White Aryan resistancequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
OMG. dit is zo absurd dat het grappig wordt.
Die is het terugkijken waard.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
White Aryan resistance
Kijk nu mee .. Rest gemist
Het afscheid was niet echt hartig ...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is het terugkijken waard.
Eerder zat er nog mooiere scene. "Ben jij een Jood?"quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het afscheid was niet echt hartig ...
Oops momentje ... volgens mij met die naamquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerder zat er nog mooiere scene. "Ben jij een Jood?"
Daarna was ie ook snel weg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops momentje ... volgens mij met die naam
Amerika PP Daar mag zogenaamd niets, maar gebeurt alles ...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar ik lach nu wel maar ben niet blij. Wat een dwazen.
Daar zal Dees ook wel liggen nu denk ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:13 schreef chufi het volgende:
Misschien kijk ik het nog eens terug ,, maar eerst naar bed ...
Tis daar al een uur later en dat na een lange dag.. Ik gun me zelf dan nog een siesta als ik thuiskom tegen 3en ..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zal Dees ook wel liggen nu denk ik.
Ik ga nog ff PC bouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis daar al een uur later en dat na een lange dag.. Ik gun me zelf dan nog een siesta als ik thuiskom tegen 3en ..
Bouw ze,, dit scherm staat nog wel even open dus... Hoop je morgenochtend niet meer online tege te komen ... Ik ga zo pittenquote:
Eens kijken ... Alanya of zo zit ze toch ...?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 06:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het internet bij Dees werkt niet, kun jij dat niet regelen Sjoef?
Ik heb geen idee, de namen van Turkse badplaatsen vergeet ik nogal snel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken ... Alanya of zo zit ze toch ...?
Ik krijg mn kennis bij Turk-com niet te pakken .. Maar zo erg is het toch niet ... Een weekje zonder Dees...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, de namen van Turkse badplaatsen vergeet ik nogal snel.
ieuw... zit Dees daaro?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken ... Alanya of zo zit ze toch ...?
Het eerste waar ik bij Amsterdam-Noord aan moet denken is dat stel wat gruwelijk werd vermoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ieuw... zit Dees daaro?
Het eerste waar ik aan moet denken als ik Alanya hoor is die drie vrouwen waar het niet
zo goed mee afliep, maar zullen we het verder maar niet overhebben![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het eerste waar ik bij Amsterdam-Noord aan moet denken is dat stel wat gruwelijk werd vermoord.
Hopelijk wonen er geen FOK!kers daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |