Gezien, ik ben een fan van louis theroux. Tja het is maar een klein clubje wat geen poot aan de grond krijgt .Jammer voor het jonge nageslacht wat niet eens naar school gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is het terugkijken waard.
Sushi moet je vers eten...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:15 schreef FANN het volgende:
Hoelang zou je gekookte rijst kunnen bewaren eigenlijk?
Daar ga ik maar eens even op Googelen
Keek ook altijd graag naar Theroux. Jammer dat er al heel lang geen nieuwe series meer zijn uitgezonden en alleen oude uitzendingen herhaald word.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien, ik ben een fan van louis theroux. Tja het is maar een klein clubje wat geen poot aan de grond krijgt .Jammer voor het jonge nageslacht wat niet eens naar school gaat.
Oh ja dit was dan vast ook een oude. Maar het mag van mij best herhaald worden. Ik keek ze veel op BBC.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keek ook altijd graag naar Theroux. Jammer dat er al heel lang geen nieuwe series meer zijn uitgezonden en alleen oude uitzendingen herhaald word.
Met die hoeren in de woestijn...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keek ook altijd graag naar Theroux. Jammer dat er al heel lang geen nieuwe series meer zijn uitgezonden en alleen oude uitzendingen herhaald word.
Prima uitzending idd....met nog zo'n echte ouderwetse hoerenmadam. American style dan wel, maar soit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die hoeren in de woestijn...
Niets mis mee dat ze herhaald worden, maar ik zou graag weer eens wat nieuwe zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dit was dan vast ook een oude. Maar het mag van mij best herhaald worden. Ik keek ze veel op BBC.
Nee, dat is FANN.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Treehut362 het volgende:
die Theroux dat was toch die kettingroker?
Inderdaaad ik was in de war met iemand anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dat is FANN.
Theroux is de documentairemaker.
Waar gaat dat nu weer over ??quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
Het is wel jammer dat Deisyy er niet is....nu snap ik niets van dat hele #pannenkoekengate en wiens team ik moet kiezen.
ik ook en ik mis niksquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mis ik dat meestal... Overdag werk ik
neenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi....vertel jij me dan maar of ik #teamHoeke of #teamvanDantzig moet zijn.
Dat is omdat jij en vrouwen ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Stel ik zoveel vertrouwen in jouw oordeel en dan gooi je gewoon de deur in m'n gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |