Jeuh een update.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 04:14 schreef Deisyy het volgende:
Mijn eigenste naamtopic!
We zitten te wachten tot we mogen boarden, Schiphol is saai 's nachts.
Ik ga ff mijn oortjes pakken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 04:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maak ik het wachten wat aangenamer.
quote:
Levensgevaarlijk dat honkballen van jou.quote:
Ik hou van risicovolle sporten...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat honkballen van jou.![]()
NWS / Homerun Drentse honkballer doodt passerende chihuahua
Niet zo verstandig op jouw leeftijd....kun je je beter gaan richten op bridge of jeu de boules.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou van risicovolle sporten...
Heb je wel eens zo'n jeu de boule bal op je voeten laten vallen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet zo verstandig op jouw leeftijd....kun je je beter gaan richten op bridge of jeu de boules.
Als je nu al last van trillende- en onvaste handen hebt, dan is een plastic setje mss een goede optie voor je!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n jeu de boule bal op je voeten laten vallen?
Die kans is groter dan geraakt te worden door een honkbal na een homerun...
Ik ben Pierre Jansen niet...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je nu al last van trillende- en onvaste handen hebt, dan is een plastic setje mss een goede optie voor je!
Wat een idioot gedoe met die hondjes, stelletje lijpkezen, net als die Hondenshow'squote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat honkballen van jou.![]()
NWS / Homerun Drentse honkballer doodt passerende chihuahua
Mss moet je de volgende keer op de Partij van de Dieren gaan stemmen....die schijnen daar ook tegen te zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een idioot gedoe met die hondjes, stelletje lijpkezen, net als die Hondenshow's
wie de mooiste hond heeft, kan ik me ook zo aan ergeren trouwens
Nee, blijkbaar nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog steeds. Het hele jaar door. Het houdt niet op. Niet vanzelf.
Doe ik al een paar jaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mss moet je de volgende keer op de Partij van de Dieren gaan stemmen....die schijnen daar ook tegen te zijn.
Ik niet...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik ben stomverbaasd....
Ik heb een grafhekel aan honden. Wmb zouden ze verboden worden als huisdieren. Alleen nog in de dierentuin zoals in Reykjavik. Dierentuinen zouden ze trouwens ook moeten verbieden en dat lost dan meteen het hele hondenprobleem op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet...
Er komen trouwens ook vele honden bij het honkballen.
Die elkaar dan weer aan stukken willen bijten. Altijd gezellig...
Je partner zou je niet uitlaten of de hondquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vooral tegen stinkende honden, oftewel 95% van de hele hondenpopulatie.
Je partner zal zo'n lucht hebben. Mooi dat ik die dan niet zou uitlaten...
Ja écht?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik ben stomverbaasd....
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:30 schreef FANN het volgende:
Ik was effe weg want DHL stond voor de deur, ik heb een nieuwe manier gevonden
om tóch al mijn boodschappen in huis te krijgen. Want ik mot toch wat![]()
Maar bij Kruidvat kan je ook van álles bestellen, van bleekwater, vuilniszakken,
wasmiddel etc. etc. samen met scheerschuim en deodorant en al die zooi kom
je wel aan 50 euro, dan is verzenden gratis, hoef ik niet naar buiten én het scheelt
een hoop gesjouw.
Was best een groot zwaar pakket trouwens, kon ik niet tillen, heeft die man toch
naar boven gebracht voor me, hij maakte nog wel een ''grapje'' maar ik denk ook
wel dat het een beetje serieus was, hij zei Poe Poe en dat voor 2 kwartjes....
dus ik dacht dat hij 2 kwartjes ervoor wilde hebben weet ik veeldus ik zei
moet ik dat meteen geven en dacht al bij mezelf, wat weinig ik geef heb wel een euro erbij,
maar toen zei hij, Nee... dat krijg ik ervoor betaald....
Dus da's best weinig dan dat bedoel ik eigenlijk, 2 kwartjes om een pakket af te leveren en
als je pech hebt moet je, of ik weet niet of dat ''moet'' het nog 3 trappen opsjouwen ook
zoals bij mij.
Vond ik wel lullig om te horen, maar ja, ik heb hem nog een blikje drinken aangeboden
voor onderweg, maar dat hoefde hij niet
Nee joh....ik lees het altijd met veel plezier!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]ik zal me proberen te beheersen en mezelf te beperken tot 1 zin, maar ik beloof niks
maar ja, ging weer nergens over, alleen dat die mensen van DHL dus best weinig per pakket krijgenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....ik lees het altijd met veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |