Sacha is mijn forumgroupie en Deissy vertelt me altijd wat ik moet vinden, dus daar kan het probleem niet zitten. Ik denk dat ze hard to get speelt.quote:
ja! *boem* daar ging ie, hoorde je dat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Stel ik zoveel vertrouwen in jouw oordeel en dan gooi je gewoon de deur in m'n gezicht.
Hun kennende loop jij nu in een leren broekje rond ....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha is mijn forumgroupie en Deissy vertelt me altijd wat ik moet vinden, dus daar kan het probleem niet zitten. Ik denk dat ze hard to get speelt.
King in een lederhosenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hun kennende loop jij nu in een leren broekje rond ....
Das stimmt. Alleen laat ik m'n lederhosen in Nederland meestal maar in de kast.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hun kennende loop jij nu in een leren broekje rond ....
bij Heine zitten die gewoon in het assortimentquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens....niets geilers dan een vrouw in een dirndl.![]()
Zou gewoon verplicht moeten zijn dat er 1 dag in de week dirndldag is.
De enige Heine die ik ken is Heinrich Heine, maar mijn educated guess vertelt me dat je die wrs. niet bedoelt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
bij Heine zitten die gewoon in het assortiment
En bier dragenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens....niets geilers dan een vrouw in een dirndl.![]()
Zou gewoon verplicht moeten zijn dat er 1 dag in de week dirndldag is.
Ah, proost danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Bierliters ipv melktasjes
[ afbeelding ]
Of jij kunt beter quotenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je beter goedkope whisky doen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |