Zwaar onderbetaald idd, maar ik vind dat zo iemand dat niet zo opzichtig aan jou als klant hoeft te melden. Mijn zusje maakte ook vaak van zo'n AH dienst gebruik vlak nadat ze bevallen was (woonde in een huis met een hele enge hoge trap) en die gaf standaard een euro fooi weet ik nog.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ja, ging weer nergens over, alleen dat die mensen van DHL dus best weinig per pakket krijgen
om af te leveren, want het waren 2 pakketten, die ene was kleiner, die heb ik zelf gedragen trouwens, dat wel...
Ja, doe ik de volgende keer ook wel, schoot me alleen een blikje drinken te binnen op dat momentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zwaar onderbetaald idd, maar ik vind dat zo iemand dat niet zo opzichtig aan jou als klant hoeft te melden. Mijn zusje maakte ook vaak van zo'n AH dienst gebruik vlak nadat ze bevallen was (woonde in een huis met een hele enge hoge trap) en die gaf standaard een euro fooi weet ik nog.
Ik zit trouwens tegen je te liegen, want toen mijn neefje geboren werd, was de euro er nog niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, doe ik de volgende keer ook wel, schoot me alleen een blikje drinken te binnen op dat moment
omdat hij toch behoorlijk stond te puffen, was ook niet meer één van de jongste..
Maar nu weet ik het, bij AH gaf ik ook altijd fooi, heb ik ook wel eens gebruik van gemaakt,
maar niet aan gedacht gewoon... en hij zei het niet écht op een rottige manier hoor, was meer een
grapje, denk ik hoor, wel met een beetje zuur lachje, dat welmaar kan ik me best voorstellen,
pakket was loodzwaar
Tisser aan de hand dat je de deur niet uit kunt dan? (ik mis hier nogal eens watquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Je partner zou je niet uitlaten of de hond![]()
Ik zou ook geen hond in huis willen hebben trouwens hoor...
[..]
Ja écht?![]()
Ik was effe weg want DHL stond voor de deur, ik heb een nieuwe manier gevonden
om tóch al mijn boodschappen in huis te krijgen. Want ik mot toch wat![]()
Maar bij Kruidvat kan je ook van álles bestellen, van bleekwater, vuilniszakken,
wasmiddel etc. etc. samen met scheerschuim en deodorant en al die zooi kom
je wel aan 50 euro, dan is verzenden gratis, hoef ik niet naar buiten én het scheelt
een hoop gesjouw.
Was best een groot zwaar pakket trouwens, kon ik niet tillen, heeft die man toch
naar boven gebracht voor me, hij maakte nog wel een ''grapje'' maar ik denk ook
wel dat het een beetje serieus was, hij zei Poe Poe en dat voor 2 kwartjes....
dus ik dacht dat hij 2 kwartjes ervoor wilde hebben weet ik veeldus ik zei
moet ik dat meteen geven en dacht al bij mezelf, wat weinig ik geef heb wel een euro erbij,
maar toen zei hij, Nee... dat krijg ik ervoor betaald....
Dus da's best weinig dan dat bedoel ik eigenlijk, 2 kwartjes om een pakket af te leveren en
als je pech hebt moet je, of ik weet niet of dat ''moet'' het nog 3 trappen opsjouwen ook
zoals bij mij.
Vond ik wel lullig om te horen, maar ja, ik heb hem nog een blikje drinken aangeboden
voor onderweg, maar dat hoefde hij niet
Neh... volgens mij was het niet zo bedoeld hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit trouwens tegen je te liegen, want toen mijn neefje geboren werd, was de euro er nog niet.
Hangt er natuurlijk vanaf hoe zo iemand het zegt, maar het komt een beetje bedelend op me over zoals ik het las.
Ow..... gezondheidprobleempjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tisser aan de hand dat je de deur niet uit kunt dan? (ik mis hier nogal eens wat)
Als je niet thuis was geweest had hij voor diezelfde 2 kwartjes nog een keer terug moeten komen... had het hem geld gekost.
Niet altijd....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:51 schreef FANN het volgende:
en jij liegt toch altijd? Stond in je stukkie Proza toen...
O ja... als je een nieuwe maakt, IK heb er niets mee te maken hoor, zeg ik maar alvastquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet altijd....![]()
De helft van de tijd, de andere helft is verzonnen!
Tijd om weer eens een nieuwe introductie voor newbies te maken.
FANN is een echte BNW-er....die heeft haar ramen met aluminiumfolie dichtgeplakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:51 schreef Leandra het volgende:
Tisser aan de hand dat je de deur niet uit kunt dan? (ik mis hier nogal eens wat)
ja tegen de stralingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN is een echte BNW-er....die heeft haar ramen met aluminiumfolie dichtgeplakt.
True Story.
Mijn partner niet, een hond wil ik sowieso niet...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Je partner zou je niet uitlaten of de hond![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:30 schreef FANN het volgende:
ow..... dat is wel weer een lang verhaal over niks geworden eigenlijk
Als jij pics daarvan plaatst in BNW en er een mooi verhaal bij bedenkt, dan heb je binnen no time tientallen fans daar.quote:
Tja, ik heb niet zoveel omhanden dan krijg je dat, ik ga zo wel even de boel goed opruimen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ze is allergischquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je niet thuis was geweest had hij voor diezelfde 2 kwartjes nog een keer terug moeten komen... had het hem geld gekost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erdogan's presidential inauguration of the 12th President of Turkey, Recep Tayyip Erdogan, was sworn in Parliament.
Erdogan presidentiële inauguratie van de 12e president van Turkije, Recep Tayyip Erdogan, werd beëdigd in het parlement.
[ Bericht 10% gewijzigd door Treehut362 op 28-08-2014 15:56:35 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Treehut362 het volgende:
Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erdogan's presidential inauguration of the 12th President of Turkey, Recep Tayyip Erdogan, was sworn in Parliament.
Erdogan presidentiële inauguratie van de 12e president van Turkije, Recep Tayyip Erdogan, werd beëdigd in het parlement.
We gaan op reis en we nemen mee...quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
We gaan op reis en we nemen mee...
Man, man, man....als je nu pas genomineerd wordt, dan ben je zo ongeveer de laatste in Nederland.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:11 schreef MadMaster het volgende:
En ja hoor, genomineerd om een nat pak te halen.
Dikke doei, gewoon storten ALS je achter het beoogde doel staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |