Je moet natuurlijk wel de goede hebben en cassettebandjes zijn handig om raam van de auto schoon te krabben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb ik ooit eens allemaal weggegooidik heb nog wel een aantal casettebandjes...
Klopt, die doosjes werden daar wel eens voor gebruiktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel de goede hebben en cassettebandjes zijn handig om raam van de auto schoon te krabben.
Tegenwoordig gebruik ik de AH bonus kaart daarvoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt, die doosjes werden daar wel eens voor gebruikt
Neh... die zitten er volgens mij niet bij, ik zal later eens kijken wat er allemaal bijzitquote:
Dees is partying out met dr zussenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op zo'n rollade die mijn Pa vroeger altijd maakte
Ah, nog nooit aan gedacht, maar wel zo'n kortingspasje van één of andere winkelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruik ik de AH bonus kaart daarvoor.
Je had ze toch weggegooid?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... die zitten er volgens mij niet bij, ik zal later eens kijken wat er allemaal bijzit
van alles wat zo'n beetje...
Grace Jones zo uit mijn hoofd, en Brian Ferry, Beatles geloof ik, kweetnietwatallemaal...
Die zijn niet zo wild geloof ik, maar ja dat weet ik ook niet zeker natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees is partying out met dr zussen
Mooi!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef sacha het volgende:
even crossposten![]()
ondertussen in mijn zandtuin...
kolibrievlinders op de opnieuw bloeiende vlinderstruik en de spoorbloem![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een nacht eerder al klaarstaan, dat klinkt toch aardig wild.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zijn niet zo wild geloof ik, maar ja dat weet ik ook niet zeker natuurlijk
Je gooit LP's weg en bewaard de casettebandjes?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeheeeeeeee ik heb het over mijn casettebandjes, daar heb ik er nog wel een zooi van...
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een nacht eerder al klaarstaan, dat klinkt toch aardig wild.
Hier geen cassettebandjes meer... Maar ook geen auto meer dus autoramen krabben hoef ik niet. BTW Heb ik een overdekte parkeerplaats waar mn raam nog nooit bevroren is geweest ..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb ik ooit eens allemaal weggegooidik heb nog wel een aantal casettebandjes...
Jah, beetje dom heh, achteraf gezienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gooit LP's weg en bewaard de casettebandjes?
Die kan je verhuren die parkeerplaats, die is goud waard in Amsterdamquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier geen cassettebandjes meer... Maar ook geen auto meer dus autoramen krabben hoef ik niet. BTW Heb ik een overdekte parkeerplaats waar mn raam nog nooit bevroren is geweest ..
Een beetje wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah, beetje dom heh, achteraf gezien
Ja ik weet het.. mag alleen aan mensen binnen de VvEquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Die kan je verhuren die parkeerplaats, die is goud waard in Amsterdam
Parkeren is toch gewoon gratis bij jou?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. mag alleen aan mensen binnen de VvE
Ja buiten nog wel... Binnen nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Parkeren is toch gewoon gratis bij jou?
Bij mij zijn alle bandjes het huis uit ... Alleen nog DVD's en CD's en LP's .. Ik luister echter nooit meer naar 1 van die dingen... Mijn platenspeler heeft PP al dus die LP's voor eventuele verkoop...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, maar cassettebandjes zijn cooler
Ik heb alles nog van vroegerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij zijn alle bandjes het huis uit ... Alleen nog DVD's en CD's en LP's .. Ik luister echter nooit meer naar 1 van die dingen... Mijn platenspeler heeft PP al dus die LP's voor eventuele verkoop...
En wat doe je er nog mee?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alles nog van vroeger
Op wat zaken na die kwijt/gejat en/of uitgeleend zijn en nooit geretourneerd
terugspoelen met een potlood?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:29 schreef drakin het volgende:
Geen LP's meer, wel cassettebandjes al weet ik niet wat ik ermee moet zonder cassettedeck
Ik heb nog 6 cassettespelersquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:29 schreef drakin het volgende:
Geen LP's meer, wel cassettebandjes al weet ik niet wat ik ermee moet zonder cassettedeck
En alles al omgezet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog 6 cassettespelers
speler om over te zetten op mp3
Neequote:
Die heb ik allemaal gedaanquote:Ik ben ook al jaren bezig om al mn fotos in te scannen ... Opeens doe ik er weer een paar en dan houd het weer op ...
Maar heb je die bandjes van toen je 10 was al wel omgezet... Want dat is al vaak matige kwaliteit en met de jaren wordt het niet veel beter..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
En het is niet eens zoveel wat ik wil redden. muziek is niet nodig, want dat bestaat nog steeds, het is voor bandjes waar ik als 10-jarige op praat enzo
[..]
Die heb ik allemaal gedaan
Nog niet gedaan nee, maar op korte termijn eens werk van makenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je die bandjes van toen je 10 was al wel omgezet... Want dat is al vaak matige kwaliteit en met de jaren wordt het niet veel beter..
Maar misschien juist omdat je ze toen hebt opengemaakt dat plotseling de erosie intrede doet .. Laat het hopen van niet.. Heb er verder geen ervaring mee... Denk dat MM of PP je daar meer over kunnen vertellenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nog niet gedaan nee, maar op korte termijn eens werk van maken
Het is meer dat ik ze 2 jaar geleden van zolder heb gehaald, en toen deden ze het nog, dus het komt niet op een paar jaar
Zal eens kijken waar ik dat ding gelaten hebquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien juist omdat je ze toen hebt opengemaakt dat plotseling de erosie intrede doet .. Laat het hopen van niet.. Heb er verder geen ervaring mee... Denk dat MM of PP je daar meer over kunnen vertellen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb ca. 200 Cassettes van Langs de lijn enzo. uit de jaren 1999
echt waarquote:
Wie weet kun je er iets mee, maar langs de lijn is om iets live te luisteren omdat je het niet live kunt volgen op TV.. Maar om het op te nemen ... Ja soms zitten er mogelijke unieke momentjes tussen van een Jack v Gelder .... Doe er mee wat je wilt....quote:
Ik zit al jaren te denken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet kun je er iets mee, maar langs de lijn is om iets live te luisteren omdat je het niet live kunt volgen op TV.. Maar om het op te nemen ... Ja soms zitten er mogelijke unieke momentjes tussen van een Jack v Gelder .... Doe er mee wat je wilt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik zit al jaren te denken.Als het geld opbrengt... Waarom niet zou ik zeggen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |