef FANN het volgende:
Oe... die zijn vast zeldzaam 4 voor 25 euro
http://link.marktplaats.nl/m818290802
Denk dat PP er geen droog brood in ziet en ze gewoon gebruikt. Volgens mij had mn moeder vroeger ook een hale glazen bak vol met die dingen ...quote:Op rote gdonderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
Zit handel in is wel iets voor PP
Dan kan ie ze gaan afhalen, maar ik zou niet meteen 25 euro bieden als ik hem was, beter eenquote:
Sommige mensen sparen de gekste dingen, suikerzakjes enzo...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat PP er geen droog brood in ziet en ze gewoon gebruikt. Volgens mij had mn moeder vroeger ook een hale glazen bak vol met die dingen ...
Oe...zo eentje met stalen schouders, Borsthaar en een sixpak?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
tegen dees, die met haar toyboy op het strand drankjes zit te drinken
Nee, tegen Dees, die komt af en toe vast wel even langsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen zich zelf of dr andere personage...
yes, ajm konna meek joe feemoesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Oe...zo eentje met stalen schouders, Borsthaar en een sixpak?
Ow.... ik dacht dat die nog wel iets waard waren?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn postzegels raak ik aan de straatstenen niet kwijt.
Die heb ik ooit eens allemaal weggegooidquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daarnaast ben ik slapend rijk aan het worden met mijn 2000 LP's
Je moet natuurlijk wel de goede hebben en cassettebandjes zijn handig om raam van de auto schoon te krabben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb ik ooit eens allemaal weggegooidik heb nog wel een aantal casettebandjes...
Klopt, die doosjes werden daar wel eens voor gebruiktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel de goede hebben en cassettebandjes zijn handig om raam van de auto schoon te krabben.
Tegenwoordig gebruik ik de AH bonus kaart daarvoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt, die doosjes werden daar wel eens voor gebruikt
Neh... die zitten er volgens mij niet bij, ik zal later eens kijken wat er allemaal bijzitquote:
Dees is partying out met dr zussenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op zo'n rollade die mijn Pa vroeger altijd maakte
Ah, nog nooit aan gedacht, maar wel zo'n kortingspasje van één of andere winkelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruik ik de AH bonus kaart daarvoor.
Je had ze toch weggegooid?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... die zitten er volgens mij niet bij, ik zal later eens kijken wat er allemaal bijzit
van alles wat zo'n beetje...
Grace Jones zo uit mijn hoofd, en Brian Ferry, Beatles geloof ik, kweetnietwatallemaal...
Die zijn niet zo wild geloof ik, maar ja dat weet ik ook niet zeker natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees is partying out met dr zussen
Mooi!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef sacha het volgende:
even crossposten![]()
ondertussen in mijn zandtuin...
kolibrievlinders op de opnieuw bloeiende vlinderstruik en de spoorbloem![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een nacht eerder al klaarstaan, dat klinkt toch aardig wild.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zijn niet zo wild geloof ik, maar ja dat weet ik ook niet zeker natuurlijk
Je gooit LP's weg en bewaard de casettebandjes?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeheeeeeeee ik heb het over mijn casettebandjes, daar heb ik er nog wel een zooi van...
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een nacht eerder al klaarstaan, dat klinkt toch aardig wild.
Hier geen cassettebandjes meer... Maar ook geen auto meer dus autoramen krabben hoef ik niet. BTW Heb ik een overdekte parkeerplaats waar mn raam nog nooit bevroren is geweest ..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb ik ooit eens allemaal weggegooidik heb nog wel een aantal casettebandjes...
Jah, beetje dom heh, achteraf gezienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gooit LP's weg en bewaard de casettebandjes?
Die kan je verhuren die parkeerplaats, die is goud waard in Amsterdamquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier geen cassettebandjes meer... Maar ook geen auto meer dus autoramen krabben hoef ik niet. BTW Heb ik een overdekte parkeerplaats waar mn raam nog nooit bevroren is geweest ..
Een beetje wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah, beetje dom heh, achteraf gezien
Ja ik weet het.. mag alleen aan mensen binnen de VvEquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Die kan je verhuren die parkeerplaats, die is goud waard in Amsterdam
Parkeren is toch gewoon gratis bij jou?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. mag alleen aan mensen binnen de VvE
Ja buiten nog wel... Binnen nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Parkeren is toch gewoon gratis bij jou?
Bij mij zijn alle bandjes het huis uit ... Alleen nog DVD's en CD's en LP's .. Ik luister echter nooit meer naar 1 van die dingen... Mijn platenspeler heeft PP al dus die LP's voor eventuele verkoop...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, maar cassettebandjes zijn cooler
Ik heb alles nog van vroegerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij zijn alle bandjes het huis uit ... Alleen nog DVD's en CD's en LP's .. Ik luister echter nooit meer naar 1 van die dingen... Mijn platenspeler heeft PP al dus die LP's voor eventuele verkoop...
En wat doe je er nog mee?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alles nog van vroeger
Op wat zaken na die kwijt/gejat en/of uitgeleend zijn en nooit geretourneerd
terugspoelen met een potlood?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:29 schreef drakin het volgende:
Geen LP's meer, wel cassettebandjes al weet ik niet wat ik ermee moet zonder cassettedeck
Ik heb nog 6 cassettespelersquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:29 schreef drakin het volgende:
Geen LP's meer, wel cassettebandjes al weet ik niet wat ik ermee moet zonder cassettedeck
En alles al omgezet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog 6 cassettespelers
speler om over te zetten op mp3
Neequote:
Die heb ik allemaal gedaanquote:Ik ben ook al jaren bezig om al mn fotos in te scannen ... Opeens doe ik er weer een paar en dan houd het weer op ...
Maar heb je die bandjes van toen je 10 was al wel omgezet... Want dat is al vaak matige kwaliteit en met de jaren wordt het niet veel beter..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
En het is niet eens zoveel wat ik wil redden. muziek is niet nodig, want dat bestaat nog steeds, het is voor bandjes waar ik als 10-jarige op praat enzo
[..]
Die heb ik allemaal gedaan
Nog niet gedaan nee, maar op korte termijn eens werk van makenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je die bandjes van toen je 10 was al wel omgezet... Want dat is al vaak matige kwaliteit en met de jaren wordt het niet veel beter..
Maar misschien juist omdat je ze toen hebt opengemaakt dat plotseling de erosie intrede doet .. Laat het hopen van niet.. Heb er verder geen ervaring mee... Denk dat MM of PP je daar meer over kunnen vertellenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nog niet gedaan nee, maar op korte termijn eens werk van maken
Het is meer dat ik ze 2 jaar geleden van zolder heb gehaald, en toen deden ze het nog, dus het komt niet op een paar jaar
Zal eens kijken waar ik dat ding gelaten hebquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien juist omdat je ze toen hebt opengemaakt dat plotseling de erosie intrede doet .. Laat het hopen van niet.. Heb er verder geen ervaring mee... Denk dat MM of PP je daar meer over kunnen vertellen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb ca. 200 Cassettes van Langs de lijn enzo. uit de jaren 1999
echt waarquote:
Wie weet kun je er iets mee, maar langs de lijn is om iets live te luisteren omdat je het niet live kunt volgen op TV.. Maar om het op te nemen ... Ja soms zitten er mogelijke unieke momentjes tussen van een Jack v Gelder .... Doe er mee wat je wilt....quote:
Ik zit al jaren te denken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet kun je er iets mee, maar langs de lijn is om iets live te luisteren omdat je het niet live kunt volgen op TV.. Maar om het op te nemen ... Ja soms zitten er mogelijke unieke momentjes tussen van een Jack v Gelder .... Doe er mee wat je wilt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik zit al jaren te denken.Als het geld opbrengt... Waarom niet zou ik zeggen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
White Aryan resistancequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
OMG. dit is zo absurd dat het grappig wordt.
Die is het terugkijken waard.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
White Aryan resistance
Kijk nu mee .. Rest gemist
Het afscheid was niet echt hartig ...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is het terugkijken waard.
Eerder zat er nog mooiere scene. "Ben jij een Jood?"quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het afscheid was niet echt hartig ...
Oops momentje ... volgens mij met die naamquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerder zat er nog mooiere scene. "Ben jij een Jood?"
Daarna was ie ook snel weg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops momentje ... volgens mij met die naam
Amerika PP Daar mag zogenaamd niets, maar gebeurt alles ...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar ik lach nu wel maar ben niet blij. Wat een dwazen.
Daar zal Dees ook wel liggen nu denk ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:13 schreef chufi het volgende:
Misschien kijk ik het nog eens terug ,, maar eerst naar bed ...
Tis daar al een uur later en dat na een lange dag.. Ik gun me zelf dan nog een siesta als ik thuiskom tegen 3en ..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zal Dees ook wel liggen nu denk ik.
Ik ga nog ff PC bouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis daar al een uur later en dat na een lange dag.. Ik gun me zelf dan nog een siesta als ik thuiskom tegen 3en ..
Bouw ze,, dit scherm staat nog wel even open dus... Hoop je morgenochtend niet meer online tege te komen ... Ik ga zo pittenquote:
Eens kijken ... Alanya of zo zit ze toch ...?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 06:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het internet bij Dees werkt niet, kun jij dat niet regelen Sjoef?
Ik heb geen idee, de namen van Turkse badplaatsen vergeet ik nogal snel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken ... Alanya of zo zit ze toch ...?
Ik krijg mn kennis bij Turk-com niet te pakken .. Maar zo erg is het toch niet ... Een weekje zonder Dees...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, de namen van Turkse badplaatsen vergeet ik nogal snel.
ieuw... zit Dees daaro?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken ... Alanya of zo zit ze toch ...?
Het eerste waar ik bij Amsterdam-Noord aan moet denken is dat stel wat gruwelijk werd vermoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ieuw... zit Dees daaro?
Het eerste waar ik aan moet denken als ik Alanya hoor is die drie vrouwen waar het niet
zo goed mee afliep, maar zullen we het verder maar niet overhebben![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het eerste waar ik bij Amsterdam-Noord aan moet denken is dat stel wat gruwelijk werd vermoord.
Hopelijk wonen er geen FOK!kers daar.
We maken soms rare associaties in ons hoofd .... i know.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ja zo kan je wel bij alles gaan denken, heb je gelijk in![]()
Maar ja, was serieus het eerste waar ik aan dacht toen ik het las, kan het niet helpen
Ja, soms blijft zoiets oor altijd hangen, omdat het indruk heeft gemaakt denk ik...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We maken soms rare associaties in ons hoofd .... i know.
Alhoewel raar....we hebben niets meer van haar vernomen sinds ze in het vliegtuig is gestapt, dus wie weet wat er al allemaal mis is gegaan.
Mijn fantasie sloeg even op hol, maar ik heb me weten te beheersen en heb het verder voor mezelf gehouden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, soms blijft zoiets oor altijd hangen, omdat het indruk heeft gemaakt denk ik...
Nah...... niet gaan doemdenken nubovendien kan ze keihard rennen, dus als
er iemand lastig is, halen ze die niet in
Dacht jij er ook aan dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn fantasie sloeg even op hol, maar ik heb me weten te beheersen en heb het verder voor mezelf gehouden.
Nee joh....ik had een zelfbedacht scenario opgeschreven om jou de stuipen op het lijf te jagen, maar toen het er allemaal stond vond ik het niet grappig meer, dus maar weggehaald. Gebeurt me wel vaker.quote:
Ah.. als je eens wist hoe vaak ik een heel verhaal tik en dan weer weg haal, dat wil jequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....ik had een zelfbedacht scenario opgeschreven om jou de stuipen op het lijf te jagen, maar toen het er allemaal stond vond ik het niet grappig meer, dus maar weggehaald. Gebeurt me wel vaker.
Een tijdje terug moest ik naar Enschede en reed ik in of meer toevallig door die (herbouwde) wijk waar die knal heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:54 schreef FANN het volgende:
Als ik Enschede hoor denk ik... Vuurwerkramp..
Idioot eigenlijk, maar ja, heb ik wel me meer dingen
Ik ken het gevoel. *High five*quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. als je eens wist hoe vaak ik een heel verhaal tik en dan weer weg haal, dat wil je
niet weten![]()
dan denk ik ineens, ach... la maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, voor dat soort dingen zijn weinig andere mogelijkheden denk ik...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi topic voor jou:
NWS / Pacemakertesten op labradors gestopt.
Ah. dus zo raar is het niet...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tijdje terug moest ik naar Enschede en reed ik in of meer toevallig door die (herbouwde) wijk waar die knal heeft plaatsgevonden.
Geen idee trouwens dat ik in die bewuste wijk reed, ik was op zoek naar een drogist/apotheek, want hoofdpijn.
Die wijk ken je van de TV-beelden, dus gaat je brein malen om de link te leggen en binnen een paar minuten is die associatie gemaakt. Dan bekijk je zoiets meteen heel anders...
Ik heb het niet vaak hier hoor, maar meer in topics die ik aan het lezen/volgen ben en somsquote:
Nee, ik denk dat iedereen op z'n eigen manier bepaalde dingen met elkaar associeert.quote:
Nee, hoef je ook niet uit te leggen ik weet precies wat je bedoeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat iedereen op z'n eigen manier bepaalde dingen met elkaar associeert.
Ik koppel bijvoorbeeld allerlei muziek/songs aan gebeurtenissen in mijn leven. Hoor ik die muziek dan weet ik wat ik toen zo ongeveer deed en andersom projecteer ik denkbeeldig muziek op beelden die ik zie uit het verleden.
Ik heb ook een soort van visueel schema in mijn hoofd als het om tijd gaat.
Beetje lastig uit te leggen, maar de winter is zwart en de zomer is wit. Nu, eind augustus, is dus licht/medium grijs. Hetzelfde heb ik qua dagen van de week en de uren per dag.
Heb het er wel eens met anderen over gehad en bijna iedereen heeft wel dit soort eigen interpretaties/associaties/ezelsbruggetjes...
Ik kan dat niet precies uitleggen, maar
Als je stopt met die slaappillen waar je het laatst over had, zul je daar niet doodziek van gaan worden. In principe zijn alle pillen chemische troep en als je langzaam aan een hele serie van allerlei soorten aan het slikken bent, dan went je lichaam/geest daaraan en is terugdringen/stoppen moeilijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:58 schreef FANN het volgende:
Maar ik ben zelf hélemáál niet blij dat ik medicijnen moet slikken, ik probeer ook van alles
om eronderuit te komen, maar ik denk niet dat dat gaat lukken, een tijdje geleden wilde
ik een test doen om te stoppen met ál mijn medicijnen omdat ik wel eens denk, ik schiet
hier geen zak mee op, maar toen was die Griek een beetje boos op me, want ik moest
het wel in overleg doen voor het geval dat ik doodziek zou worden natuurlijk, dus tja toen
ging het niet door, maar stiekem wil ik het nog steeds proberenal ga ik het niet
stiekem doen hoor, want dat kan ik niet maken...
Hmmm, de slaappillen is in elk geval wel verstandig om weer af te bouwen nu het een beetjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je stopt met die slaappillen waar je het laatst over had, zul je daar niet doodziek van gaan worden. In principe zijn alle pillen chemische troep en als je langzaam aan een hele serie van allerlei soorten aan het slikken bent, dan went je lichaam/geest daaraan en is terugdringen/stoppen moeilijk.
Het is maar net hoe noodzakelijk je het acht voor je eigen welzijn/gezondheid om pillen wel of niet te slikken.
Ik ben in een ongezellige bui. Heb net iedereen die testen op honden willen doen voor genocide plegers uitgemaakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:38 schreef FANN het volgende:
Maar nu weer over naar een gezelliger onderwerp hoor
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben in een ongezellige bui. Heb net iedereen die testen op honden willen doen voor genocide plegers uitgemaakt.
Ik wilde net vragen of je je kat mee had genomen, was de verkeerde foto denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er nog, niet in Alanya , niet verkracht of in een ravijn gegooid,
De zon is bijna onder.
[ afbeelding ]
Jij maakt ook niets mee op je vakantie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik leef nog, niet in Alanya, niet verkracht of in een ravijn gegooid,
ohhhquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij maakt ook niets mee op je vakantie.![]()
Morgen heel vroeg uit de veren en in je ééntje een kilometertje of 10 gaan hardlopen....mss heb je dan meer geluk!
Gezien, ik ben een fan van louis theroux. Tja het is maar een klein clubje wat geen poot aan de grond krijgt .Jammer voor het jonge nageslacht wat niet eens naar school gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is het terugkijken waard.
Sushi moet je vers eten...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:15 schreef FANN het volgende:
Hoelang zou je gekookte rijst kunnen bewaren eigenlijk?
Daar ga ik maar eens even op Googelen
Keek ook altijd graag naar Theroux. Jammer dat er al heel lang geen nieuwe series meer zijn uitgezonden en alleen oude uitzendingen herhaald word.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien, ik ben een fan van louis theroux. Tja het is maar een klein clubje wat geen poot aan de grond krijgt .Jammer voor het jonge nageslacht wat niet eens naar school gaat.
Oh ja dit was dan vast ook een oude. Maar het mag van mij best herhaald worden. Ik keek ze veel op BBC.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keek ook altijd graag naar Theroux. Jammer dat er al heel lang geen nieuwe series meer zijn uitgezonden en alleen oude uitzendingen herhaald word.
Met die hoeren in de woestijn...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keek ook altijd graag naar Theroux. Jammer dat er al heel lang geen nieuwe series meer zijn uitgezonden en alleen oude uitzendingen herhaald word.
Prima uitzending idd....met nog zo'n echte ouderwetse hoerenmadam. American style dan wel, maar soit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die hoeren in de woestijn...
Niets mis mee dat ze herhaald worden, maar ik zou graag weer eens wat nieuwe zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dit was dan vast ook een oude. Maar het mag van mij best herhaald worden. Ik keek ze veel op BBC.
Nee, dat is FANN.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Treehut362 het volgende:
die Theroux dat was toch die kettingroker?
Inderdaaad ik was in de war met iemand anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dat is FANN.
Theroux is de documentairemaker.
Waar gaat dat nu weer over ??quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
Het is wel jammer dat Deisyy er niet is....nu snap ik niets van dat hele #pannenkoekengate en wiens team ik moet kiezen.
ik ook en ik mis niksquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mis ik dat meestal... Overdag werk ik
neenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi....vertel jij me dan maar of ik #teamHoeke of #teamvanDantzig moet zijn.
Dat is omdat jij en vrouwen ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Stel ik zoveel vertrouwen in jouw oordeel en dan gooi je gewoon de deur in m'n gezicht.
Sacha is mijn forumgroupie en Deissy vertelt me altijd wat ik moet vinden, dus daar kan het probleem niet zitten. Ik denk dat ze hard to get speelt.quote:
ja! *boem* daar ging ie, hoorde je dat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Stel ik zoveel vertrouwen in jouw oordeel en dan gooi je gewoon de deur in m'n gezicht.
Hun kennende loop jij nu in een leren broekje rond ....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha is mijn forumgroupie en Deissy vertelt me altijd wat ik moet vinden, dus daar kan het probleem niet zitten. Ik denk dat ze hard to get speelt.
King in een lederhosenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hun kennende loop jij nu in een leren broekje rond ....
Das stimmt. Alleen laat ik m'n lederhosen in Nederland meestal maar in de kast.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hun kennende loop jij nu in een leren broekje rond ....
bij Heine zitten die gewoon in het assortimentquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens....niets geilers dan een vrouw in een dirndl.![]()
Zou gewoon verplicht moeten zijn dat er 1 dag in de week dirndldag is.
De enige Heine die ik ken is Heinrich Heine, maar mijn educated guess vertelt me dat je die wrs. niet bedoelt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
bij Heine zitten die gewoon in het assortiment
En bier dragenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens....niets geilers dan een vrouw in een dirndl.![]()
Zou gewoon verplicht moeten zijn dat er 1 dag in de week dirndldag is.
Ah, proost danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Bierliters ipv melktasjes
[ afbeelding ]
Of jij kunt beter quotenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je beter goedkope whisky doen ..
+squote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik probeer het nog enigzins binnen het thema drank te houden, maar dat maakt meer kapot dan me lief is...
Nee, integendeel zelfsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het je gelukkig maakt, moet je vooral zo doorgaan...
Omdat het toen niet +s was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, integendeel zelfs
Het was dat jij er de vorige keer over begon
Dan zijn we uitgespeeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat het toen niet +s was.
Nu heb je gelijk, maar ik word een beetje moe van dit spelletje...
flipflip flip flip flipflipflip flip....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi.
Game over.
Try new level...
Zolang het geen doktertje is, vind ik alles best...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
flipflip flip flip flipflipflip flip....
Ow, wat spelen we eigenlijk?
Aan doktertje spelen heb ik best goede herinneringen, maar ik sla dit keer ook overquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang het geen doktertje is, vind ik alles best...
PimPamPet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
flipflip flip flip flipflipflip flip....
Ow, wat spelen we eigenlijk?
Nee, ik doe het niet...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dar moet je niet op zitten, dat moet je uitgeven
Dan zijn het groenenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo niet.. Ze zijn zelfs groen ...
WoMEN...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
nee daar komen ook vrouwen en meisjes
Rayaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
Vroeger was het een topic in MEN, Dus of we halen het daar weer uit het stof of gaan rustig verder met
Russisch meisje met een R
Red Sonjaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
Vroeger was het een topic in MEN, Dus of we halen het daar weer uit het stof of gaan rustig verder met
Russisch meisje met een R
Is er dan nergens een vrouw-vrij forum op FOK?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
nee daar komen ook vrouwen en meisjes
Je bent anti-vrouw?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is er dan nergens een vrouw-vrij forum op FOK?
We zijn hier al bijna 3 uur 'vrouwloos', dus leef je uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben anti-iedereen, maar vrouwen- en mannenclubjes hebben zo hun sociale nut.
Kalashnikova...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het zijn er zo veel... Die op mn werk is trouwens met een K
Katrina?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het zijn er zo veel... Die op mn werk is trouwens met een K
Ik heb een groot gedeelte daarvan gemistquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn hier al bijna 3 uur 'vrouwloos', dus leef je uit
Is dat erger dan NL voetbal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een groot gedeelte daarvan gemist, want net (Duits) voetbal gekeken.
Ik kijk Spaans voetball Dortmund gewonnen ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een groot gedeelte daarvan gemist, want net (Duits) voetbal gekeken.
2-3 uit bij Augsburg, maar overtuigend was het nog niet, ondanks dat BVB al binnen een kwartier met 0-2 voorstond. Matavz nog gescoord voor Augsburg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk Spaans voetball Dortmund gewonnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |