Dan zijn het groenenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo niet.. Ze zijn zelfs groen ...
WoMEN...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
nee daar komen ook vrouwen en meisjes
Rayaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
Vroeger was het een topic in MEN, Dus of we halen het daar weer uit het stof of gaan rustig verder met
Russisch meisje met een R
Red Sonjaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
Vroeger was het een topic in MEN, Dus of we halen het daar weer uit het stof of gaan rustig verder met
Russisch meisje met een R
Is er dan nergens een vrouw-vrij forum op FOK?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
nee daar komen ook vrouwen en meisjes
Je bent anti-vrouw?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is er dan nergens een vrouw-vrij forum op FOK?
We zijn hier al bijna 3 uur 'vrouwloos', dus leef je uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben anti-iedereen, maar vrouwen- en mannenclubjes hebben zo hun sociale nut.
Kalashnikova...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het zijn er zo veel... Die op mn werk is trouwens met een K
Katrina?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het zijn er zo veel... Die op mn werk is trouwens met een K
Ik heb een groot gedeelte daarvan gemistquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn hier al bijna 3 uur 'vrouwloos', dus leef je uit
Is dat erger dan NL voetbal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een groot gedeelte daarvan gemist, want net (Duits) voetbal gekeken.
Ik kijk Spaans voetball Dortmund gewonnen ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een groot gedeelte daarvan gemist, want net (Duits) voetbal gekeken.
2-3 uit bij Augsburg, maar overtuigend was het nog niet, ondanks dat BVB al binnen een kwartier met 0-2 voorstond. Matavz nog gescoord voor Augsburg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk Spaans voetball Dortmund gewonnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |