We maken soms rare associaties in ons hoofd .... i know.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ja zo kan je wel bij alles gaan denken, heb je gelijk in![]()
Maar ja, was serieus het eerste waar ik aan dacht toen ik het las, kan het niet helpen
Ja, soms blijft zoiets oor altijd hangen, omdat het indruk heeft gemaakt denk ik...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We maken soms rare associaties in ons hoofd .... i know.
Alhoewel raar....we hebben niets meer van haar vernomen sinds ze in het vliegtuig is gestapt, dus wie weet wat er al allemaal mis is gegaan.
Mijn fantasie sloeg even op hol, maar ik heb me weten te beheersen en heb het verder voor mezelf gehouden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, soms blijft zoiets oor altijd hangen, omdat het indruk heeft gemaakt denk ik...
Nah...... niet gaan doemdenken nubovendien kan ze keihard rennen, dus als
er iemand lastig is, halen ze die niet in
Dacht jij er ook aan dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn fantasie sloeg even op hol, maar ik heb me weten te beheersen en heb het verder voor mezelf gehouden.
Nee joh....ik had een zelfbedacht scenario opgeschreven om jou de stuipen op het lijf te jagen, maar toen het er allemaal stond vond ik het niet grappig meer, dus maar weggehaald. Gebeurt me wel vaker.quote:
Ah.. als je eens wist hoe vaak ik een heel verhaal tik en dan weer weg haal, dat wil jequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....ik had een zelfbedacht scenario opgeschreven om jou de stuipen op het lijf te jagen, maar toen het er allemaal stond vond ik het niet grappig meer, dus maar weggehaald. Gebeurt me wel vaker.
Een tijdje terug moest ik naar Enschede en reed ik in of meer toevallig door die (herbouwde) wijk waar die knal heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:54 schreef FANN het volgende:
Als ik Enschede hoor denk ik... Vuurwerkramp..
Idioot eigenlijk, maar ja, heb ik wel me meer dingen
Ik ken het gevoel. *High five*quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. als je eens wist hoe vaak ik een heel verhaal tik en dan weer weg haal, dat wil je
niet weten![]()
dan denk ik ineens, ach... la maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, voor dat soort dingen zijn weinig andere mogelijkheden denk ik...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi topic voor jou:
NWS / Pacemakertesten op labradors gestopt.
Ah. dus zo raar is het niet...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tijdje terug moest ik naar Enschede en reed ik in of meer toevallig door die (herbouwde) wijk waar die knal heeft plaatsgevonden.
Geen idee trouwens dat ik in die bewuste wijk reed, ik was op zoek naar een drogist/apotheek, want hoofdpijn.
Die wijk ken je van de TV-beelden, dus gaat je brein malen om de link te leggen en binnen een paar minuten is die associatie gemaakt. Dan bekijk je zoiets meteen heel anders...
Ik heb het niet vaak hier hoor, maar meer in topics die ik aan het lezen/volgen ben en somsquote:
Nee, ik denk dat iedereen op z'n eigen manier bepaalde dingen met elkaar associeert.quote:
Nee, hoef je ook niet uit te leggen ik weet precies wat je bedoeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat iedereen op z'n eigen manier bepaalde dingen met elkaar associeert.
Ik koppel bijvoorbeeld allerlei muziek/songs aan gebeurtenissen in mijn leven. Hoor ik die muziek dan weet ik wat ik toen zo ongeveer deed en andersom projecteer ik denkbeeldig muziek op beelden die ik zie uit het verleden.
Ik heb ook een soort van visueel schema in mijn hoofd als het om tijd gaat.
Beetje lastig uit te leggen, maar de winter is zwart en de zomer is wit. Nu, eind augustus, is dus licht/medium grijs. Hetzelfde heb ik qua dagen van de week en de uren per dag.
Heb het er wel eens met anderen over gehad en bijna iedereen heeft wel dit soort eigen interpretaties/associaties/ezelsbruggetjes...
Ik kan dat niet precies uitleggen, maar
Als je stopt met die slaappillen waar je het laatst over had, zul je daar niet doodziek van gaan worden. In principe zijn alle pillen chemische troep en als je langzaam aan een hele serie van allerlei soorten aan het slikken bent, dan went je lichaam/geest daaraan en is terugdringen/stoppen moeilijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:58 schreef FANN het volgende:
Maar ik ben zelf hélemáál niet blij dat ik medicijnen moet slikken, ik probeer ook van alles
om eronderuit te komen, maar ik denk niet dat dat gaat lukken, een tijdje geleden wilde
ik een test doen om te stoppen met ál mijn medicijnen omdat ik wel eens denk, ik schiet
hier geen zak mee op, maar toen was die Griek een beetje boos op me, want ik moest
het wel in overleg doen voor het geval dat ik doodziek zou worden natuurlijk, dus tja toen
ging het niet door, maar stiekem wil ik het nog steeds proberenal ga ik het niet
stiekem doen hoor, want dat kan ik niet maken...
Hmmm, de slaappillen is in elk geval wel verstandig om weer af te bouwen nu het een beetjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je stopt met die slaappillen waar je het laatst over had, zul je daar niet doodziek van gaan worden. In principe zijn alle pillen chemische troep en als je langzaam aan een hele serie van allerlei soorten aan het slikken bent, dan went je lichaam/geest daaraan en is terugdringen/stoppen moeilijk.
Het is maar net hoe noodzakelijk je het acht voor je eigen welzijn/gezondheid om pillen wel of niet te slikken.
Ik ben in een ongezellige bui. Heb net iedereen die testen op honden willen doen voor genocide plegers uitgemaakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:38 schreef FANN het volgende:
Maar nu weer over naar een gezelliger onderwerp hoor
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben in een ongezellige bui. Heb net iedereen die testen op honden willen doen voor genocide plegers uitgemaakt.
Ik wilde net vragen of je je kat mee had genomen, was de verkeerde foto denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er nog, niet in Alanya , niet verkracht of in een ravijn gegooid,
De zon is bijna onder.
[ afbeelding ]
Jij maakt ook niets mee op je vakantie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik leef nog, niet in Alanya, niet verkracht of in een ravijn gegooid,
ohhhquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij maakt ook niets mee op je vakantie.![]()
Morgen heel vroeg uit de veren en in je ééntje een kilometertje of 10 gaan hardlopen....mss heb je dan meer geluk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |